Precies.quote:
Ja en al die dat niet meer doet hebben we een groter probleem, of eigenlijk geen probleem meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wereld blijft sowieso wel draaien.
Da is gewoon goeien handelquote:
Dit krijg je ervan als je grote bedrijven tot vijand maakt.quote:Rockstar zal hopen dat de schade beperkt blijft. Het is niet de eerste keer dat er vroegtijdige beelden van GTA 6 zijn gelekt. In 2022 werden tientallen clips van een vroege testversie gestolen en vervolgens op internet gepubliceerd. Het lek werd later herleid tot Arion Kurtaj, een toen 18-jarige jongen uit het Verenigd Koninkrijk, die erin slaagde een interne Slack-chat van Rockstar Games te infiltreren. Hij werd veroordeeld tot opname in een psychiatrische kliniek.
Het zou me niet eens verbazen als ze dat bij Rockstar gewoon zelf 'lekken' om 'ophef' te creëren, lekkere gratis marketingquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit krijg je ervan als je grote bedrijven tot vijand maakt.
Geen second breakfast gehad?quote:
quote:Joran van der Sloot smeekt om overplaatsing: 'Slachtoffer van psychologische marteling'
Lima-
De voor moord en drugssmokkel veroordeelde Joran van der Sloot heeft in Peru gevraagd om een overplaatsing naar een andere gevangenis, melden de Peruaanse nieuwszenders America TV en Canal N.
Volgens Van der Sloot wordt hij in de instelling waar hij nu vastzit met de dood bedreigd door medegevangenen.
3 uur geleden
,,Ik ben vrijwel dagelijks het slachtoffer van psychologische marteling", schrijft Van der Sloot in het verzoekschrift dat is ingezien door de Peruaanse media.
,,Ze bedreigen me met de dood en dat tast mijn mentale gezondheid aan.
En ze bedreigen niet alleen mij, maar ook mijn familie."
Holografisch karton is mooi om naar te kijken.quote:
Volgens mij is er 1 holo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Holografisch karton is mooi om naar te kijken.
Maakt niet uit. Just look at the pretty colours.quote:
Dat zijn vaak wel mooie kaartjes ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Just look at the pretty colours.
Huh?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Rente moeten betalen omdat ik net te weinig belasting heb betaald
Als je geld terug krijgt, krijg je dan ook rente?
Dat snap ik. Maar rente betalen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb net m'n definitieve aanslag inkomstenbelasting gekregen.
Das ook nieuw voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Rente moeten betalen omdat ik net te weinig belasting heb betaald
Als je geld terug krijgt, krijg je dan ook rente?
Belasting zelf is natuurlijk perfect en hoeft geen rente te betalen. Ook als ze te weinig hebben overgemaakt.quote:
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]maar alleen als ze te laat zijn volgens mij..
rente omdat je te weinig betaald hebt is wat vreemd, heb je telaat aangifte gedaan?
hmm apartquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Belasting zelf is natuurlijk perfect en hoeft geen rente te betalen. Ook als ze te weinig hebben overgemaakt.
Dat is maten met 2 meten.
Dit vind ik gewoon raar.quote:
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoorquote:
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoor
Maar jij bent ondernemer, Kat is gewoon loonslaaf, dus een beetje vreemd dat hij dan rente heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook rente betalen over de belasting van vorig jaar bijvoorbeeldAlsof ik het eerder had kunnen betalen voor alles rond was.
Niet aan mij LALALA GEEF GELDquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoor
Een uniek gevalquote:
Dan snap ik wel dat je rente moet betalen, ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.
Tss, weet je wel wat ik daarvan kan kopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat je rente moet betalen, ja.
De post waarvan je wist dat die komen zouquote:
Ja anders kunnen we jouw paleis en jurken niet betalen prinsesquote:
Is eindelijk hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
Is Portugal beetje belastingparadijs?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
Hangt ervan af hoeveel je verdient en hoe. Ze hebben belasting in schijven. Inkomsten uit crypto en investeringen schijnen echt een warboel te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Portugal beetje belastingparadijs?
Das kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Haags het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen op stond een irritante zeurderige hoofdpijn. Paracetamol helpt ook niet. Wtf joh.
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Haags het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen op stond een irritante zeurderige hoofdpijn. Paracetamol helpt ook niet. Wtf joh.
Ik drink eigenlijk nauwelijks alcohol, al helemaal niet doordeweeks. Maar klopt wel dat ik vandaag niet zoveel gedronken heb nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?
Even een goede sloot water drinken dan. Heb je ook al een beetje redelijk gegeten, ook fruit en dergelijke?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nauwelijks alcohol, al helemaal niet doordeweeks. Maar klopt wel dat ik vandaag niet zoveel gedronken heb nog.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een goede sloot water drinken dan. Heb je ook al een beetje redelijk gegeten, ook fruit en dergelijke?
Beetje rustig aan doen dan, je bent toe aan weekendquote:
Deze man denkt in oplossingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.
quote:
Onze senioren met de jenevers en advocaatjesquote:
Eerst maar eens zien of ze de seniorenleeftijd wel gaan halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Onze senioren met de jenevers en advocaatjes
Zo lang duurt dat niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ze de seniorenleeftijd wel gaan halen.
Nog 2 jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Liever opbranden dan uitdoven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou niet van jenevers en advocaatjes. Heb je geen Manhattans of single malt Scotch oud genoeg om zelf single malt Scotch te mogen bestellen voor me?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Onze senioren met de jenevers en advocaatjes
nee die zijn er dan al,quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee die zijn er dan al,
Dan begin je de problemen te zien en kun je ze stuk voor stuk netjes tackelen
Ahwquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag met dochter Nijntje cupcakes gemaakt met haar nieuwe Nijntje cupcake vormen.
Daarna wilde ze Lego bouwen die ik had gekocht. Ze vond de paardjes zo leuk, dat ik mijn oude Lego van 30 jaar terug heb gepakt en we hebben alle paardjes (en draken, en krokodillen, en haaien) meegenomen. Nu zijn het allemaal friends die samen staan te spelen op de eettafel.
Beste dag ooitquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag met dochter Nijntje cupcakes gemaakt met haar nieuwe Nijntje cupcake vormen.
Daarna wilde ze Lego bouwen die ik had gekocht. Ze vond de paardjes zo leuk, dat ik mijn oude Lego van 30 jaar terug heb gepakt en we hebben alle paardjes (en draken, en krokodillen, en haaien) meegenomen. Nu zijn het allemaal friends die samen staan te spelen op de eettafel.
Nahwquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zit in Porto, kun je hooguit een import caipirinha uit de koloniën hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet van jenevers en advocaatjes. Heb je geen Manhattans of single malt Scotch oud genoeg om zelf single malt Scotch te mogen bestellen voor me?
Dan ga ik wel aan de Port met kaas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit in Porto, kun je hooguit een import caipirinha uit de koloniën hebben
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel aan de Port met kaas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
Collega’s die happy hour als HH in de groepsapp zetten![]()
![]()
40-45 bier voor @Haags ik snap het alquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
Collega’s die happy hour als HH in de groepsapp zetten![]()
![]()
Snobquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
40-45 bier voor @:haags ik snap het al
Ik moet ook nog flink wat vakantiedagen opmaken. Dus ook korte werkweken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu begint het eerste van een enorme hoeveelheid weekends waarvan ik beide dagen vrij ben OF op een leuk reisje ben.
Dit duurt minimaal de rest van het jaar.
Moest je anders vaak werken in het weekend?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu begint het eerste van een enorme hoeveelheid weekends waarvan ik beide dagen vrij ben OF op een leuk reisje ben.
Dit duurt minimaal de rest van het jaar.
nee sociale dingen doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest je anders vaak werken in het weekend?
jak.quote:
Heb jij dus nog geluk gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:41 schreef bitterbal het volgende:
er waren toch mensen van de groep gearresteerde die nog niet voor de rechter zijn geweest. Nu was een of andere minister hier laatst om bedrijven te controleren en die heeft de boetes verhoogd.
1 iemand heeft nu een boete van 250 duizend baht gehad (6.557,56 Euro). ik had bv maar 30 duizend baht (786,91)
ja daar begint het nu op te lijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij dus nog geluk gehad.
Net begonnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:28 schreef Barbusse het volgende:
Daar was ik weer. Hoe was jullie vrijmibo?
Ik ook van jou, @AirwiN. Ik ook van jouquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snob
Gatver, kaas.
Ik hou wel van je Barb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |