SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gelukkig ben ik niet bekend genoeg met hun repertoire om hier een iets in te horenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank om Bløf in m'n hoofd te planten
Tijd voor een tripje naar Zeeland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank om Bløf in m'n hoofd te planten
naar het gammele strandhuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd voor een tripje naar Zeeland.
Ik dacht hier aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet bekend genoeg met hun repertoire om hier een iets in te horen
En op bezoek bij @Luctor.et.Emergoquote:
in Zoutelande?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En op bezoek bij @:Luctor.et.Emergo
Zou kunnen.quote:
Ik probeer gewoon iedereen op hetzelfde niveau aan te sprekenquote:
Het is aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht hier aan
[ afbeelding ]
Geen idee. Amsterdam is erger.quote:
vorig jaar nog een meet in Tilburg gehad, prima gezellig te doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Amsterdam is erger.
Niets is beter dan met jou de kou trotserenquote:
Gewoon, daaromquote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En op bezoek bij @:Luctor.et.Emergo
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan.
Niet hoor. Tribunaalquote:
Het is niet de mooiste stad van Brabant. Ik denk dat Den Bosch en Breda wel mooier zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet
Vandaar de vraag dus ook
zou ook raar zijn als je daar een verkeersboete zou oplopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet hoor. TribunaalKorte Heuvel
![]()
Site van mijn enige verkeersboete ooit. Voordat ik aan mijn (na vandaag) 543.438 foutloze treinkilometers sinds 1-1-2006 begon
Ow god je moet ze de kost gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als je daar een verkeersboete zou oplopen
Voeten op de bank, zwartrijden, let alone erger.quote:
Tilburg Privé is zes dagen in de week voor u open voor het maken van nieuwe, mooie herinneringen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:41 schreef LTVDK het volgende:
Maar Tilly, ik heb er 2 maanden in het ziekenhuis moeten liggen (+ nog een paar keer extra), mijn werk verhuisde naar de Pieshaven en parkeerkosten en reiskosten werden plots niet meer vergoed ondanks dat het 2x zo ver rijden was dan de oude locatie. En ik kreeg er gelijk in de eerste week dat het in het land was covid. Ja echt een plek met goede herinneringen
Het is uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Tilburg Privé is zes dagen in de week voor u open voor het maken van nieuwe, mooie herinneringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |