Welke hebben nu jouw voorkeur?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dit weekend. Andere festivals zijn wel weer interessanter.
Ik een aantal jaar geleden nog een dag. Was wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:04 schreef Modus het volgende:
[..]
2x geweest toen het nog op 1 dag paste.
Volgend weekend Draaimolen festival. Later dit jaar nog keer Berlijn en Wuppertal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke hebben nu jouw voorkeur?
Straks kun je er nog even langs gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:29 schreef gianni61 het volgende:
Oh gelukkig. Ze hebben ook hardstyle
Ah oke! Ziet er zo uit als een wat specifieker genre qua muziek dan Lowlands was, klopt dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend Draaimolen festival. Later dit jaar nog keer Berlijn en Wuppertal.
ach ziel ben je bang in het donker?quote:
Ja. Het electronisch gedeeltequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah oke! Ziet er zo uit als een wat specifieker genre qua muziek dan Lowlands was, klopt dat?
Wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je 's avonds meisjes veilig naar huis toe brengen na eerste date.
ScaredyCat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ziel ben je bang in het donker?
orgel Jokequote:
Nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Het electronisch gedeelte
Daar heeft Lowlands ook echt op ingeleverd.
Jaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mis Lowlands stiekem wel![]()
Was altijd toch thuiskomen.
2022 en 2024 laatste keren dat ik geweest ben. De editie na COVID was wel bijzonder, mocht iedereen er weer voor het eerst op uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice
Ja, inderdaad. Was ook eén van mijn favogenres om te bezoeken op LowlandsNet als alternative dance en rock, ook steeds minder aanwezig
Ik ben na covid niet meer geweest, want ik was zwanger of net moederquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2022 en 2024 laatste keren dat ik geweest ben. De editie na COVID was wel bijzonder, mocht iedereen er weer voor het eerst op uit.
Mijn vaste gezelschap waarmee we naar Lowlands gingen is redelijk uiteen gevallen helaas. In 20 jaar veranderen er ook wel eens dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben na covid niet meer geweest, want ik was zwanger of net moeder![]()
Maar de lineup, ticketprijzen en de sfeer van de laatste paar keer voor covid nodigden me ook niet uit om toch te gaanDit jaar wel even overwogen, maar vind het het gewoon niet waard
ohja daar had ik al eerder op gereageerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-gekregen~a8d471d9c/
Ja, same here. Ben zelfs eens alleen geweest omdat niemand meer wilde. Was wel een hele toffe ervaring, zou ik zo weer doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vaste gezelschap waarmee we naar Lowlands gingen is redelijk uiteen gevallen helaas. In 20 jaar veranderen er ook wel eens dingen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Barbecue die ik had is zowaar prima droog gebleven
Heb daar heleboel hoogtepunten, maar ook wel aantal dieptepunten gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, same here. Ben zelfs eens alleen geweest omdat niemand meer wilde. Was wel een hele toffe ervaring, zou ik zo weer doen
quote:
Oh hoezo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
het is weer overduidelijk vrijdagavond
Totale achterlichtverduisteringquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Mijn achterlicht heeft de zomer niet overleefd
Daarom koop ik ook nog steeds films en series op blu-rayquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Zit je een film te kijken, klapt de wifi eruit. Dit is de moderne versie van "de band loopt vast" en "er zit een kras op de dvd".
Hoi bored, ik ben LTVDKquote:
Ben je niet blij dat ik er benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |