Belasting zelf is natuurlijk perfect en hoeft geen rente te betalen. Ook als ze te weinig hebben overgemaakt.quote:
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]maar alleen als ze te laat zijn volgens mij..
rente omdat je te weinig betaald hebt is wat vreemd, heb je telaat aangifte gedaan?
hmm apartquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Belasting zelf is natuurlijk perfect en hoeft geen rente te betalen. Ook als ze te weinig hebben overgemaakt.
Dat is maten met 2 meten.
Dit vind ik gewoon raar.quote:
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoorquote:
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoor
Maar jij bent ondernemer, Kat is gewoon loonslaaf, dus een beetje vreemd dat hij dan rente heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook rente betalen over de belasting van vorig jaar bijvoorbeeldAlsof ik het eerder had kunnen betalen voor alles rond was.
Niet aan mij LALALA GEEF GELDquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar belastingdienst betaald ook gewoon rente uit hoor
Een uniek gevalquote:
Dan snap ik wel dat je rente moet betalen, ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het keurig voor 1 juli gedaan.
Tss, weet je wel wat ik daarvan kan kopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat je rente moet betalen, ja.
De post waarvan je wist dat die komen zouquote:
Ja anders kunnen we jouw paleis en jurken niet betalen prinsesquote:
Is eindelijk hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
Is Portugal beetje belastingparadijs?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
Hangt ervan af hoeveel je verdient en hoe. Ze hebben belasting in schijven. Inkomsten uit crypto en investeringen schijnen echt een warboel te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Portugal beetje belastingparadijs?
Das kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Haags het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen op stond een irritante zeurderige hoofdpijn. Paracetamol helpt ook niet. Wtf joh.
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:16 schreef Haags het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen op stond een irritante zeurderige hoofdpijn. Paracetamol helpt ook niet. Wtf joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |