Flinke pot seksen zekers?quote:
Whatever drijft jouw bootquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het een Vrijavobo
Neuken in de keukenquote:
Nee in de keuken hoor je te kokenquote:
Beter maar gewoon in de fik steken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Huuuu ik wilde m'n dekbed weer op m'n bed leggen en ik hou hem omhoog tegen het zonlicht en zie er allemaal vlekken in![]()
hij heeft een paar weken in een tas in de berging gelegen.
Nu moet ik de rest ook checken en hem wassen in zo'n industriële wasmachine ergens.
Ik heb hem vorig jaar zomer gekochtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter maar gewoon in de fik steken.
Dat is gewoon je eigen opgedroogde en uitgeharde zweetquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Huuuu ik wilde m'n dekbed weer op m'n bed leggen en ik hou hem omhoog tegen het zonlicht en zie er allemaal vlekken in![]()
hij heeft een paar weken in een tas in de berging gelegen.
Nu moet ik de rest ook checken en hem wassen in zo'n industriële wasmachine ergens.
Nounouquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen opgedroogde en uitgeharde zweet
Ja dat is niet zo gek toch, in je slaap zweet je het meestequote:
Neem aan dat ze dekbed wel even was voordat ze het opruimt. CL is een nette vrouw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo gek toch, in je slaap zweet je het meeste
Seksen is anders hartstikke normaal hoorquote:
Past niet in m'n wasmachinequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dekbed wel even was voordat ze het opruimt. CL is een nette vrouw.
Dan heeft iemand d'r gesaboteerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dekbed wel even was voordat ze het opruimt. CL is een nette vrouw.
Nog nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:32 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ga goed op de Bridgerton hits playlist van Spotify
Iemand bekend mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |