Ik heb eens een heerlijke Afghaanse lamsstoofschotel gegeten, maar ik heb geen idee meer wat de naam wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand weleens Afghaans gegeten?
Wat zijn hieruit de aanraders danwel afraders?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik niet. Dus ik kan je er niks over zeggen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
De Griezel zometeen maar blokkeren, hij is nu boos omdat ik hem arrogant noemde
Dat je dat al niet direct hebt gedaan johquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het boemlekker is. Haha snap je
zelfreflectie is soms lastigquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
Zou zelf ook voor lam gaan, maar vrouw houdt daar niet zo van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eens een heerlijke Afghaanse lamsstoofschotel gegeten, maar ik heb geen idee meer wat de naam was
Dan zeg je dat het schaap is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou zelf ook voor lam gaan, maar vrouw houdt daar niet zo van.
Zit op thuisbezorgd te kijken, en veel van wat ze hebben klinkt prima.
Daar heb je er wel een aantal van in IJsland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het schaap is.
Ze hebben ook soort gekruid flat bread die erg lekker is. Soort naan brood, maar wat dikker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou zelf ook voor lam gaan, maar vrouw houdt daar niet zo van.
Zit op thuisbezorgd te kijken, en veel van wat ze hebben klinkt prima.
Ja uitkijken als je uit een gedeelde pan eet, die kan zomaar afghaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het boemlekker is. Haha snap je
Oh, zou ie mee bekend moeten zijn dan met z'n 38 jaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zelfreflectie? 1990 belde.
Dit zou ik niet doen want die schapen worden eerst voor iets anders gebruiktquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zeg je dat het schaap is.
1990 is pas 26 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, zou ie mee bekend moeten zijn dan met z'n 38 jaar
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1990 is pas 26 jaar geleden
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
8 jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft het over IJsland, niet over Marokko.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zou ik niet doen want die schapen worden eerst voor iets anders gebruikt
Waarom hoor ik dit in de stem van Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
WEEEEHEEEEEEEKEEENNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit in de stem van Gerard Ekdom
En bedankt he, nu doe ik dat ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit in de stem van Gerard Ekdom
Die stiefzoon heeft levenslang.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Belg krijgt 17 jaar voor moordpoging op buurman die zijn stiefzoon zou hebben misbruikt
Dat hij gestraft wordt lijkt me logisch. Maar is 17 jaar niet een beeeetje over the top?
quote:De voor moord en drugssmokkel veroordeelde Joran van der Sloot heeft in Peru gevraagd om een overplaatsing naar een andere gevangenis. Volgens Van der Sloot wordt hij in de instelling waar hij nu vastzit met de dood bedreigd door medegevangenen.
Dat de pers die malloot nog aandacht geeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Ach gossie toch, wat is Joran toch zielig.
[..]
Had die destijds maar gewoon niet moeten vluchten, dan had die lekker comfortabel in Nederland in de bak gezetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Ach gossie toch, wat is Joran toch zielig.
[..]
Sow dat was wel een wereld van verschil geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die destijds maar gewoon niet moeten vluchten, dan had die lekker comfortabel in Nederland in de bak gezeten
Was ie nu al vrij geweest...quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Sow dat was wel een wereld van verschil geweest.
Dan was die er allang weer uit en had die met Volkert samen marathons kunnen rennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die destijds maar gewoon niet moeten vluchten, dan had die lekker comfortabel in Nederland in de bak gezeten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan was die er allang weer uit en had die met Volkert samen marathons kunnen rennen
Ja maar het werk is nog niet afquote:
Volgens mij was dat in IJsland juist ook een probleem omdat ze daar wat afwisseling willen hebben van de Staphorst familiequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft het over IJsland, niet over Marokko.
Doorgaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
De wereld blijft ook wel draaien als dat werk niet af isquote:
De wereld blijft sowieso wel draaien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wereld blijft ook wel draaien als dat werk niet af is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Tel Sell terug op Nederlandse markt na overname door Omni Channel Group
Omni Channel Group blaast Tel Sell nieuw leven in, vijf maanden na het faillissement van voormalig exploitant Mediashop Benelux.
Oh God noquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
It's emeezing
Wat nou als zijn werk het draaien van de wereld is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wereld blijft ook wel draaien als dat werk niet af is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |