SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
welke is dat precies?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net humble bundle gekocht met Frostpunk en Endzone 2 erin.
quote:
Ga jij ook al beginnen? Kijk maar uit dat ik je niet van de duin ga rollenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat alleeen microsoft dit doet
alles slop noemen
Nou nou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen? Kijk maar uit dat ik je niet van de duin ga rollen
Als hij je flexplek inneemt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:26 schreef gianni61 het volgende:
vanaf wanneer is het toegestaan om een collega met een vlakke hand in zijn gezicht te slaan?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als hij je flexplek inneemt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen? Kijk maar uit dat ik je niet van de duin ga rollen
Heb je even?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:26 schreef gianni61 het volgende:
vanaf wanneer is het toegestaan om een collega met een vlakke hand in zijn gezicht te slaan?
+1quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ohw. hier hebben we vaste plekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw. hier hebben we vaste plekken."Zeg, zou je in stilte kunnen lezen? Ik kan me niet goed concentrerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
had ik maar een vak geleerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen hok gelukkig![]()
Zou een flexplek niet kunnen handelen
ik vind het heel vervelend dat je tegenwoordig op youtube filmpjes moet klikken voordat er in beeld komt wat het isquote:
Rare mensen zijn jullie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duinrollen is gewoon een sport hier.
Eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het heel vervelend dat je tegenwoordig op youtube filmpjes moet klikken voordat er in beeld komt wat het is
nee, dit is anders. op zich ook niet slechtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is van Dimmy, dus zal wel taaitaai zijn.
Dan gaan we niet klikken!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens.
Zeg er iets van tegen de tegenische dienstquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het heel vervelend dat je tegenwoordig op youtube filmpjes moet klikken voordat er in beeld komt wat het is
Tsssk ik heb een zeer breed en ontwikkeld muziekpaletquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens.
durf ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg er iets van tegen de tegenische dienst
Volle bierkratjes liftenquote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
de nieuwe single van roxy dekker is op de radio.
jezus wat slecht
Radio. Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
jezus wat slecht
Oh lekker kort nummer welquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
jezus wat slecht
Sterkte hiermee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
jezus wat slecht
beetje the bare minimum qua inspanning welquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh lekker kort nummer wel
Ik vind die liedjes van Roxy ook allemaal een beetje hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
jezus wat slecht
Ik heb gehoord dat het boemlekker is. Haha snap jequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand weleens Afghaans gegeten?
Wat zijn hieruit de aanraders danwel afraders?
Ik niet. Dus ik kan je er niks over zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eens een heerlijke Afghaanse lamsstoofschotel gegeten, maar ik heb geen idee meer wat de naam wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik niet. Dus ik kan je er niks over zeggen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
De Griezel zometeen maar blokkeren, hij is nu boos omdat ik hem arrogant noemde
Dat je dat al niet direct hebt gedaan johquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het boemlekker is. Haha snap je
zelfreflectie is soms lastigquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
Zou zelf ook voor lam gaan, maar vrouw houdt daar niet zo van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eens een heerlijke Afghaanse lamsstoofschotel gegeten, maar ik heb geen idee meer wat de naam was
Dan zeg je dat het schaap is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou zelf ook voor lam gaan, maar vrouw houdt daar niet zo van.
Zit op thuisbezorgd te kijken, en veel van wat ze hebben klinkt prima.
Daar heb je er wel een aantal van in IJsland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het schaap is.
Ze hebben ook soort gekruid flat bread die erg lekker is. Soort naan brood, maar wat dikker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou zelf ook voor lam gaan, maar vrouw houdt daar niet zo van.
Zit op thuisbezorgd te kijken, en veel van wat ze hebben klinkt prima.
Ja uitkijken als je uit een gedeelde pan eet, die kan zomaar afghaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het boemlekker is. Haha snap je
Oh, zou ie mee bekend moeten zijn dan met z'n 38 jaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zelfreflectie? 1990 belde.
Dit zou ik niet doen want die schapen worden eerst voor iets anders gebruiktquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het schaap is.
1990 is pas 26 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, zou ie mee bekend moeten zijn dan met z'n 38 jaar
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1990 is pas 26 jaar geleden
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
8 jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft het over IJsland, niet over Marokko.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zou ik niet doen want die schapen worden eerst voor iets anders gebruikt
Waarom hoor ik dit in de stem van Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
WEEEEHEEEEEEEKEEENNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit in de stem van Gerard Ekdom
En bedankt he, nu doe ik dat ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit in de stem van Gerard Ekdom
Die stiefzoon heeft levenslang.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Belg krijgt 17 jaar voor moordpoging op buurman die zijn stiefzoon zou hebben misbruikt
Dat hij gestraft wordt lijkt me logisch. Maar is 17 jaar niet een beeeetje over the top?
quote:De voor moord en drugssmokkel veroordeelde Joran van der Sloot heeft in Peru gevraagd om een overplaatsing naar een andere gevangenis. Volgens Van der Sloot wordt hij in de instelling waar hij nu vastzit met de dood bedreigd door medegevangenen.
Dat de pers die malloot nog aandacht geeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Ach gossie toch, wat is Joran toch zielig.
[..]
Had die destijds maar gewoon niet moeten vluchten, dan had die lekker comfortabel in Nederland in de bak gezetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Ach gossie toch, wat is Joran toch zielig.
[..]
Sow dat was wel een wereld van verschil geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die destijds maar gewoon niet moeten vluchten, dan had die lekker comfortabel in Nederland in de bak gezeten
Was ie nu al vrij geweest...quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Sow dat was wel een wereld van verschil geweest.
Dan was die er allang weer uit en had die met Volkert samen marathons kunnen rennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die destijds maar gewoon niet moeten vluchten, dan had die lekker comfortabel in Nederland in de bak gezeten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan was die er allang weer uit en had die met Volkert samen marathons kunnen rennen
Ja maar het werk is nog niet afquote:
Volgens mij was dat in IJsland juist ook een probleem omdat ze daar wat afwisseling willen hebben van de Staphorst familiequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft het over IJsland, niet over Marokko.
Doorgaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
De wereld blijft ook wel draaien als dat werk niet af isquote:
De wereld blijft sowieso wel draaien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wereld blijft ook wel draaien als dat werk niet af is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Tel Sell terug op Nederlandse markt na overname door Omni Channel Group
Omni Channel Group blaast Tel Sell nieuw leven in, vijf maanden na het faillissement van voormalig exploitant Mediashop Benelux.
Oh God noquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
It's emeezing
Wat nou als zijn werk het draaien van de wereld is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wereld blijft ook wel draaien als dat werk niet af is
Precies.quote:
Ja en al die dat niet meer doet hebben we een groter probleem, of eigenlijk geen probleem meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wereld blijft sowieso wel draaien.
Da is gewoon goeien handelquote:
Dit krijg je ervan als je grote bedrijven tot vijand maakt.quote:Rockstar zal hopen dat de schade beperkt blijft. Het is niet de eerste keer dat er vroegtijdige beelden van GTA 6 zijn gelekt. In 2022 werden tientallen clips van een vroege testversie gestolen en vervolgens op internet gepubliceerd. Het lek werd later herleid tot Arion Kurtaj, een toen 18-jarige jongen uit het Verenigd Koninkrijk, die erin slaagde een interne Slack-chat van Rockstar Games te infiltreren. Hij werd veroordeeld tot opname in een psychiatrische kliniek.
Het zou me niet eens verbazen als ze dat bij Rockstar gewoon zelf 'lekken' om 'ophef' te creëren, lekkere gratis marketingquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit krijg je ervan als je grote bedrijven tot vijand maakt.
Geen second breakfast gehad?quote:
quote:Joran van der Sloot smeekt om overplaatsing: 'Slachtoffer van psychologische marteling'
Lima-
De voor moord en drugssmokkel veroordeelde Joran van der Sloot heeft in Peru gevraagd om een overplaatsing naar een andere gevangenis, melden de Peruaanse nieuwszenders America TV en Canal N.
Volgens Van der Sloot wordt hij in de instelling waar hij nu vastzit met de dood bedreigd door medegevangenen.
3 uur geleden
,,Ik ben vrijwel dagelijks het slachtoffer van psychologische marteling", schrijft Van der Sloot in het verzoekschrift dat is ingezien door de Peruaanse media.
,,Ze bedreigen me met de dood en dat tast mijn mentale gezondheid aan.
En ze bedreigen niet alleen mij, maar ook mijn familie."
Holografisch karton is mooi om naar te kijken.quote:
Volgens mij is er 1 holo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Holografisch karton is mooi om naar te kijken.
Maakt niet uit. Just look at the pretty colours.quote:
Dat zijn vaak wel mooie kaartjes ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Just look at the pretty colours.
Huh?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Rente moeten betalen omdat ik net te weinig belasting heb betaald
Als je geld terug krijgt, krijg je dan ook rente?
Dat snap ik. Maar rente betalen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb net m'n definitieve aanslag inkomstenbelasting gekregen.
Das ook nieuw voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Rente moeten betalen omdat ik net te weinig belasting heb betaald
Als je geld terug krijgt, krijg je dan ook rente?
Belasting zelf is natuurlijk perfect en hoeft geen rente te betalen. Ook als ze te weinig hebben overgemaakt.quote:
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]maar alleen als ze te laat zijn volgens mij..
rente omdat je te weinig betaald hebt is wat vreemd, heb je telaat aangifte gedaan?
hmm apartquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Belasting zelf is natuurlijk perfect en hoeft geen rente te betalen. Ook als ze te weinig hebben overgemaakt.
Dat is maten met 2 meten.
Dit vind ik gewoon raar.quote:
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoorquote:
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoor
Maar jij bent ondernemer, Kat is gewoon loonslaaf, dus een beetje vreemd dat hij dan rente heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook rente betalen over de belasting van vorig jaar bijvoorbeeldAlsof ik het eerder had kunnen betalen voor alles rond was.
Niet aan mij LALALA GEEF GELDquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoor
Een uniek gevalquote:
Dan snap ik wel dat je rente moet betalen, ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.
Tss, weet je wel wat ik daarvan kan kopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat je rente moet betalen, ja.
De post waarvan je wist dat die komen zouquote:
Ja anders kunnen we jouw paleis en jurken niet betalen prinsesquote:
Is eindelijk hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
Is Portugal beetje belastingparadijs?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
Hangt ervan af hoeveel je verdient en hoe. Ze hebben belasting in schijven. Inkomsten uit crypto en investeringen schijnen echt een warboel te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Portugal beetje belastingparadijs?
Das kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Haags het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen op stond een irritante zeurderige hoofdpijn. Paracetamol helpt ook niet. Wtf joh.
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Haags het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen op stond een irritante zeurderige hoofdpijn. Paracetamol helpt ook niet. Wtf joh.
Ik drink eigenlijk nauwelijks alcohol, al helemaal niet doordeweeks. Maar klopt wel dat ik vandaag niet zoveel gedronken heb nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?
Even een goede sloot water drinken dan. Heb je ook al een beetje redelijk gegeten, ook fruit en dergelijke?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nauwelijks alcohol, al helemaal niet doordeweeks. Maar klopt wel dat ik vandaag niet zoveel gedronken heb nog.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een goede sloot water drinken dan. Heb je ook al een beetje redelijk gegeten, ook fruit en dergelijke?
Beetje rustig aan doen dan, je bent toe aan weekendquote:
Deze man denkt in oplossingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.
quote:
Onze senioren met de jenevers en advocaatjesquote:
Eerst maar eens zien of ze de seniorenleeftijd wel gaan halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Onze senioren met de jenevers en advocaatjes
Zo lang duurt dat niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ze de seniorenleeftijd wel gaan halen.
Nog 2 jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Liever opbranden dan uitdoven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou niet van jenevers en advocaatjes. Heb je geen Manhattans of single malt Scotch oud genoeg om zelf single malt Scotch te mogen bestellen voor me?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Onze senioren met de jenevers en advocaatjes
nee die zijn er dan al,quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee die zijn er dan al,
Dan begin je de problemen te zien en kun je ze stuk voor stuk netjes tackelen
Ahwquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag met dochter Nijntje cupcakes gemaakt met haar nieuwe Nijntje cupcake vormen.
Daarna wilde ze Lego bouwen die ik had gekocht. Ze vond de paardjes zo leuk, dat ik mijn oude Lego van 30 jaar terug heb gepakt en we hebben alle paardjes (en draken, en krokodillen, en haaien) meegenomen. Nu zijn het allemaal friends die samen staan te spelen op de eettafel.
Beste dag ooitquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag met dochter Nijntje cupcakes gemaakt met haar nieuwe Nijntje cupcake vormen.
Daarna wilde ze Lego bouwen die ik had gekocht. Ze vond de paardjes zo leuk, dat ik mijn oude Lego van 30 jaar terug heb gepakt en we hebben alle paardjes (en draken, en krokodillen, en haaien) meegenomen. Nu zijn het allemaal friends die samen staan te spelen op de eettafel.
Nahwquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zit in Porto, kun je hooguit een import caipirinha uit de koloniën hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet van jenevers en advocaatjes. Heb je geen Manhattans of single malt Scotch oud genoeg om zelf single malt Scotch te mogen bestellen voor me?
Dan ga ik wel aan de Port met kaas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit in Porto, kun je hooguit een import caipirinha uit de koloniën hebben
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel aan de Port met kaas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
Collega’s die happy hour als HH in de groepsapp zetten![]()
![]()
40-45 bier voor @Haags ik snap het alquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
Collega’s die happy hour als HH in de groepsapp zetten![]()
![]()
Snobquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
40-45 bier voor @:haags ik snap het al
Ik moet ook nog flink wat vakantiedagen opmaken. Dus ook korte werkweken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu begint het eerste van een enorme hoeveelheid weekends waarvan ik beide dagen vrij ben OF op een leuk reisje ben.
Dit duurt minimaal de rest van het jaar.
Moest je anders vaak werken in het weekend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu begint het eerste van een enorme hoeveelheid weekends waarvan ik beide dagen vrij ben OF op een leuk reisje ben.
Dit duurt minimaal de rest van het jaar.
nee sociale dingen doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest je anders vaak werken in het weekend?
jak.quote:
Heb jij dus nog geluk gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:41 schreef bitterbal het volgende:
er waren toch mensen van de groep gearresteerde die nog niet voor de rechter zijn geweest. Nu was een of andere minister hier laatst om bedrijven te controleren en die heeft de boetes verhoogd.
1 iemand heeft nu een boete van 250 duizend baht gehad (6.557,56 Euro). ik had bv maar 30 duizend baht (786,91)
ja daar begint het nu op te lijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij dus nog geluk gehad.
Net begonnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:28 schreef Barbusse het volgende:
Daar was ik weer. Hoe was jullie vrijmibo?
Ik ook van jou, @AirwiN. Ik ook van jouquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snob
Gatver, kaas.
Ik hou wel van je Barb.
Flinke pot seksen zekers?quote:
Whatever drijft jouw bootquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het een Vrijavobo
Neuken in de keukenquote:
Nee in de keuken hoor je te kokenquote:
Beter maar gewoon in de fik steken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Huuuu ik wilde m'n dekbed weer op m'n bed leggen en ik hou hem omhoog tegen het zonlicht en zie er allemaal vlekken in![]()
hij heeft een paar weken in een tas in de berging gelegen.
Nu moet ik de rest ook checken en hem wassen in zo'n industriële wasmachine ergens.
Ik heb hem vorig jaar zomer gekochtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter maar gewoon in de fik steken.
Dat is gewoon je eigen opgedroogde en uitgeharde zweetquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Huuuu ik wilde m'n dekbed weer op m'n bed leggen en ik hou hem omhoog tegen het zonlicht en zie er allemaal vlekken in![]()
hij heeft een paar weken in een tas in de berging gelegen.
Nu moet ik de rest ook checken en hem wassen in zo'n industriële wasmachine ergens.
Nounouquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen opgedroogde en uitgeharde zweet
Ja dat is niet zo gek toch, in je slaap zweet je het meestequote:
Neem aan dat ze dekbed wel even was voordat ze het opruimt. CL is een nette vrouw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo gek toch, in je slaap zweet je het meeste
Seksen is anders hartstikke normaal hoorquote:
Past niet in m'n wasmachinequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dekbed wel even was voordat ze het opruimt. CL is een nette vrouw.
Dan heeft iemand d'r gesaboteerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dekbed wel even was voordat ze het opruimt. CL is een nette vrouw.
Nog nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:32 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ga goed op de Bridgerton hits playlist van Spotify
Iemand bekend mee?
Die vlekken doen iets anders vermoeden of ze wel zo netjes is in bed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel grote festivals wel toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat hele Lowlands is echt een influencer clusterfuck geworden. Zo zonde
Net als dat Burning Man gebeurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, zo jammer van wat het ooit wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands nu ook niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ze ook niet meer uitverkopen.
Ook niet gek met hoe het nu geworden is én de bizarre prijzenquote:
Dynamoquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 keer naar een driedaagsfestival geweest. Dat was Dynamo open Air in 1999. iets van 110 gulden inclusief camping
tegenwoordig weer 3 dagen, maar 1 dag is al meer dan 100 euro.quote:
je wordt ouderquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tegenwoordig weer 3 dagen, maar 1 dag is al meer dan 100 euro.
Op zich wel leuk. maar ik denk dat al ik bij 1 dag een week nodig heb om bij te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als het festival goed genoeg is houdt dat mensen niet tegen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet gek met hoe het nu geworden is én de bizarre prijzen
genieten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:57 schreef gianni61 het volgende:
Het feestje van mijn buurjongen is in volle gang. Blijkbaar luistert dat joch exht alleen maar van Nederlandstalige drillrap
koptelefoon opquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat een lange avond worden op deze manier
Maar dat is het dus niet meer, imoquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het festival goed genoeg is houdt dat mensen niet tegen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wordt ouderKlopt, zal ik ook niet ontkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ook volgens mij in 2016 en 2017quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:04 schreef Modus het volgende:
[..]
2x geweest toen het nog op 1 dag paste.
Ik ben er ook niet dit weekend. Andere festivals zijn wel weer interessanter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is het dus niet meer, imo
Welke hebben nu jouw voorkeur?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dit weekend. Andere festivals zijn wel weer interessanter.
Ik een aantal jaar geleden nog een dag. Was wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:04 schreef Modus het volgende:
[..]
2x geweest toen het nog op 1 dag paste.
Volgend weekend Draaimolen festival. Later dit jaar nog keer Berlijn en Wuppertal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke hebben nu jouw voorkeur?
Straks kun je er nog even langs gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:29 schreef gianni61 het volgende:
Oh gelukkig. Ze hebben ook hardstyle
Ah oke! Ziet er zo uit als een wat specifieker genre qua muziek dan Lowlands was, klopt dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend Draaimolen festival. Later dit jaar nog keer Berlijn en Wuppertal.
ach ziel ben je bang in het donker?quote:
Ja. Het electronisch gedeeltequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah oke! Ziet er zo uit als een wat specifieker genre qua muziek dan Lowlands was, klopt dat?
Wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je 's avonds meisjes veilig naar huis toe brengen na eerste date.
ScaredyCat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ziel ben je bang in het donker?
orgel Jokequote:
Nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Het electronisch gedeelte
Daar heeft Lowlands ook echt op ingeleverd.
Jaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mis Lowlands stiekem wel![]()
Was altijd toch thuiskomen.
2022 en 2024 laatste keren dat ik geweest ben. De editie na COVID was wel bijzonder, mocht iedereen er weer voor het eerst op uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice
Ja, inderdaad. Was ook eén van mijn favogenres om te bezoeken op LowlandsNet als alternative dance en rock, ook steeds minder aanwezig
Ik ben na covid niet meer geweest, want ik was zwanger of net moederquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2022 en 2024 laatste keren dat ik geweest ben. De editie na COVID was wel bijzonder, mocht iedereen er weer voor het eerst op uit.
Mijn vaste gezelschap waarmee we naar Lowlands gingen is redelijk uiteen gevallen helaas. In 20 jaar veranderen er ook wel eens dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben na covid niet meer geweest, want ik was zwanger of net moeder![]()
Maar de lineup, ticketprijzen en de sfeer van de laatste paar keer voor covid nodigden me ook niet uit om toch te gaanDit jaar wel even overwogen, maar vind het het gewoon niet waard
ohja daar had ik al eerder op gereageerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-gekregen~a8d471d9c/
Ja, same here. Ben zelfs eens alleen geweest omdat niemand meer wilde. Was wel een hele toffe ervaring, zou ik zo weer doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vaste gezelschap waarmee we naar Lowlands gingen is redelijk uiteen gevallen helaas. In 20 jaar veranderen er ook wel eens dingen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Barbecue die ik had is zowaar prima droog gebleven
Heb daar heleboel hoogtepunten, maar ook wel aantal dieptepunten gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, same here. Ben zelfs eens alleen geweest omdat niemand meer wilde. Was wel een hele toffe ervaring, zou ik zo weer doen
quote:
Oh hoezo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
het is weer overduidelijk vrijdagavond
Totale achterlichtverduisteringquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Mijn achterlicht heeft de zomer niet overleefd
Daarom koop ik ook nog steeds films en series op blu-rayquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Zit je een film te kijken, klapt de wifi eruit. Dit is de moderne versie van "de band loopt vast" en "er zit een kras op de dvd".
Hoi bored, ik ben LTVDKquote:
Ben je niet blij dat ik er benquote:
Tuurlijk wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |