Nou sterker nog, ze wil toch wel 's middags lekker weg naar het strand ofzo die honden kunnen wel een paar uurtjes alleen (Arie is er nog)quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef Pisces het volgende:
Een leuke man komt aan en ineeeeeens kookt Caroline. Hilarisch.
quote:Ze staat ineens te koken! En ze wil ook een bedje huren op het strand. Wie is die vrouw in dat bruine velletje en wat heeft ze met onze Donatella gedaan? Nog even en ze krijgt een hekel aan honden.
Het komt natuurlijk allemaal door Sjilberto. Eindelijk een man met een paar mooie tanden. En goed verzorgd bovendien. Zijn haar, zijn kleding, lekker oranje koppie. Hij heeft zelfs een levensmotto. Ik moest er alleen wel een nieuwe alinea voor aanmaken. Komt ie:
‘Elke dag als je wakker wordt, heb je de sleutel in je handen van je eigen leven. Om er een mooi leven van te maken ga je linksaf of rechtsaf. Maar je moet zorgen dat je in balans blijft en leuke dingen doet. Want soms staat het stoplicht op rood en soms heb je de wind tegen. Dan moet je niet achteromkijken, maar gewoon de deur openzetten en kijken welke trein er langskomt. Want uiteindelijk bepaal je zelf waar de reis naartoe gaat, zolang je maar met beide benen op de grond blijft en af en toe buiten de lijntjes kleurt. Het leven is tenslotte geen rechte weg, maar een rotonde waar je zelf de afslag kiest. En als je die mist, rij je gewoon nog een rondje.’
Ik vind hem persoonlijk wat lang voor een motto, maar als ie voor onze voetbaltrainer werkt, wie ben ik dan om er iets van te zeggen.
Goed. Dan moeten we het natuurlijk ook nog even hebben over dat gedoe met dat slapen. Sjilberto wil niet met een andere man op dezelfde kamer. Waarom is dat? Is hij bang dat de klusjesman hem om 3 uur ’s nachts bespringt? Ik denk dat dat wel los loopt, maar Sjilberto gokt het er niet op en boekt een hotel. Kost 221 euro. Gelukkig hoefde Donatella maar 220 euro terug. Sympathiek.
Door naar de wandelende reclamespot voor Limburg. Ton had weer een nieuw T-shirt uit de kast getrokken met dit keer een Limburgs lied erop. Van Mireille hoefde het allemaal niet, maar de slager begon toch maar gewoon te zingen. De kasteelvrouw heeft ondertussen al gegeten en gedronken. Wat haar betreft vertrekt Ton zo snel mogelijk. Auto, vliegtuug, trein of boet, als het maar vlug gaat.
En het heeft niet eens zozeer met dat gelul over Limburg te maken. Mireille wil gewoon het allerliefst een paar goede vragen voorgeschoteld krijgen. Net als gisteren gaf ze vandaag opnieuw zelf de voorzet: ‘Ben jij nog ergens nieuwsgierig naar?’ Maar Ton was alleen nieuwsgierig welke verse kruiden er in haar tuin staan. Daarom trekt Mireille morgen een shirt aan met de tekst: ‘Enne… nou opzouten.’
Bij Elena kwam Tattoo Tony op bezoek. Ik vond het wel gaaf, want ik hoorde alle hits van Thunderdome 14, TMF Hitzone 26 en Yabba-Dabba-Dance weer eens voorbijkomen. Elena vond het ook een aangename verrassing, al moest ze duidelijk even bijkomen van zijn uiterlijk. Een paar plakplaatjes zijn leuk, maar Tony komt duidelijk vaker bij de tattooshop dan in de schoenenwinkel. Oh nee, ook niet, ehhh… supermarkt. Stop de tijd!
Timothy en Thomas sla ik vandaag over, want ik heb zin om met een lekker kopje thee op de bank te zitten. Tot morgen. Dan komt Fred weer. Wat kan een mens zich ergens op verheugen, hè?
Zag dat gehannes ook, kennelijk moest ze toch iets verrekenen, haar B&B (zeg maar gerust een schuurtje in haar ondergescheten tuin) moest ze wel even kunnen declareren aan de productie van dit programma, zomaar een gast een hotelkamer aanbieden ga je natuurlijk niet zelf betalen..quote:Ik denk dat dat wel los loopt, maar Sjilberto gokt het er niet op en boekt een hotel. Kost 221 euro. Gelukkig hoefde Donatella maar 220 euro terug. Sympathiek.
Ze bood aan het hotel voor hem te betalen en zei: je bent toch mijn gast. Maar Gilbert stond erop het zelf te betalen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 01:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zag dat gehannes ook, kennelijk moest ze toch iets verrekenen, haar B&B (zeg maar gerust een schuurtje in haar ondergescheten tuin) moest ze wel even kunnen declareren aan de productie van dit programma, zomaar een gast een hotelkamer aanbieden ga je natuurlijk niet zelf betalen..
Waarom denk je dat hij in de kast zit? Ik zal wel geen gaydar hebben maar ik zie het niet helemaal.quote:
Nee, ik vind het ook nogal overdreven. Zijn houding, het hondje zouden ook bij een homo passen (als je het zo gaat zien), maar ik twijfel verder echt nergens aan zijn hetero zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij in de kast zit? Ik zal wel geen gaydar hebben maar ik zie het niet helemaal.
Ton is in Frankrijk vanaf de eerste shoot heel druk met 'Limburg' bezig.quote:
Helemaal niks mis mee!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
Hoezo heeft Caroline eigenlijk een B&BIk snap die man wel, je ligt in een berghok met een scherm ertussen.
Inderdaad. Thomas is volgens mij vooral een oppervlakkig iemand die denkt dat uiterlijk alles is, daar zelf goed voor zorgt en daar ook zijn kandidates op beoordeeld. Veel dieper moet je het niet zoeken, veel meer diepgang zit er ook niet in, denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij in de kast zit? Ik zal wel geen gaydar hebben maar ik zie het niet helemaal.
En ontbijten in een hondenpoep lucht.quote:
Hoezo? Die poep heeft Arie toch allemaal opgeruimd?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En ontbijten in een hondenpoep lucht.
Die schijten non-stop met hun lasagne dieet, plus het zijn er vierquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Hoezo? Die poep heeft Arie toch allemaal opgeruimd?
Maar als het moet laat hj niet met zich sollen. Zo bleek wel toen hij die luie donkere man de wind van voren gaf.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Pisces het volgende:
Arie is zo’n goedzak. Als het niks wordt met Caroline, hoop ik dat er een leuke vrouw reageert.
Ik heb de introfilmpjes niet gezien, maar dacht toen ik hem voor het eerst in de uitzending zag opduiken dat hij mannen over de vloer kreeg. Gewoon een gevoel bij het hondje, interieur, zijn houding, en de hele tijd dat (geforceerd) aanhalen wat voor player hij wel niet was. Dat alles doet me het idee geven dat hij eigenlijk homo is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wtfquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:15 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Ton is vanaf de eerste shoot heel druk met 'Limburg' bezig.
Verder doet hij me denken aan die Limburger die een paar jaar geleden in een Winter Vol liefde in Oostenrijk op bezoek was. Die had ook bijzondere humor. Een grap herinner van hem ik me nog: Hij zei: Áls ik mijn leven mocht overdoen dan zou ik alles exact hetzelfde doen, op een ding na' waarop zij vroeg "wat dan?", en hij antwoordde: 'Dan was ik gynaecoloog geworden' ' Dat brak het ijs en ze is direct als een blok voor hem gevallen (NOT).
Vond het eigenlijk wel goed dat ie het gewoon zeiquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:18 schreef Blues het volgende:
We hebben een nieuwe Glibbert
Die heel goed is in direct zijn en zeggen dat hij dáár bij die klusjesman niet gaat liggen
Die is zelfs te slecht voor in de voetbalkantinequote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WtfIn wat voor wereld is dat een grap die goed valt bij een date..
Zou nog eens tegen kunnen vallen, denk niet dat die dikke reus zoveel werk zal verzetten als Arie. En dan die onzin dat meneer niet met een ander in een kamer wil slapen. Nee, ik zie er alleen maar een zwetsende patser in. Vreemd trouwens dat die Caroline niet meer slaapplaatsen heeft, ze heeft maar 1 kamer. Dus kan ze geen 3 kandidaten tegelijk hebben neem ik aan? Ik denk dat de nieuwe ook veel te groot zou zijn voor een klein bedje dat ik daar zag staan. Hij is wel eerlijk maar het neigt tóch een beetje naar onbeschoftheid. Je bent daar te gast ondanks dat Caroline het wel beter had kunnen regelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Arie moest toch even een klein sneertje geven "hij is zwaarder" maar ik geef Caroliene gelijk deze man heeft wel charisma. Einde oefening voor de drollenschepper vrees ik. (arme Arie, hij is wel lief)
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef kibo het volgende:
[..]
Had meteen na aankomst even een vluggertje met haar
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Al zou ik als ik interesse zou hebben in Thomas misschien wel stiekem die keffer een klein duwtje hebben gegeven
Dat viel mij ook al op. Waarom al die onzin met die nepvlecht die nergens op lijkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:20 schreef Pisces het volgende:
Eline heeft nu toch gewoon een mooie knot eigen haar?
Die heeft waarschijnlijk niet eens een vergiet of weet niet dat je pasta´s moet afgieten, hilarisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:23 schreef Pisces het volgende:
De spaghetti afgietend tegen de rand van de gootsteenbak
En naar de kapper gaan terwijl hij al zo weinig haar heeft. Erg ijdel mannetje en kijkt inderdaad alleen maar naar het uiterlijk van zijn kandidates. Oppervlakkig mannetje maar als ze thee gaan drinken op de bank vindt hij dat toch wel erg saai. Man, je bent zélf zo saai als dat kleine keffertje van je.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb de introfilmpjes niet gezien, maar dacht toen ik hem voor het eerst in de uitzending zag opduiken dat hij mannen over de vloer kreeg. Gewoon een gevoel bij het hondje, interieur, zijn houding, en de hele tijd dat (geforceerd) aanhalen wat voor player hij wel niet was. Dat alles doet me het idee geven dat hij eigenlijk homo is.
Het is niet eens een kamer maar een berghok met een gordijntje en soort veldbedje, ik geef hem groot gelijk plus dat het idd een grote man is. En uiteindelijk zoekt Caroliene de liefde en geen hulp in de huishouding, die kan ze zich vast wel veroorloven.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou nog eens tegen kunnen vallen, denk niet dat die dikke reus zoveel werk zal verzetten als Arie. En dan die onzin dat meneer niet met een ander in een kamer wil slapen. Nee, ik zie er alleen maar een zwetsende patser in. Vreemd trouwens dat die Caroline niet meer slaapplaatsen heeft, ze heeft maar 1 kamer. Dus kan ze geen 3 kandidaten tegelijk hebben neem ik aan? Ik denk dat de nieuwe ook veel te groot zou zijn voor een klein bedje dat ik daar zag staan. Hij is wel eerlijk maar het neigt tóch een beetje naar onbeschoftheid. Je bent daar te gast ondanks dat Caroline het wel beter had kunnen regelen.
Beetje een ongelukkige foto ....... hoewel dat k#ttelik hondje ook niet echt helpt dit imago te onderdrukken.quote:
Ze heeft zélf gezegd dat ze iemand zoekt die ook her en der kan helpen, zoals Arie nu doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet eens een kamer maar een berghok met een gordijntje en soort veldbedje, ik geef hem groot gelijk plus dat het idd een grote man is. En uiteindelijk zoekt Caroliene de liefde en geen hulp in de huishouding, die kan ze zich vast wel veroorloven.
Is ook logisch, je hebt een bedrijf (al vraag ik me bij Caroline idd wel af hoe en wat), als je dan een partner zoekt is het handig als ie daar een beetje in meedraait. Glibbert 2 heeft meerdere horeca zaken gehad, dus ik denk dat ze aan die kant wel wat van hem kan verwachten. Misschien is dat wel belangrijker dan hondenpoep ruimenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft zélf gezegd dat ze iemand zoekt die ook her en der kan helpen, zoals Arie nu doet.
Carolines Spanish Dogshitteryquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef camilero het volgende:
[..]
Is ook logisch, je hebt een bedrijf (al vraag ik me bij Caroline idd wel af hoe en wat), als je dan een partner zoekt is het handig als ie daar een beetje in meedraait. Glibbert 2 heeft meerdere horeca zaken gehad, dus ik denk dat ze aan die kant wel wat van hem kan verwachten. Misschien is dat wel belangrijker dan hondenpoep ruimen
Dat is toch hartstikke goedkoop ¤ 275 pp voor een week in het hoogseizoen...quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef NoCigar het volgende:
Dat kasteel van Mireille leek me wel grappig. Maar dat blijkt nogal prijzig: 1 juli t/m 15 september: ¤ 3295 per week voor twaalf personen. ¤ 275 per persoon.
Eindschoonmaak: ¤ 100, ook nog!
Lakenpakket: ¤ 17 per persoon, inclusief beddengoed, keuken- en badkamerhanddoeken en een badkamermatje., OOK NOG!
Valt nog mee dat ze de elektriciteit niet in rekening brengt.
Dat gepoets de hele dag, zag alleen maar troep in huis dus begrijp niet wat ze dan de hele dag loopt te doen. En Glibbert zal een dikke zak met geld meebrengen maar op hulp zal ze verder niet kunnen rekenen. Hij pastte maar nét door het poortje.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef camilero het volgende:
[..]
Is ook logisch, je hebt een bedrijf (al vraag ik me bij Caroline idd wel af hoe en wat), als je dan een partner zoekt is het handig als ie daar een beetje in meedraait. Glibbert 2 heeft meerdere horeca zaken gehad, dus ik denk dat ze aan die kant wel wat van hem kan verwachten. Misschien is dat wel belangrijker dan hondenpoep ruimen
Ja maar het verschil is dat Arie anderhalve dag bezig is met een wasrek en Gilbert waarschijnlijk naar de Blokker gaat en een nieuwe koopt en is in 10 minuten klaar. Zo kan je iemand ook wel aan het klussen houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft zélf gezegd dat ze iemand zoekt die ook her en der kan helpen, zoals Arie nu doet.
Ik vind het ook geen geld, soms betaal je dat per dag.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke goedkoop ¤ 275 pp voor een week in het hoogseizoen...
Gilbert smijt nu al met geld dus daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is dat Arie anderhalve dag bezig is met een wasrek en Gilbert waarschijnlijk naar de Blokker gaat en een nieuwe koopt en is in 10 minuten klaar. Zo kan je iemand ook wel aan het klussen houden.
Tonyquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Tony weigert om in een berghok naast een andere vent te gaan liggen met een gordijntje te tussen, doei, even dokken Caroline..
Caroline verhuurt haar tuinhuisje met een tweepersoonsbed erin voor 100 euro per nacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tony
Ik vraag me trouwens af of Caroline wel echt een B&B heeft, dat is toch gewoon een schuurtje? Net als ook Timothy, ziet er ook totaal niet uit als een B&B
Dat hok waar die mannen slapen ziet er toch niet zo uit?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:17 schreef camilero het volgende:
[..]
Caroline verhuurt haar tuinhuisje met een tweepersoonsbed erin voor 100 euro per nacht.
Mits je met twaalf personen huurt natuurlijk, maar dat lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke goedkoop ¤ 275 pp voor een week in het hoogseizoen...
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hok waar die mannen slapen ziet er toch niet zo uit?
[ afbeelding ]
De laatste recensie (van een week geleden) is ook niet zo best
"De eigenaar woonde er, hoewel dat noch in de beschrijving, noch op de foto's te zien was. Bij aankomst ontdekten we dat de eigenaar er woonde en moesten we vertrekken. Ik denk dat die informatie, samen met het feit dat ze drie honden had die maar bleven blaffen, erop wijst dat ze er woonden."
Ja maar: "Estaba todo muy limpio" (het was allemaal heel schoon)quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De eigenaar woonde er, hoewel dat noch in de beschrijving, noch op de foto's te zien was. Bij aankomst ontdekten we dat de eigenaar er woonde en moesten we vertrekken. Ik denk dat die informatie, samen met het feit dat ze drie honden had die maar bleven blaffen, erop wijst dat ze er woonden."
Haha, ja dat is ook weer waar. Of je moet een soort feestweek hebben, maar dat mag dan waarschijnlijk weer niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mits je met twaalf personen huurt natuurlijk, maar dat lijkt me verschrikkelijk.
Nou je het zegt. Toen het net begonnen was had ik het ook opgezocht en toen dacht ik, dat ziet er nog best leuk uit. Op de inrichting na. En dat was zeker niet dat hok waar die mannen nu slapen. Dus hoe dat zit, geen idee.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat óf dat deel wat ze huurden bewoond werd óf dat ze niet beseften dat de eigenaar ernaast woont en ze daar geen zin in hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]Ze kwamen aan en moesten meteen vertrekken omdat de eigenaar er woonde
![]()
Dat laatste denk ik ook jaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Toen het net begonnen was had ik het ook opgezocht en toen dacht ik, dat ziet er nog best leuk uit. Op de inrichting na. En dat was zeker niet dat hok waar die mannen nu slapen. Dus hoe dat zit, geen idee.
Maar nu ik nog eens kijk denk ik dat de opstelling normaal zo is, en dat ze de bedden apart heeft gezet met een scherm er tussen voor de mannen. Het is wel hetzelfde tuinhuisje, met maar 1 kamer dus. Wel apart dat ze in haar eigen huis dan ook helemaal geen extra ruimte heeft waar iemand zolang kan slapen.
Ze had altijd nog bij Iris een tent kunnen lenen en die tussen de hondenpoep kunnen zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Toen het net begonnen was had ik het ook opgezocht en toen dacht ik, dat ziet er nog best leuk uit. Op de inrichting na. En dat was zeker niet dat hok waar die mannen nu slapen. Dus hoe dat zit, geen idee.
Maar nu ik nog eens kijk denk ik dat de opstelling normaal zo is, en dat ze de bedden apart heeft gezet met een scherm er tussen voor de mannen. Het is wel hetzelfde tuinhuisje, met maar 1 kamer dus. Wel apart dat ze in haar eigen huis dan ook helemaal geen extra ruimte heeft waar iemand zolang kan slapen.
Dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Waar is Caroline druk mee? Ze heeft enkel een tuinhuisje als B&B (die op dat moment niet eens verhuurt wordt) en Arie die al haar klusjes opknapt.
Ik snap ook niet Arie het verder wel prima vindt om alle klusjes op te knappen zonder dat er verder ook maar iets van een poging wordt gedaan om elkaar beter te leren kennen en te onderzoeken of ze bij elkaar passen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:10 schreef Pisces het volgende:
Sjilbert is er amper 1 dag en mag eigenlijk niet even gaan lunsen of paar uur strand doen. Hij moet meteen taken uitvoeren.
Beetje overdreven.![]()
En dat Arie dag en nacht bezig is: hij weet ook dat continu alles doen betekent dat je punten scoort.
Het is een schat van een man, maar zal dit ook wel deels doen om zijn kansen te vergroten.
Wel in een dark retreat héquote:
Waarom?quote:
Nee maar je merkt nu door de nieuwe man dat ze niet meer naar arie om kijktquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Waarom?
Is mijn verbinding achter?
Ik vind hem ook aantrekkelijker dan Arie ondanks zijn overgewicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:31 schreef kibo het volgende:
"Verzorgd type, leuk haar, lekker kleurtje'. Carolina zit al te soppen.
Dat ie 170kg weegt is blijkbaar geen bezwaar...
Gewicht kan eraf.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:31 schreef kibo het volgende:
Ik vind haar in ieder geval iemand waarmee je je nìet kunt vertonen. Arie valt verder niemand op.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:31 schreef kibo het volgende:
Op het tokkie feest van Timottie kan ze prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar in ieder geval iemand waarmee je je nìet kunt vertonen. Arie valt verder niemand op.
Heb je nog nooit van een tandarts massage gehoord?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
David past qua uiterlijk niet in Iri's Insta-plannen.
Wel apart dat hij retraites bij een tandartssschool heeft gedaan. Die soms seksueel waren. Iets met verdovendingen of zo?
Zonder dat boerenhondenhaar heeft hij best een prima gezicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Wel apart dat hij retraites bij een tandartssschool heeft gedaan. Die soms seksueel waren. Iets met verdovendingen of zo?
Of onderzoek naar het ideale fellatio gebit.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Nee volgens mij hun therapeute.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Oh nu snap ik Iris want ik dacht dat zij ook zo'n zweef B&B had met adem gedoe of weet ik veel, maar haar man is er dus met één van de deelnemers vandoor gegaan.
Wel grappig dat Deef meteen eigenlijk niks meer te zeggen heeft, zijn USP werkt niet hier. Nu moet ie iets anders verzinnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Oh nu snap ik Iris want ik dacht dat zij ook zo'n zweef B&B had met adem gedoe of weet ik veel, maar haar man is er dus met één van de deelnemers vandoor gegaan.
Dat paprika gedoe snap ik wel maar dat zit in de schil, als je ze ontvelt heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
als je geen zalm en paprika lust ben je autistisch qua eten
Ja maar met niet lusten maakt de schil, naar mijn idee, geen verschil.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat paprika gedoe snap ik wel maar dat zit in de schil, als je ze ontvelt heb je daar geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |