Ik drink eigenlijk nauwelijks alcohol, al helemaal niet doordeweeks. Maar klopt wel dat ik vandaag niet zoveel gedronken heb nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren gezopen? Wel genoeg water gedronken?
Even een goede sloot water drinken dan. Heb je ook al een beetje redelijk gegeten, ook fruit en dergelijke?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nauwelijks alcohol, al helemaal niet doordeweeks. Maar klopt wel dat ik vandaag niet zoveel gedronken heb nog.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een goede sloot water drinken dan. Heb je ook al een beetje redelijk gegeten, ook fruit en dergelijke?
Beetje rustig aan doen dan, je bent toe aan weekendquote:
Deze man denkt in oplossingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.
quote:
Onze senioren met de jenevers en advocaatjesquote:
Eerst maar eens zien of ze de seniorenleeftijd wel gaan halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Onze senioren met de jenevers en advocaatjes
Zo lang duurt dat niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ze de seniorenleeftijd wel gaan halen.
Nog 2 jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Liever opbranden dan uitdoven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou niet van jenevers en advocaatjes. Heb je geen Manhattans of single malt Scotch oud genoeg om zelf single malt Scotch te mogen bestellen voor me?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Onze senioren met de jenevers en advocaatjes
nee die zijn er dan al,quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen dus. Als je stopt met zuipen, dan beginnen de problemen pas.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee die zijn er dan al,
Dan begin je de problemen te zien en kun je ze stuk voor stuk netjes tackelen
Ahwquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag met dochter Nijntje cupcakes gemaakt met haar nieuwe Nijntje cupcake vormen.
Daarna wilde ze Lego bouwen die ik had gekocht. Ze vond de paardjes zo leuk, dat ik mijn oude Lego van 30 jaar terug heb gepakt en we hebben alle paardjes (en draken, en krokodillen, en haaien) meegenomen. Nu zijn het allemaal friends die samen staan te spelen op de eettafel.
Beste dag ooitquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag met dochter Nijntje cupcakes gemaakt met haar nieuwe Nijntje cupcake vormen.
Daarna wilde ze Lego bouwen die ik had gekocht. Ze vond de paardjes zo leuk, dat ik mijn oude Lego van 30 jaar terug heb gepakt en we hebben alle paardjes (en draken, en krokodillen, en haaien) meegenomen. Nu zijn het allemaal friends die samen staan te spelen op de eettafel.
Nahwquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zit in Porto, kun je hooguit een import caipirinha uit de koloniën hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet van jenevers en advocaatjes. Heb je geen Manhattans of single malt Scotch oud genoeg om zelf single malt Scotch te mogen bestellen voor me?
Dan ga ik wel aan de Port met kaas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit in Porto, kun je hooguit een import caipirinha uit de koloniën hebben
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel aan de Port met kaas.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |