Heb je het nou over @Haags ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet meegemaakt. Maar zijn er hier wel meer die soms erg ver gaan en ook niet uitgekotst worden. Ik kon hem inderdaad regelmatig ook niet uitstaan, maar die uitwerking hebben er hier wel meer
die besteedt dat weer uit aan de aiquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles doet nu de plaatjes.
Niet meer. Ging centen kosten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die besteedt dat weer uit aan de ai
Men waardeert daadwerkelijke paints meer dan die AI zooi, Fles snapt datquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even 20 euro per maand aftikken en je komt een heel eind.
Denk je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men waardeert daadwerkelijke paints meer dan die AI zooi, Fles snapt dat
Nee, ik denk dat ie gewoon te krenterig is, maar wilde vriendelijk blijven.quote:
Mosterdsoepquote:
Ik welquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik een rel rond Uitstraling gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
welneequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik een rel rond Uitstraling gemist?
Vertel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
De enige rel van vandaag ging over Ama zo ver ik weet.
Dan kan je relletjes missen. Was best een flink relletje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat nu als we soms een leven hebben?
Vooral op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ama's laatste post was gisteren...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:43 schreef Nattekat het volgende:
De enige rel van vandaag ging over Ama zo ver ik weet.
Ok nu ben ik echt nieuwsgierigquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik niet op het forum zetten. Is ook iets wat buiten het forum is gebeurd...
Dan doe je gewoon niet meer meequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |