40-45 bier voor @Haags ik snap het alquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
Collega’s die happy hour als HH in de groepsapp zetten![]()
![]()
Snobquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel aan de Port met kaas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
40-45 bier voor @:haags ik snap het al
Ik moet ook nog flink wat vakantiedagen opmaken. Dus ook korte werkweken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu begint het eerste van een enorme hoeveelheid weekends waarvan ik beide dagen vrij ben OF op een leuk reisje ben.
Dit duurt minimaal de rest van het jaar.
Moest je anders vaak werken in het weekend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu begint het eerste van een enorme hoeveelheid weekends waarvan ik beide dagen vrij ben OF op een leuk reisje ben.
Dit duurt minimaal de rest van het jaar.
nee sociale dingen doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest je anders vaak werken in het weekend?
jak.quote:
Heb jij dus nog geluk gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:41 schreef bitterbal het volgende:
er waren toch mensen van de groep gearresteerde die nog niet voor de rechter zijn geweest. Nu was een of andere minister hier laatst om bedrijven te controleren en die heeft de boetes verhoogd.
1 iemand heeft nu een boete van 250 duizend baht gehad (6.557,56 Euro). ik had bv maar 30 duizend baht (786,91)
ja daar begint het nu op te lijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij dus nog geluk gehad.
Net begonnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:28 schreef Barbusse het volgende:
Daar was ik weer. Hoe was jullie vrijmibo?
Ik ook van jou, @AirwiN. Ik ook van jouquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snob
Gatver, kaas.
Ik hou wel van je Barb.
Flinke pot seksen zekers?quote:
Whatever drijft jouw bootquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het een Vrijavobo
Neuken in de keukenquote:
Nee in de keuken hoor je te kokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |