Kleine moeite.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
van een Grieks strand naar de achtste plek in Q1. Tsunoda doet het.
Daarover verschillen we dan van meningquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson kan er geen ruk van dus zie hem er liever een stuk verder achter zitten.
Lawson gaat nooit meer dan een backmarker zijn. Als ze die aanbieden bij pakweg Alpine zeggen ze "Nee, dank je, wij hebben Colapinto al".quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening
Dit zal ik niet missen.quote:
Je moet op een manier je geld verdienen.quote:
Goedkoopste pak denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat is dat voor mislukte mascotte?
Ziet in z'n cookies dat hij naar Marco Schuitemaker, Rutger van Barneveld en Justen de Wildt luistertquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt, ik heb altijd Engels en nog nooit Nederlands gehad daar.
Jij bent het in die pak.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet op een manier je geld verdienen.
wie, wie en wie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziet in z'n cookies dat hij naar Marco Schuitemaker, Rutger van Barneveld en Justen de Wildt luistert
Niet naar Sieneke of Roel Driesvink?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziet in z'n cookies dat hij naar Marco Schuitemaker, Rutger van Barneveld en Justen de Wildt luistert
Ik zit op de bank thuisquote:
Hij lijkt meer op Nattekatquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit op de bank thuis
Ik spreek immer de waarheid.quote:
alleen die eerste ken ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Engelbewaarder, Zon zien zakken in de zee en Cheerio (we gaan nog even door)
Dat dachten ze van Gasly ook nadat hij faalde bij Red Bull Racing. En kijk waar hij nu rijdt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson gaat nooit meer dan een backmarker zijn. Als ze die aanbieden bij pakweg Alpine zeggen ze "Nee, dank je, wij hebben Colapinto al".
Denk niet dat het pole gaat worden als er niet spontaan een hoosbui voor de kust ontstaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet een gapend gat naar de rijders voor hem laten ...
Max in z'n seksloze huwelijk met Red Bullquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet een gapend gat naar de rijders voor hem laten ...
slechtquote:
Zelden iemand gezien die op 4 duizendsten van Verstappen kan komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson gaat nooit meer dan een backmarker zijn. Als ze die aanbieden bij pakweg Alpine zeggen ze "Nee, dank je, wij hebben Colapinto al".
Hele jaar al tochquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:31 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Max enorm met de setup aan het struggelen is
Dat komt omdat Verstappen matig in de rondte aan het rijden is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:33 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien die op 4 duizendsten van Verstappen kan komen.
Nee, zit een nieuwe vloer onder. Antonelli komt dadelijk nog wel even met een leukere ronde.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:30 schreef Middelpunt het volgende:
Mercedes van Antonelli nog steeds stuk?
Bortoleto is de meest ondergewaardeerde coureur die mee doet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs Bortoleto is sneller dan Max
Enige waar Hulkenberg een beest in is is Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Bortoleto is de meest ondergewaardeerde coureur die mee doet.
Structureel sneller dan Hulkenberg, die juist bekend staat als kwalificatiebeest.
Regen op zee.quote:
Hij heeft gelukkig zijn podium wel te pakken, al was dat vorig jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Enige waar Hulkenberg een beest in is is Nederlands spreken
Formule E 2quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft helemaal niets met deze generatie auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |