Lekker heur. Later vandaag even de stad in denk ik, lekkere dingetjes halen bij mercado do Bolhãoquote:
ik stond net buiten de watermeloenplantjes te organiseren langs de hekjes... voorover met een bouwvakkersdecolleté... raad eens waar de eerste dikke regendruppels vielen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de sportschool. Zowel op de een als de terugweg was het droog.
zo cutequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles gehoord dat amerikanen de grap hebben; Is he gay or european?
nee wel van is hij dom of gewoon amerikaansquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles gehoord dat amerikanen de grap hebben; Is he gay or european?
das blijkbaar heel gebruikelijk daar omdat volgens hen veel europeaanse mannen gay lijken te zijnquote:
precies in je bouwvakkerdecolleté?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik stond net buiten de watermeloenplantjes te organiseren langs de hekjes... voorover met een bouwvakkersdecolleté... raad eens waar de eerste dikke regendruppels vielen?
Nee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Die stakkers zijn er maar druk mee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das blijkbaar heel gebruikelijk daar omdat volgens hen veel europeaanse mannen gay lijken te zijn
Grote landen: In absolute aantallen (het totale aantal personen) wonen de meeste LHBTIQ+-personen vermoedelijk in zeer bevolkingsrijke landen zoals China, India of de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das blijkbaar heel gebruikelijk daar omdat volgens hen veel europeaanse mannen gay lijken te zijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij staat nu even naast me, te kijken hoe ik FOK!
Waarschijnlijk omdat veel van die yanks een heel verfrommeld beeld van mannelijkheid en vrouwelijkheid hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op zich is dat niet gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grote landen: In absolute aantallen (het totale aantal personen) wonen de meeste LHBTIQ+-personen vermoedelijk in zeer bevolkingsrijke landen zoals China, India of de Verenigde Staten.
Nee tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is dat niet gek natuurlijk.
Dat komt omdat de meeste Amerikanen alleen in goedkope tankstation tshirts passen en daarom totaal geen fashion sense hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |