Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar ja Amerikanen en hun beeld over andere landen .![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien een soepje opwarmen ofzo
Had ik kunnen kiezen, maar de Pindasoep moest eerder op...quote:
quote:
Ik maakte het gisteravond met zo'n verspakket.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik kunnen kiezen, maar de Pindasoep moest eerder op...
Ik ken dat hele concept van een verspakket nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maakte het gisteravond met zo'n verspakket.
Wel met extra mosterd en spek toegevoegd
Ja en nee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken dat hele concept van een verspakket niet![]()
Is dat een pakket waar alles in zit voor een specifieke maaltijd?
Ja en dan de hoeveelheden ook afgestemd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken dat hele concept van een verspakket niet![]()
Is dat een pakket waar alles in zit voor een specifieke maaltijd?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
ik begin eindelijk die stress van de laatste tijd kwijt te raken
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en nee.
Er zitten al een heleboel dingen in, maar dingen die uit de koeling komen zoals vlees, moet je nog wel zelf er bij kopen...
Ah, duidelijk. Klinkt idd wel als iets waar je mooi een eigen draai kunt geven aan een standaard gerechtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en dan de hoeveelheden ook afgestemd.
Maar geef er altijd een eigen draai aan. Ik koop die pakketten niet vaak.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Deze pakketten zitten ook wel eens in too good to go pakjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ah, duidelijk. Klinkt idd wel als iets waar je mooi een eigen draai kunt geven aan een standaard gerecht
warme grillworst?quote:
why not both?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Frostpunk is best lastig. Of ik ben niet zo goed.
Dat kan ook nog één van de mogelijkheden zijn.quote:
Goed bezig, balliequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en begin het nu weer wat positiever in te zien allemaal.
Nicequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef maily het volgende:
Jammer joh @:UitStraling ....
[ afbeelding ]
/carequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nooit gezegd dat ik hem weg wilde hebben overigens. Aparte gast maar dat zijn we hier allemaal dus ik begreep die haat nooit zoquote:
vind dit echt zo grappigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het echt helemaal zelf verpest. Dat laatste was voor mij echt de druppel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik hem weg wilde hebben overigens. Aparte gast maar dat zijn we hier allemaal dus ik begreep die haat nooit zo
dat heb ik dan weer niet meegemaakt. Maar zijn er hier wel meer die soms erg ver gaan en ook niet uitgekotst worden. Ik kon hem inderdaad regelmatig ook niet uitstaan, maar die uitwerking hebben er hier wel meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft het echt helemaal zelf verpest. Dat laatste was voor mij echt de druppel.
Etto mis ik soms ook wel hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Koen66 het volgende:
zo vind ik het ook een verlies dat we Etto hier kwijt zijn, alle redelijk uitgesproken types zijn pleite
Wat heeft 'ie gedaan danquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft het echt helemaal zelf verpest. Dat laatste was voor mij echt de druppel.
Etto heeft goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Koen66 het volgende:
zo vind ik het ook een verlies dat we Etto hier kwijt zijn, alle redelijk uitgesproken types zijn pleite
same. mijn mede serpentquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Etto mis ik soms ook wel hoor
verloren Foqueville bewonersquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:55 schreef drakin het volgende:
Ik ga de soep maar eens opwarmen want geen idee waar het over gaat nu
welke soep heb je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:55 schreef drakin het volgende:
Ik ga de soep maar eens opwarmen want geen idee waar het over gaat nu
de maakster van de plaatjes is er ook niet meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Zijn er veel van de plaatjes in de OP die hier niet meer posten.
Ga ik niet op het forum zetten. Is ook iets wat buiten het forum is gebeurd...quote:
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de maakster van de plaatjes is er ook niet meer
ja hij zit liever in de B&B vol liefde topics.quote:
Fles doet nu de plaatjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de maakster van de plaatjes is er ook niet meer
Heb je het nou over @Haags ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet meegemaakt. Maar zijn er hier wel meer die soms erg ver gaan en ook niet uitgekotst worden. Ik kon hem inderdaad regelmatig ook niet uitstaan, maar die uitwerking hebben er hier wel meer
die besteedt dat weer uit aan de aiquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles doet nu de plaatjes.
Niet meer. Ging centen kosten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die besteedt dat weer uit aan de ai
Men waardeert daadwerkelijke paints meer dan die AI zooi, Fles snapt datquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even 20 euro per maand aftikken en je komt een heel eind.
Denk je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men waardeert daadwerkelijke paints meer dan die AI zooi, Fles snapt dat
Nee, ik denk dat ie gewoon te krenterig is, maar wilde vriendelijk blijven.quote:
Mosterdsoepquote:
Ik welquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik een rel rond Uitstraling gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
welneequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik een rel rond Uitstraling gemist?
Vertel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
De enige rel van vandaag ging over Ama zo ver ik weet.
Dan kan je relletjes missen. Was best een flink relletje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat nu als we soms een leven hebben?
Vooral op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ama's laatste post was gisteren...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Ok nu ben ik echt nieuwsgierigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik niet op het forum zetten. Is ook iets wat buiten het forum is gebeurd...
Dan doe je gewoon niet meer meequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ok femkequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon niet meer mee
quote:
Ik ben geen dame en ik zit 24/7 365/365 in vakantiemodus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:13 schreef Haags het volgende:
De dames zitten nog duidelijk in vakantiemodus.
Jij werkt dus 1 dag in de 4 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen dame en ik zit 24/7 365/365 in vakantiemodus.
Lijkt me meer dan voldoende, non?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij werkt dus 1 dag in de 4 jaar
Lekker boeiend wat voor kleur iemand heeft. Snap dat zogenaamde gemiep over 'inclusiviteit' niet en daar dan vooral in benoemen dat ze allemaal anders zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel wijnbar, geen Frenna als artiest: hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen? - https://nos.nl/l/2627833@:haags
Graag keti koti met pils, plakjes leverworst, tompoucen.
Ik stopte met lezen na het woord wijnbarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel wijnbar, geen Frenna als artiest: hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen? - https://nos.nl/l/2627833@:haags
Ja dat is wel een terechte klacht 'Er is een wijnbar, maar geen stand met Surinaamse broodjes', Ik zou veel liever een gestoomd broodje met kip kerrie en kouseband hebben dan een glas wijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na het woord wijnbar
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wie Frenna is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na het woord wijnbar
neujquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb wie Frenna is?
Ik denk aan een bar met wijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.
Maar het ging over dat Frenna als artiest niet kwam optreden, dus ik ging er van uit dat wijnbar wel als artiest ging optreden.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is wel een terechte klacht 'Er is een wijnbar, maar geen stand met Surinaamse broodjes', Ik zou veel liever een gestoomd broodje met kip kerrie en kouseband hebben dan een glas wijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.
Mag geen witte wijn meer daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |