Ok femkequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon niet meer mee
quote:
Ik ben geen dame en ik zit 24/7 365/365 in vakantiemodus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:13 schreef Haags het volgende:
De dames zitten nog duidelijk in vakantiemodus.
Jij werkt dus 1 dag in de 4 jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen dame en ik zit 24/7 365/365 in vakantiemodus.
Lijkt me meer dan voldoende, non?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij werkt dus 1 dag in de 4 jaar
Lekker boeiend wat voor kleur iemand heeft. Snap dat zogenaamde gemiep over 'inclusiviteit' niet en daar dan vooral in benoemen dat ze allemaal anders zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel wijnbar, geen Frenna als artiest: hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen? - https://nos.nl/l/2627833@:haags
Graag keti koti met pils, plakjes leverworst, tompoucen.
Ik stopte met lezen na het woord wijnbarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel wijnbar, geen Frenna als artiest: hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen? - https://nos.nl/l/2627833@:haags
Ja dat is wel een terechte klacht 'Er is een wijnbar, maar geen stand met Surinaamse broodjes', Ik zou veel liever een gestoomd broodje met kip kerrie en kouseband hebben dan een glas wijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na het woord wijnbar
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
De enige rel van vandaag ging over Ama zo ver ik weet.
Is het erg als ik geen idee heb wie Frenna is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na het woord wijnbar
neujquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb wie Frenna is?
Ik denk aan een bar met wijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.
Maar het ging over dat Frenna als artiest niet kwam optreden, dus ik ging er van uit dat wijnbar wel als artiest ging optreden.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is wel een terechte klacht 'Er is een wijnbar, maar geen stand met Surinaamse broodjes', Ik zou veel liever een gestoomd broodje met kip kerrie en kouseband hebben dan een glas wijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Wijnbar ook een artiest was.
Mag geen witte wijn meer daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |