Die vlekken doen iets anders vermoeden of ze wel zo netjes is in bed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dekbed wel even was voordat ze het opruimt. CL is een nette vrouw.
Veel grote festivals wel toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat hele Lowlands is echt een influencer clusterfuck geworden. Zo zonde
Net als dat Burning Man gebeurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, zo jammer van wat het ooit wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands nu ook niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ze ook niet meer uitverkopen.
Ook niet gek met hoe het nu geworden is én de bizarre prijzenquote:
Dynamoquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 keer naar een driedaagsfestival geweest. Dat was Dynamo open Air in 1999. iets van 110 gulden inclusief camping
tegenwoordig weer 3 dagen, maar 1 dag is al meer dan 100 euro.quote:
je wordt ouderquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tegenwoordig weer 3 dagen, maar 1 dag is al meer dan 100 euro.
Op zich wel leuk. maar ik denk dat al ik bij 1 dag een week nodig heb om bij te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als het festival goed genoeg is houdt dat mensen niet tegen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet gek met hoe het nu geworden is én de bizarre prijzen
genieten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:57 schreef gianni61 het volgende:
Het feestje van mijn buurjongen is in volle gang. Blijkbaar luistert dat joch exht alleen maar van Nederlandstalige drillrap
koptelefoon opquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat een lange avond worden op deze manier
Maar dat is het dus niet meer, imoquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het festival goed genoeg is houdt dat mensen niet tegen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wordt ouderKlopt, zal ik ook niet ontkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ook volgens mij in 2016 en 2017quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:04 schreef Modus het volgende:
[..]
2x geweest toen het nog op 1 dag paste.
Ik ben er ook niet dit weekend. Andere festivals zijn wel weer interessanter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is het dus niet meer, imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |