Alles is relatief.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft mij nog geen vrij
Ja. En ik ben relatief nooit vrij.quote:
Heb je je poncho al wel ingepakt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit van m'n plek naar voedsel en weer terug naar m'n plek. Ik weet uit ervaring dat het er extreem druk is en bijna geen doorkomen aan.
"Spijtig", "zonde", "verschrikkelijk"quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
Laatste raceweekend in Zandvoort, maar uitstraling moet nog jaren doorwerken - https://nos.nl/l/2627778
arme UitStraling
Hmm.quote:
Snotverquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En ik ben relatief nooit vrij.
Geef even door waar je zit, dan stuur ik wel iemand langs met een kruiwagen vol waterballonnen.quote:
Ben fan van dit soort ondernemers. Overal kansen in zien in plaats van janken dat er minder mensen komen nadat je te beroerd was om ook maar iets te doen om hierop in te spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
Laatste raceweekend in Zandvoort, maar uitstraling moet nog jaren doorwerken - https://nos.nl/l/2627778
arme UitStraling
Assenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef even door waar je zit, dan stuur ik wel iemand langs met een kruiwagen vol waterballonnen.
quote:
Zou voor de race wel jammer zijnquote:
Ok Barbstreet Boysquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Geen spelletjes spelen met mij.
Bij jou is het glas zeker altijd halfleegquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En ik ben relatief nooit vrij.
Voor mij op die ene tribune niet. De natuur heeft nog wat goed te maken met me.quote:
quote:
Leek me ook niets voor US om te stoppen met werken. Mooi dat ze daar nog jaren kunnen genieten van zijn wiebeldansjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
arme UitStraling
Als ik jouw posts zie vind ik die van mij altijd behoorlijk vol andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het glas zeker altijd halfleeg
Een boomer die cringe gebruikt, dat is pas cringequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die boyband hype was echt mega cringe
Gelukkig is Barb geen boomerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een boomer die cringe gebruikt, dat is pas cringe
Niet?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig is Barb geen boomer
Nou volgens google zijn Boomers geboren tussen 1946 en 1964quote:
Ga jij ook al beginnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik jouw posts zie vind ik die van mij altijd behoorlijk vol anders
Tegenwoordig is het ook een mentaliteit toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou volgens google zijn Boomers geboren tussen 1946 en 1964
Wel uitdelen maar niet kunnen incasserenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:29 schreef sacha het volgende:
arme UitStraling
Kijk maar uit dat jij straks niet onderaan die duin ligt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren
Alsof je mij eraf krijgtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat jij straks niet onderaan die duin ligt.
Ik blijkbaar ook, maar ik vind dat meer passen voor de generatie die rond de eeuwwisseling zijn geboren. Ik was toen 18quote:
Zou me kapotschamen om bij die generatie te horen. Hun kinderen missen ook elke vorm van fatsoenlijke opvoeding gemiddeld genomen.quote:
Ik herken mijzelf en mijn kinderen hier totaal niet inquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me kapotschamen om bij die generatie te horen. Hun kinderen missen ook elke vorm van fatsoenlijke opvoeding gemiddeld genomen.
Dat is gen Z. Nee zo makkelijk kom je er niet onderuit, die grens ligt bij 1995.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook, maar ik vind dat meer passen voor de generatie die rond de eeuwwisseling zijn geboren. Ik was toen 18
Je hebt je kinderen niet eens een fatbike cadeau gedaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf en mijn kinderen hier totaal niet in
Nein.quote:
Ik denk dat erop komen in jouw huidige staat al een kleine uitdaging isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof je mij eraf krijgt
Nee. Tegen de tijd dat ze oud genoeg zijn voor zoiets zijn die kinderbrommers ook alweer helemaal uit de mode johquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen niet eens een fatbike cadeau gedaan?
Daaromquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat erop komen in jouw huidige staat al een kleine uitdaging is
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me kapotschamen om bij die generatie te horen. Hun kinderen missen ook elke vorm van fatsoenlijke opvoeding gemiddeld genomen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf en mijn kinderen hier totaal niet in
Ok Frank Sinatraquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel, volgens mijn Spotify jaaroverzicht van afgelopen jaar is vanwege mijn muziekvoorkeuren mijn leeftijd iets tussen 78 en 84 jaar.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel, volgens mijn Spotify jaaroverzicht van afgelopen jaar is vanwege mijn muziekvoorkeuren mijn leeftijd iets tussen 78 en 84 jaar.
quote:
Tegen die tijd is er wel weer iets anders om het buurtwinkelcentrum te terrorriserenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Tegen de tijd dat ze oud genoeg zijn voor zoiets zijn die kinderbrommers ook alweer helemaal uit de mode joh
quote:
Ja, zie. Boomer state of mind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |