quote:
Hey Haagsquote:
Ja dat is héérlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en champignons gefrituurd in bierbeslag
Olaquote:
Ik zit al weer op de club. Seizoen gaat bijna van startquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens opstaan , ontbijten en naar de sportschool gaan.
Dat was ie gisteren alquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:41 schreef Barbusse het volgende:
Zou @:Q. al klaar zijn voor de mamobo denken jullie?
Lekker blijven liggen. Tis zaterdag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog wel lekker eigenlijk.
Ik denk het ook. Een goede voorbereiding is immers het halve werkquote:
Ik ben er weer klaar mee voor vandaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens opstaan , ontbijten en naar de sportschool gaan.
Ach joh, morgen maak je ook genoeg kilometersquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk moet ik ook nog gaan sporten vandaag... eens kijken hoe lang het duurt
Arme jijquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben het halfziek zijn echt zo zat![]()
Die zijn zo vervelendquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben het halfziek zijn echt zo zat![]()
Voel me vandaag wel even extra zielig, ja. Heb er nu meer last van dan de afgelopen 2 wekenquote:
Vrije zaterdagquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn zo vervelend
Iets hebben dat niet doorzet en je gewoon dagenlang een zombie maakt... hopelijk helpt de vrije zaterdag
Denk dat ik morgen bij lange na niet zo veel stapjes ga zetten als op de rustigste dag in IJslandquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach joh, morgen maak je ook genoeg kilometers
Moet je daar niet heel de dag rondjes om het circuit lopen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen bij lange na niet zo veel stapjes ga zetten als op de rustigste dag in IJsland
Daar hebben ze een vader voorquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrije zaterdag Ik heb al jaren geen vrije zaterdag (of zondag) meer
Jaja, eigen schuld want kinderen
Aww....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voel me vandaag wel even extra zielig, ja. Heb er nu meer last van dan de afgelopen 2 weken
Ja, maar dat geeft mij nog geen vrijquote:
Thanksquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aww....op je hoofd en beterschap, buurmeisje!
Hooguit van m'n plek naar voedsel en weer terug naar m'n plek. Ik weet uit ervaring dat het er extreem druk is en bijna geen doorkomen aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je daar niet heel de dag rondjes om het circuit lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |