Loop er nu naar toe. Was eerst in de gymquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer lekker op het strand?
#fitgirlquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Loop er nu naar toe. Was eerst in de gym
Mogguhquote:
Nog ff en ballie is een gezonde snack. Benieuwd of er dan ook een nieuwe username komt zoals bleekselderij en dat we haar dan sellie gaan noemen ipv ballie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
#fitgirl
Lekker een kokosnoot en dan is je dag weer compleet.
quote:
Morguhquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff en ballie is een gezonde snack. Benieuwd of er dan ook een nieuwe username komt zoals bleekselderij en dat we haar dan sellie gaan noemen ipv ballie.
gefrituurde bleekselderij klinkt wel wat vreemdquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff en ballie is een gezonde snack. Benieuwd of er dan ook een nieuwe username komt zoals bleekselderij en dat we haar dan sellie gaan noemen ipv ballie.
Dan noemen we het tempura met bleekselderij en dan is het direct hip ipv vreemd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gefrituurde bleekselderij klinkt wel wat vreemd
klinkt eigenlijk nog vreemder en smerigerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan noemen we het tempura met bleekselderij en dan is het direct hip ipv vreemd.
Kan mij er niets bij voorstellen, maar lijkt mij niet lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt eigenlijk nog vreemder en smeriger
@Barbusse heeft hier vast een snobbistische culinaire blik op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij er niets bij voorstellen, maar lijkt mij niet lekker
Groenten in tempurabeslag gefrituurd is idd heel normaal en is lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Barbusse heeft hier vast een snobbistische culinaire blik op.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groenten in tempurabeslag gefrituurd is idd heel normaal en is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |