Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat je pas zo laat naar het circuit gaat. Ik ben er morgen dik een uur voor F1A begint en was vorig jaar echt zuur dat ik races moest missen wegens reistijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben 1 inhaalactie gemist
het ergste zijn de mensen die als laatste aankomen, de complete rij links of rechts voorbij stomen zodat anderen langer mogen wachten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat je pas zo laat naar het circuit gaat. Ik ben er morgen dik een uur voor F1A begint en was vorig jaar echt zuur dat ik races moest missen wegens reistijd.
Hoe laat was je toen in Zandvoort?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat je pas zo laat naar het circuit gaat. Ik ben er morgen dik een uur voor F1A begint en was vorig jaar echt zuur dat ik races moest missen wegens reistijd.
Elk jaar zijn er nog SCs geweest die de boel op scherp zetten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:59 schreef fietsie het volgende:
Wordt morgen dan dus ook weer optochtjerijden? Dan heeft starten toch eigenlijk geen zin?
Ze zijn in Zandvoort niet echt creatief he, gewoon bij elk evenement weer dezelfde driftdemo. Is op een gegeven moment ook wel eens leuk geweest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
en de demo. kerel met een Dolerean dmc-12 die het circuit vakkundig over komt gummen.
Ze hebben tenminste iets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze zijn in Zandvoort niet echt creatief he, gewoon bij elk evenement weer dezelfde driftdemo. Is op een gegeven moment ook wel eens leuk geweest.
Leclerc denk er anders overquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Max inhalen al onmogelijk acht is het maar goed ook dat Zandvoort van de kalender gaat.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel matig dat we pas in topic nr2 zitten
Russell effectquote:
Dreamteam aanwezig.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat was de wereld toch een mooie plek als ik niet iedere keer een jumpscare kreeg van de Viaplay muppets.naar Viaplay keek
Straks zijn het Videolandmuppets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat was de wereld toch een mooie plek als ik niet iedere keer een jumpscare kreeg van de Viaplay muppets.
F1TVquote:
Ik heb in rtl meer vertrouwen dan viaplayquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks zijn het Videolandmuppets.
Ik heb vertrouwen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks zijn het Videolandmuppets.
Geen idee hoe dat werkt, ik heb altijd Engels en nog nooit Nederlands gehad daar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV
Maar die kutsite onthoudt niet dat ik F1TV wil kijken en niet Nederlands.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in rtl meer vertrouwen dan viaplay
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in rtl meer vertrouwen dan viaplay
Eensgezindheid.quote:
Je kunt je account op Engels zetten, dan gaat-ie wel standaard naar het commentaar van F1TV zelf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV
Maar die kutsite onthoudt niet dat ik F1TV wil kijken en niet Nederlands.
Op m'n laptop pakt ie wel altijd meteen F1TV, dus het zal wel wat anders zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt je account op Engels zetten, dan gaat-ie wel standaard naar het commentaar van F1TV zelf.
Ik heb laatst een Nintendo ds van spaans naar engels omgezet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op m'n laptop pakt ie wel altijd meteen F1TV, dus het zal wel wat anders zijn.
Waarom stond ie op Spaans?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Nintendo ds van spaans naar engels omgezet.
Omdat ik hem via Vinted had gekocht en hij kwam uit Spanje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom stond ie op Spaans?
Alonso had er een te koop staan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat ik hem via Vinted had gekocht en hij kwam uit Spanje.
Oh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat ik hem via Vinted had gekocht en hij kwam uit Spanje.
FernanDS?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso had er een te koop staan?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso had er een te koop staan?
Ach Sainzquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
CAR 55 (SAI) TIME 1:25.773 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 3 LAP 3 16:02:37
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |