SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
welke is dat precies?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net humble bundle gekocht met Frostpunk en Endzone 2 erin.
quote:
Ga jij ook al beginnen? Kijk maar uit dat ik je niet van de duin ga rollenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat alleeen microsoft dit doet
alles slop noemen
Nou nou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen? Kijk maar uit dat ik je niet van de duin ga rollen
Als hij je flexplek inneemt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:26 schreef gianni61 het volgende:
vanaf wanneer is het toegestaan om een collega met een vlakke hand in zijn gezicht te slaan?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als hij je flexplek inneemt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen? Kijk maar uit dat ik je niet van de duin ga rollen
Heb je even?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:26 schreef gianni61 het volgende:
vanaf wanneer is het toegestaan om een collega met een vlakke hand in zijn gezicht te slaan?
+1quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ohw. hier hebben we vaste plekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw. hier hebben we vaste plekken."Zeg, zou je in stilte kunnen lezen? Ik kan me niet goed concentrerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
had ik maar een vak geleerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen hok gelukkig![]()
Zou een flexplek niet kunnen handelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |