SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gelukkig ben ik niet bekend genoeg met hun repertoire om hier een iets in te horenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank om Bløf in m'n hoofd te planten
Tijd voor een tripje naar Zeeland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank om Bløf in m'n hoofd te planten
naar het gammele strandhuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd voor een tripje naar Zeeland.
Ik dacht hier aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet bekend genoeg met hun repertoire om hier een iets in te horen
En op bezoek bij @Luctor.et.Emergoquote:
in Zoutelande?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En op bezoek bij @:Luctor.et.Emergo
Zou kunnen.quote:
Ik probeer gewoon iedereen op hetzelfde niveau aan te sprekenquote:
Het is aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht hier aan
[ afbeelding ]
Geen idee. Amsterdam is erger.quote:
vorig jaar nog een meet in Tilburg gehad, prima gezellig te doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Amsterdam is erger.
Niets is beter dan met jou de kou trotserenquote:
Gewoon, daaromquote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En op bezoek bij @:Luctor.et.Emergo
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan.
Niet hoor. Tribunaalquote:
Het is niet de mooiste stad van Brabant. Ik denk dat Den Bosch en Breda wel mooier zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet
Vandaar de vraag dus ook
zou ook raar zijn als je daar een verkeersboete zou oplopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet hoor. TribunaalKorte Heuvel
![]()
Site van mijn enige verkeersboete ooit. Voordat ik aan mijn (na vandaag) 543.438 foutloze treinkilometers sinds 1-1-2006 begon
Ow god je moet ze de kost gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als je daar een verkeersboete zou oplopen
Voeten op de bank, zwartrijden, let alone erger.quote:
Tilburg Privé is zes dagen in de week voor u open voor het maken van nieuwe, mooie herinneringen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:41 schreef LTVDK het volgende:
Maar Tilly, ik heb er 2 maanden in het ziekenhuis moeten liggen (+ nog een paar keer extra), mijn werk verhuisde naar de Pieshaven en parkeerkosten en reiskosten werden plots niet meer vergoed ondanks dat het 2x zo ver rijden was dan de oude locatie. En ik kreeg er gelijk in de eerste week dat het in het land was covid. Ja echt een plek met goede herinneringen
Het is uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Tilburg Privé is zes dagen in de week voor u open voor het maken van nieuwe, mooie herinneringen.
Loop er nu naar toe. Was eerst in de gymquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer lekker op het strand?
#fitgirlquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Loop er nu naar toe. Was eerst in de gym
Mogguhquote:
Nog ff en ballie is een gezonde snack. Benieuwd of er dan ook een nieuwe username komt zoals bleekselderij en dat we haar dan sellie gaan noemen ipv ballie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
#fitgirl
Lekker een kokosnoot en dan is je dag weer compleet.
quote:
Morguhquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff en ballie is een gezonde snack. Benieuwd of er dan ook een nieuwe username komt zoals bleekselderij en dat we haar dan sellie gaan noemen ipv ballie.
gefrituurde bleekselderij klinkt wel wat vreemdquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff en ballie is een gezonde snack. Benieuwd of er dan ook een nieuwe username komt zoals bleekselderij en dat we haar dan sellie gaan noemen ipv ballie.
Dan noemen we het tempura met bleekselderij en dan is het direct hip ipv vreemd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gefrituurde bleekselderij klinkt wel wat vreemd
klinkt eigenlijk nog vreemder en smerigerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan noemen we het tempura met bleekselderij en dan is het direct hip ipv vreemd.
Kan mij er niets bij voorstellen, maar lijkt mij niet lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt eigenlijk nog vreemder en smeriger
@Barbusse heeft hier vast een snobbistische culinaire blik op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij er niets bij voorstellen, maar lijkt mij niet lekker
Groenten in tempurabeslag gefrituurd is idd heel normaal en is lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Barbusse heeft hier vast een snobbistische culinaire blik op.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groenten in tempurabeslag gefrituurd is idd heel normaal en is lekker
quote:
Hey Haagsquote:
Ja dat is héérlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en champignons gefrituurd in bierbeslag
Olaquote:
Ik zit al weer op de club. Seizoen gaat bijna van startquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens opstaan , ontbijten en naar de sportschool gaan.
Dat was ie gisteren alquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Zou @:Q. al klaar zijn voor de mamobo denken jullie?
Lekker blijven liggen. Tis zaterdag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog wel lekker eigenlijk.
Ik denk het ook. Een goede voorbereiding is immers het halve werkquote:
Ik ben er weer klaar mee voor vandaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens opstaan , ontbijten en naar de sportschool gaan.
Ach joh, morgen maak je ook genoeg kilometersquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk moet ik ook nog gaan sporten vandaag... eens kijken hoe lang het duurt
Arme jijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben het halfziek zijn echt zo zat![]()
Die zijn zo vervelendquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben het halfziek zijn echt zo zat![]()
Voel me vandaag wel even extra zielig, ja. Heb er nu meer last van dan de afgelopen 2 wekenquote:
Vrije zaterdagquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn zo vervelend
Iets hebben dat niet doorzet en je gewoon dagenlang een zombie maakt... hopelijk helpt de vrije zaterdag
Denk dat ik morgen bij lange na niet zo veel stapjes ga zetten als op de rustigste dag in IJslandquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, morgen maak je ook genoeg kilometers
Moet je daar niet heel de dag rondjes om het circuit lopen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen bij lange na niet zo veel stapjes ga zetten als op de rustigste dag in IJsland
Daar hebben ze een vader voorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrije zaterdag Ik heb al jaren geen vrije zaterdag (of zondag) meer
Jaja, eigen schuld want kinderen
Aww....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voel me vandaag wel even extra zielig, ja. Heb er nu meer last van dan de afgelopen 2 weken
Ja, maar dat geeft mij nog geen vrijquote:
Thanksquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aww....op je hoofd en beterschap, buurmeisje!
Hooguit van m'n plek naar voedsel en weer terug naar m'n plek. Ik weet uit ervaring dat het er extreem druk is en bijna geen doorkomen aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je daar niet heel de dag rondjes om het circuit lopen?
Alles is relatief.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft mij nog geen vrij
Ja. En ik ben relatief nooit vrij.quote:
Heb je je poncho al wel ingepakt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit van m'n plek naar voedsel en weer terug naar m'n plek. Ik weet uit ervaring dat het er extreem druk is en bijna geen doorkomen aan.
"Spijtig", "zonde", "verschrikkelijk"quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
Laatste raceweekend in Zandvoort, maar uitstraling moet nog jaren doorwerken - https://nos.nl/l/2627778
arme UitStraling
Hmm.quote:
Snotverquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En ik ben relatief nooit vrij.
Geef even door waar je zit, dan stuur ik wel iemand langs met een kruiwagen vol waterballonnen.quote:
Ben fan van dit soort ondernemers. Overal kansen in zien in plaats van janken dat er minder mensen komen nadat je te beroerd was om ook maar iets te doen om hierop in te spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
Laatste raceweekend in Zandvoort, maar uitstraling moet nog jaren doorwerken - https://nos.nl/l/2627778
arme UitStraling
Assenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef even door waar je zit, dan stuur ik wel iemand langs met een kruiwagen vol waterballonnen.
quote:
Zou voor de race wel jammer zijnquote:
Ok Barbstreet Boysquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Geen spelletjes spelen met mij.
Bij jou is het glas zeker altijd halfleegquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En ik ben relatief nooit vrij.
Voor mij op die ene tribune niet. De natuur heeft nog wat goed te maken met me.quote:
quote:
Leek me ook niets voor US om te stoppen met werken. Mooi dat ze daar nog jaren kunnen genieten van zijn wiebeldansjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
arme UitStraling
Als ik jouw posts zie vind ik die van mij altijd behoorlijk vol andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het glas zeker altijd halfleeg
Een boomer die cringe gebruikt, dat is pas cringequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die boyband hype was echt mega cringe
Gelukkig is Barb geen boomerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een boomer die cringe gebruikt, dat is pas cringe
Niet?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig is Barb geen boomer
Nou volgens google zijn Boomers geboren tussen 1946 en 1964quote:
Ga jij ook al beginnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik jouw posts zie vind ik die van mij altijd behoorlijk vol anders
Tegenwoordig is het ook een mentaliteit toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou volgens google zijn Boomers geboren tussen 1946 en 1964
Wel uitdelen maar niet kunnen incasserenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
arme UitStraling
Kijk maar uit dat jij straks niet onderaan die duin ligt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren
Alsof je mij eraf krijgtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat jij straks niet onderaan die duin ligt.
Ik blijkbaar ook, maar ik vind dat meer passen voor de generatie die rond de eeuwwisseling zijn geboren. Ik was toen 18quote:
Zou me kapotschamen om bij die generatie te horen. Hun kinderen missen ook elke vorm van fatsoenlijke opvoeding gemiddeld genomen.quote:
Ik herken mijzelf en mijn kinderen hier totaal niet inquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me kapotschamen om bij die generatie te horen. Hun kinderen missen ook elke vorm van fatsoenlijke opvoeding gemiddeld genomen.
Dat is gen Z. Nee zo makkelijk kom je er niet onderuit, die grens ligt bij 1995.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook, maar ik vind dat meer passen voor de generatie die rond de eeuwwisseling zijn geboren. Ik was toen 18
Je hebt je kinderen niet eens een fatbike cadeau gedaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf en mijn kinderen hier totaal niet in
Nein.quote:
Ik denk dat erop komen in jouw huidige staat al een kleine uitdaging isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof je mij eraf krijgt
Nee. Tegen de tijd dat ze oud genoeg zijn voor zoiets zijn die kinderbrommers ook alweer helemaal uit de mode johquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen niet eens een fatbike cadeau gedaan?
Daaromquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat erop komen in jouw huidige staat al een kleine uitdaging is
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me kapotschamen om bij die generatie te horen. Hun kinderen missen ook elke vorm van fatsoenlijke opvoeding gemiddeld genomen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf en mijn kinderen hier totaal niet in
Ok Frank Sinatraquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel, volgens mijn Spotify jaaroverzicht van afgelopen jaar is vanwege mijn muziekvoorkeuren mijn leeftijd iets tussen 78 en 84 jaar.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel, volgens mijn Spotify jaaroverzicht van afgelopen jaar is vanwege mijn muziekvoorkeuren mijn leeftijd iets tussen 78 en 84 jaar.
quote:
Tegen die tijd is er wel weer iets anders om het buurtwinkelcentrum te terrorriserenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Tegen de tijd dat ze oud genoeg zijn voor zoiets zijn die kinderbrommers ook alweer helemaal uit de mode joh
quote:
Ja, zie. Boomer state of mind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Die staat er verrassend genoeg niet in. *toegevoegd*quote:
Dat ding komt er hier echt niet in. En 1 ding scheelt, mijn dochter vindt het een afschuwelijk lelijk ding.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen niet eens een fatbike cadeau gedaan?
Als ik zie hoe jong die koters op fatbikes soms zijn, betwijfel ik of er een te jong bestaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Tegen de tijd dat ze oud genoeg zijn voor zoiets zijn die kinderbrommers ook alweer helemaal uit de mode joh
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die staat er verrassend genoeg niet in. *toegevoegd*
Precies.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tegen die tijd is er wel weer iets anders om het buurtwinkelcentrum te terrorriseren
Klinkt als een goede opvoedingquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ding komt er hier echt niet in. En 1 ding scheelt, mijn dochter vindt het een afschuwelijk lelijk ding.
Bijna 5 en net 3 vind ik toch echt te jong.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jong die koters op fatbikes soms zijn, betwijfel ik of er een te jong bestaat
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, zie. Boomer state of mind.
Ik ben verre van datquote:a person born during the post-World War II baby boom between 1946 and 1964. In modern slang, younger generations also use the word to describe any older person perceived as old-fashioned, close-minded, or out of touch with current culture.
Oke oke. Oude ziel dan.quote:
Persoonlijk vind ik 15 al te jong. Had voor die hype al een bloedhekel aan ouderen op opgevoerde fietsen omdat die geen enkel idee hebben hoe gevaarlijk ze zijn, kinderen zijn nog erger.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijna 5 en net 3 vind ik toch echt te jong.
Dat wel. Dat zei m'n oma al tegen me toen ik 16 wasquote:
Eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 15 al te jong. Had voor die hype al een bloedhekel aan ouderen op opgevoerde fietsen omdat die geen enkel idee hebben hoe gevaarlijk ze zijn, kinderen zijn nog erger.
Denk dat zindelijk zijn voor de kleuterklas, geen fatbikes en geen schermzombies zijn wel een redelijk ruime grens is voor goed. Wat ik soms in het nieuws voorbij hoor komen is echt schrijnend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach wat is goed en wat is fout tegenwoordig?
quote:In Nederland...
In Nederland wil ik niet leven,
Men moet er steeds zijn lusten reven,
Ter wille van de goede buren,
Die gretig door elk gaatje gluren.
'k Ga liever leven in de steppen,
Waar men geen last heeft van zijn naasten:
Om 't krijschen van mijn lust zal zich geen reiger reppen,
Geen vos zijn tred verhaasten.
In Nederland wil ik niet sterven,
En in den natten grond bederven
Waarop men nimmer heeft geleefd.
Dan blijf ik liever hunkrend zwerven
En kom terecht bij de nomaden.
Mijn landgenooten smaden mij: ‘Hij is mislukt.’
Ja, dat ik hen niet meer kon schaden,
Heeft mij in vrijheid nog te vaak bedrukt.
In Nederland wil ik niet leven,
Men moet er altijd naar iets streven,
Om 't welzijn van zijn medemenschen denken.
In het geniep slechts mag men krenken,
Maar niet een facie ranslen dat het knalt,
Alleen omdat die trek mij niet bevalt.
Iemand mishandlen zonder reden
Getuigt van tuchtelooze zeden.
Ik wil niet in die smalle huizen wonen,
Die Leelijkheid in steden en in dorpen
Bij duizendtallen heeft geworpen...
Daar loopen allen met een stijven boord
- Uit stijlgevoel niet, om te toonen
Dat men wel weet hoe het behoort -
Des Zondags om elkaar te groeten
De straten door in zwarte stoeten.
In Nederland wil ik niet blijven,
Ik zou dichtgroeien en verstijven.
Het gaat mij daar te kalm, te deftig,
Men spreekt er langzaam, wordt nooit heftig,
En danst nooit op het slappe koord.
Wel worden weerloozen gekweld,
Nooit wordt zoo'n plompe boerenkop gesneld,
En nooit, neen nooit gebeurt een mooie passiemoord.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:39 schreef Barbusse het volgende:
M'n favoriete Nederlandse schrijver is niet voor niets Slauerhoff
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/J._Slauerhoffquote:Slauerhoff voelde zich misschien nog het best op zijn gemak in Lissabon aan de Taag, bij de fado en zijn grote voorbeeld, de dichter Fernando Pessoa. Hij bleek een opmerkelijke affiniteit te hebben met "het Portugese lied". Hij heeft Fado-poëzie vertaald: bijvoorbeeld Saudade en Voor de verre prinses (A uma princesa distante).[9]
Yeps. Fadoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/J._Slauerhoff
Dit komt wel overeen met mijn mental statequote:Saudade is a deep, melancholic longing for an absent person, place, or time that one loves, often carrying the haunting acceptance that the object of yearning may never return. Famous Portuguese writer Manuel de Melo described it as "a pleasure you suffer, an ailment you enjoy".
quote:
Immer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Zou @:Q. al klaar zijn voor de mamobo denken jullie?
Lekker heur. Later vandaag even de stad in denk ik, lekkere dingetjes halen bij mercado do Bolhãoquote:
ik stond net buiten de watermeloenplantjes te organiseren langs de hekjes... voorover met een bouwvakkersdecolleté... raad eens waar de eerste dikke regendruppels vielen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. Zowel op de een als de terugweg was het droog.
zo cutequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles gehoord dat amerikanen de grap hebben; Is he gay or european?
nee wel van is hij dom of gewoon amerikaansquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles gehoord dat amerikanen de grap hebben; Is he gay or european?
das blijkbaar heel gebruikelijk daar omdat volgens hen veel europeaanse mannen gay lijken te zijnquote:
precies in je bouwvakkerdecolleté?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik stond net buiten de watermeloenplantjes te organiseren langs de hekjes... voorover met een bouwvakkersdecolleté... raad eens waar de eerste dikke regendruppels vielen?
Nee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Die stakkers zijn er maar druk mee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das blijkbaar heel gebruikelijk daar omdat volgens hen veel europeaanse mannen gay lijken te zijn
Grote landen: In absolute aantallen (het totale aantal personen) wonen de meeste LHBTIQ+-personen vermoedelijk in zeer bevolkingsrijke landen zoals China, India of de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das blijkbaar heel gebruikelijk daar omdat volgens hen veel europeaanse mannen gay lijken te zijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij staat nu even naast me, te kijken hoe ik FOK!
Waarschijnlijk omdat veel van die yanks een heel verfrommeld beeld van mannelijkheid en vrouwelijkheid hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op zich is dat niet gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grote landen: In absolute aantallen (het totale aantal personen) wonen de meeste LHBTIQ+-personen vermoedelijk in zeer bevolkingsrijke landen zoals China, India of de Verenigde Staten.
Nee tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is dat niet gek natuurlijk.
Dat komt omdat de meeste Amerikanen alleen in goedkope tankstation tshirts passen en daarom totaal geen fashion sense hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar ja Amerikanen en hun beeld over andere landen .![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien een soepje opwarmen ofzo
Had ik kunnen kiezen, maar de Pindasoep moest eerder op...quote:
quote:
Ik maakte het gisteravond met zo'n verspakket.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik kunnen kiezen, maar de Pindasoep moest eerder op...
Ik ken dat hele concept van een verspakket nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maakte het gisteravond met zo'n verspakket.
Wel met extra mosterd en spek toegevoegd
Ja en nee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken dat hele concept van een verspakket niet![]()
Is dat een pakket waar alles in zit voor een specifieke maaltijd?
Ja en dan de hoeveelheden ook afgestemd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken dat hele concept van een verspakket niet![]()
Is dat een pakket waar alles in zit voor een specifieke maaltijd?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
ik begin eindelijk die stress van de laatste tijd kwijt te raken
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en nee.
Er zitten al een heleboel dingen in, maar dingen die uit de koeling komen zoals vlees, moet je nog wel zelf er bij kopen...
Ah, duidelijk. Klinkt idd wel als iets waar je mooi een eigen draai kunt geven aan een standaard gerechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en dan de hoeveelheden ook afgestemd.
Maar geef er altijd een eigen draai aan. Ik koop die pakketten niet vaak.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Deze pakketten zitten ook wel eens in too good to go pakjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ah, duidelijk. Klinkt idd wel als iets waar je mooi een eigen draai kunt geven aan een standaard gerecht
warme grillworst?quote:
why not both?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Frostpunk is best lastig. Of ik ben niet zo goed.
Dat kan ook nog één van de mogelijkheden zijn.quote:
Goed bezig, balliequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en begin het nu weer wat positiever in te zien allemaal.
Nicequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef maily het volgende:
Jammer joh @:UitStraling ....
[ afbeelding ]
/carequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nooit gezegd dat ik hem weg wilde hebben overigens. Aparte gast maar dat zijn we hier allemaal dus ik begreep die haat nooit zoquote:
vind dit echt zo grappigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het echt helemaal zelf verpest. Dat laatste was voor mij echt de druppel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik hem weg wilde hebben overigens. Aparte gast maar dat zijn we hier allemaal dus ik begreep die haat nooit zo
dat heb ik dan weer niet meegemaakt. Maar zijn er hier wel meer die soms erg ver gaan en ook niet uitgekotst worden. Ik kon hem inderdaad regelmatig ook niet uitstaan, maar die uitwerking hebben er hier wel meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft het echt helemaal zelf verpest. Dat laatste was voor mij echt de druppel.
Etto mis ik soms ook wel hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Koen66 het volgende:
zo vind ik het ook een verlies dat we Etto hier kwijt zijn, alle redelijk uitgesproken types zijn pleite
Wat heeft 'ie gedaan danquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft het echt helemaal zelf verpest. Dat laatste was voor mij echt de druppel.
Etto heeft goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Koen66 het volgende:
zo vind ik het ook een verlies dat we Etto hier kwijt zijn, alle redelijk uitgesproken types zijn pleite
same. mijn mede serpentquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Etto mis ik soms ook wel hoor
verloren Foqueville bewonersquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:55 schreef drakin het volgende:
Ik ga de soep maar eens opwarmen want geen idee waar het over gaat nu
welke soep heb je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:55 schreef drakin het volgende:
Ik ga de soep maar eens opwarmen want geen idee waar het over gaat nu
de maakster van de plaatjes is er ook niet meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Zijn er veel van de plaatjes in de OP die hier niet meer posten.
Ga ik niet op het forum zetten. Is ook iets wat buiten het forum is gebeurd...quote:
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de maakster van de plaatjes is er ook niet meer
ja hij zit liever in de B&B vol liefde topics.quote:
Fles doet nu de plaatjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de maakster van de plaatjes is er ook niet meer
Heb je het nou over @Haags ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet meegemaakt. Maar zijn er hier wel meer die soms erg ver gaan en ook niet uitgekotst worden. Ik kon hem inderdaad regelmatig ook niet uitstaan, maar die uitwerking hebben er hier wel meer
die besteedt dat weer uit aan de aiquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles doet nu de plaatjes.
Niet meer. Ging centen kosten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die besteedt dat weer uit aan de ai
Men waardeert daadwerkelijke paints meer dan die AI zooi, Fles snapt datquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even 20 euro per maand aftikken en je komt een heel eind.
Denk je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men waardeert daadwerkelijke paints meer dan die AI zooi, Fles snapt dat
Nee, ik denk dat ie gewoon te krenterig is, maar wilde vriendelijk blijven.quote:
Mosterdsoepquote:
Ik welquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik een rel rond Uitstraling gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
welneequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik een rel rond Uitstraling gemist?
Vertel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
De enige rel van vandaag ging over Ama zo ver ik weet.
Dan kan je relletjes missen. Was best een flink relletje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat nu als we soms een leven hebben?
Vooral op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ama's laatste post was gisteren...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Ok nu ben ik echt nieuwsgierigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik niet op het forum zetten. Is ook iets wat buiten het forum is gebeurd...
Dan doe je gewoon niet meer meequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ok femkequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon niet meer mee
quote:
Ik ben geen dame en ik zit 24/7 365/365 in vakantiemodus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:13 schreef Haags het volgende:
De dames zitten nog duidelijk in vakantiemodus.
Jij werkt dus 1 dag in de 4 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen dame en ik zit 24/7 365/365 in vakantiemodus.
Lijkt me meer dan voldoende, non?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij werkt dus 1 dag in de 4 jaar
Lekker boeiend wat voor kleur iemand heeft. Snap dat zogenaamde gemiep over 'inclusiviteit' niet en daar dan vooral in benoemen dat ze allemaal anders zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel wijnbar, geen Frenna als artiest: hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen? - https://nos.nl/l/2627833@:haags
Graag keti koti met pils, plakjes leverworst, tompoucen.
Ik stopte met lezen na het woord wijnbarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel wijnbar, geen Frenna als artiest: hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen? - https://nos.nl/l/2627833@:haags
Ja dat is wel een terechte klacht 'Er is een wijnbar, maar geen stand met Surinaamse broodjes', Ik zou veel liever een gestoomd broodje met kip kerrie en kouseband hebben dan een glas wijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na het woord wijnbar
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wie Frenna is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na het woord wijnbar
neujquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb wie Frenna is?
Ik denk aan een bar met wijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.
Maar het ging over dat Frenna als artiest niet kwam optreden, dus ik ging er van uit dat wijnbar wel als artiest ging optreden.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is wel een terechte klacht 'Er is een wijnbar, maar geen stand met Surinaamse broodjes', Ik zou veel liever een gestoomd broodje met kip kerrie en kouseband hebben dan een glas wijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.
Mag geen witte wijn meer daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |