abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221610499
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef NoCigar het volgende:
Dat kasteel van Mireille leek me wel grappig. Maar dat blijkt nogal prijzig: 1 juli t/m 15 september: ¤ 3295 per week voor twaalf personen. ¤ 275 per persoon.
Eindschoonmaak: ¤ 100, ook nog!
Lakenpakket: ¤ 17 per persoon, inclusief beddengoed, keuken- en badkamerhanddoeken en een badkamermatje., OOK NOG!

Valt nog mee dat ze de elektriciteit niet in rekening brengt.
275 voor een week is toch niet duur? Hoogseizoen ook nog.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221610507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Stief ook niet nee, ik weet het ook niet. Maar bonus, ja ik kreeg ze erg gratis bij hihi ;( . Gewoon je kinderen misschien al ben je niet biologisch de vader of moeder.
Het is wel een woord dat ik niet van huis uit ken, maar ineens opdook -ik dacht eerst dat het Vlaams was, dus daarom vind ik het ook raar denk ik.
pi_221610513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:34 schreef Pisces het volgende:

[..]
275 voor een week is toch niet duur? Hoogseizoen ook nog.
Moet je eerst twaalf man zien te vinden natuurlijk
pi_221610521
quote:
17s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:36 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Wacht..

Ja delete je sneer maar. :+
pi_221610526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Tony weigert om in een berghok naast een andere vent te gaan liggen met een gordijntje te tussen, doei, even dokken Caroline.. _O-
Ik zou ook niet in een berghok gaan liggen, met gordijn, met een ander.
Dit verwacht je toch niet bij een B&B. Wel gewoon een kamer delen met een ander. :)
pi_221610544
quote:
17s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:36 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Wacht..

Goedkoop wel. Kan het me haast niet voorstellen.
Wat een ongemakkelijk gedoe met dat eten met Mireille en die Limburger, zo geforceerd ook Mireille die volgens mij heel erg haar best doet om zonder ook maar een kruimel in haar mond te praten. Dat heeft ze nou eenmaal op camera gezegd dat ze dat onaantrekkelijk vind. ik mis de hond aan tafel :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221610556
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:38 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ja delete je sneer maar. :+
Ik ga uit van twee tot vier man, dus dan is het veel:). Als ik met twaalf man zou gaan zou de vakantie contraproductief zijn, aangezien daar ongetwijfeld mensen tussen zitten waardoor ik op vakantie wil.
pi_221610566
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Goedkoop wel. Kan het me haast niet voorstellen.
Wat een ongemakkelijk gedoe met dat eten met Mireille en die Limburger, zo geforceerd ook Mireille die volgens mij heel erg haar best doet om zonder ook maar een kruimel in haar mond te praten. Dat heeft ze nou eenmaal op camera gezegd dat ze dat onaantrekkelijk vind. ik mis de hond aan tafel :Y)
Die man is te nerveus misschien, en zo heel spontaan lijkt me Mireille ook weer niet. Misschien een wat meer van die drank nemen waar ze het de hele tijd over hebben.
pi_221610585
Die piepkip neemt Mexx de volgende keer mee met een wandeling op grote hoogte. En Thomas erachteraan, wat een vervelende vent zeg. Jeetje thee drinken nou dat ben ik niet gewend hoor.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221610608
Haha Tony heeft 20 paar schoenen mee, dat zijn geen schoenen gabber dat zijn 20 paar gympies met verschillende tintjes _O-
pi_221610652
Niet ok van Menno, hij begon goed maar draaide uit op chantage, jammer.
pi_221610696
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef Pisces het volgende:
Een leuke man komt aan en ineeeeeens kookt Caroline. Hilarisch. _O-
Nou sterker nog, ze wil toch wel 's middags lekker weg naar het strand ofzo die honden kunnen wel een paar uurtjes alleen (Arie is er nog) *)
pi_221611049
quote:
Ze staat ineens te koken! En ze wil ook een bedje huren op het strand. Wie is die vrouw in dat bruine velletje en wat heeft ze met onze Donatella gedaan? Nog even en ze krijgt een hekel aan honden.
Het komt natuurlijk allemaal door Sjilberto. Eindelijk een man met een paar mooie tanden. En goed verzorgd bovendien. Zijn haar, zijn kleding, lekker oranje koppie. Hij heeft zelfs een levensmotto. Ik moest er alleen wel een nieuwe alinea voor aanmaken. Komt ie:
‘Elke dag als je wakker wordt, heb je de sleutel in je handen van je eigen leven. Om er een mooi leven van te maken ga je linksaf of rechtsaf. Maar je moet zorgen dat je in balans blijft en leuke dingen doet. Want soms staat het stoplicht op rood en soms heb je de wind tegen. Dan moet je niet achteromkijken, maar gewoon de deur openzetten en kijken welke trein er langskomt. Want uiteindelijk bepaal je zelf waar de reis naartoe gaat, zolang je maar met beide benen op de grond blijft en af en toe buiten de lijntjes kleurt. Het leven is tenslotte geen rechte weg, maar een rotonde waar je zelf de afslag kiest. En als je die mist, rij je gewoon nog een rondje.’
Ik vind hem persoonlijk wat lang voor een motto, maar als ie voor onze voetbaltrainer werkt, wie ben ik dan om er iets van te zeggen.
Goed. Dan moeten we het natuurlijk ook nog even hebben over dat gedoe met dat slapen. Sjilberto wil niet met een andere man op dezelfde kamer. Waarom is dat? Is hij bang dat de klusjesman hem om 3 uur ’s nachts bespringt? Ik denk dat dat wel los loopt, maar Sjilberto gokt het er niet op en boekt een hotel. Kost 221 euro. Gelukkig hoefde Donatella maar 220 euro terug. Sympathiek.

Door naar de wandelende reclamespot voor Limburg. Ton had weer een nieuw T-shirt uit de kast getrokken met dit keer een Limburgs lied erop. Van Mireille hoefde het allemaal niet, maar de slager begon toch maar gewoon te zingen. De kasteelvrouw heeft ondertussen al gegeten en gedronken. Wat haar betreft vertrekt Ton zo snel mogelijk. Auto, vliegtuug, trein of boet, als het maar vlug gaat.
En het heeft niet eens zozeer met dat gelul over Limburg te maken. Mireille wil gewoon het allerliefst een paar goede vragen voorgeschoteld krijgen. Net als gisteren gaf ze vandaag opnieuw zelf de voorzet: ‘Ben jij nog ergens nieuwsgierig naar?’ Maar Ton was alleen nieuwsgierig welke verse kruiden er in haar tuin staan. Daarom trekt Mireille morgen een shirt aan met de tekst: ‘Enne… nou opzouten.’

Bij Elena kwam Tattoo Tony op bezoek. Ik vond het wel gaaf, want ik hoorde alle hits van Thunderdome 14, TMF Hitzone 26 en Yabba-Dabba-Dance weer eens voorbijkomen. Elena vond het ook een aangename verrassing, al moest ze duidelijk even bijkomen van zijn uiterlijk. Een paar plakplaatjes zijn leuk, maar Tony komt duidelijk vaker bij de tattooshop dan in de schoenenwinkel. Oh nee, ook niet, ehhh… supermarkt. Stop de tijd!
Timothy en Thomas sla ik vandaag over, want ik heb zin om met een lekker kopje thee op de bank te zitten. Tot morgen. Dan komt Fred weer. Wat kan een mens zich ergens op verheugen, hè?

© Rick Evers

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 20-08-2026 10:16:54 ]
pi_221611086
quote:
Ik denk dat dat wel los loopt, maar Sjilberto gokt het er niet op en boekt een hotel. Kost 221 euro. Gelukkig hoefde Donatella maar 220 euro terug. Sympathiek.
Zag dat gehannes ook, kennelijk moest ze toch iets verrekenen, haar B&B (zeg maar gerust een schuurtje in haar ondergescheten tuin) moest ze wel even kunnen declareren aan de productie van dit programma, zomaar een gast een hotelkamer aanbieden ga je natuurlijk niet zelf betalen..

_O-
  donderdag 20 augustus 2026 @ 08:41:18 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221611615
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 01:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zag dat gehannes ook, kennelijk moest ze toch iets verrekenen, haar B&B (zeg maar gerust een schuurtje in haar ondergescheten tuin) moest ze wel even kunnen declareren aan de productie van dit programma, zomaar een gast een hotelkamer aanbieden ga je natuurlijk niet zelf betalen..

_O-
Ze bood aan het hotel voor hem te betalen en zei: je bent toch mijn gast. Maar Gilbert stond erop het zelf te betalen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 20 augustus 2026 @ 09:07:37 #106
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221611708

POLL
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221611863
quote:
5s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]

[poll=10324]
Waarom denk je dat hij in de kast zit? Ik zal wel geen gaydar hebben maar ik zie het niet helemaal.
pi_221611996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Waarom denk je dat hij in de kast zit? Ik zal wel geen gaydar hebben maar ik zie het niet helemaal.
Nee, ik vind het ook nogal overdreven. Zijn houding, het hondje zouden ook bij een homo passen (als je het zo gaat zien), maar ik twijfel verder echt nergens aan zijn hetero zijn.
pi_221612077
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Ton z'n limburgse tshirts ;( :')
Ton is in Frankrijk vanaf de eerste shoot heel druk met 'Limburg' bezig.

Verder doet hij me denken aan die andere Limburger die een paar jaar geleden in een Winter Vol liefde in Oostenrijk op bezoek was. Die had (ook) bijzondere humor. Een (grap) herinner van hem ik me nog: Hij zei: Áls ik mijn leven mocht overdoen dan zou ik alles exact hetzelfde doen, op een ding na' waarop zij vroeg "wat dan?", en hij antwoordde: 'Dan was ik gynaecoloog geworden' ' Dat brak het ijs en ze is direct als een blok voor hem gevallen (NOT).

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 20-08-2026 14:33:48 ]
  donderdag 20 augustus 2026 @ 10:17:41 #110
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221612086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
Hoezo heeft Caroline eigenlijk een B&B :? Ik snap die man wel, je ligt in een berghok met een scherm ertussen.
Helemaal niks mis mee!
pi_221612090
We hebben een nieuwe Glibbert *G*
Die heel goed is in direct zijn en zeggen dat hij dáár bij die klusjesman niet gaat liggen :D
  donderdag 20 augustus 2026 @ 10:26:26 #112
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221612154
quote:

[..]
Inderdaad. Thomas is volgens mij vooral een oppervlakkig iemand die denkt dat uiterlijk alles is, daar zelf goed voor zorgt en daar ook zijn kandidates op beoordeeld. Veel dieper moet je het niet zoeken, veel meer diepgang zit er ook niet in, denk ik.
pi_221612237
quote:
12s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:17 schreef camilero het volgende:

[..]
Helemaal niks mis mee!
En ontbijten in een hondenpoep lucht. *O*
  donderdag 20 augustus 2026 @ 10:42:27 #114
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221612239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:41 schreef Soury het volgende:

[..]
En ontbijten in een hondenpoep lucht. *O*
Hoezo? Die poep heeft Arie toch allemaal opgeruimd?
pi_221612250
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:42 schreef camilero het volgende:

[..]
Hoezo? Die poep heeft Arie toch allemaal opgeruimd?
Die schijten non-stop met hun lasagne dieet, plus het zijn er vier :Y)
pi_221612415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:03 schreef Pisces het volgende:
Arie is zo’n goedzak. Als het niks wordt met Caroline, hoop ik dat er een leuke vrouw reageert.
Maar als het moet laat hj niet met zich sollen. Zo bleek wel toen hij die luie donkere man de wind van voren gaf.
Maar Caroline kan bij hem op z,n bord schijten zonder dat hij boos wordt.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 11:55:32 #117
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221612556
Arie doet me heel erg denken aan Milton

Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 20 augustus 2026 @ 11:56:44 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221612567
quote:

[..]
Ik heb de introfilmpjes niet gezien, maar dacht toen ik hem voor het eerst in de uitzending zag opduiken dat hij mannen over de vloer kreeg. Gewoon een gevoel bij het hondje, interieur, zijn houding, en de hele tijd dat (geforceerd) aanhalen wat voor player hij wel niet was. Dat alles doet me het idee geven dat hij eigenlijk homo is.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 20 augustus 2026 @ 11:57:51 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221612573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:15 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Ton is vanaf de eerste shoot heel druk met 'Limburg' bezig.

Verder doet hij me denken aan die Limburger die een paar jaar geleden in een Winter Vol liefde in Oostenrijk op bezoek was. Die had ook bijzondere humor. Een grap herinner van hem ik me nog: Hij zei: Áls ik mijn leven mocht overdoen dan zou ik alles exact hetzelfde doen, op een ding na' waarop zij vroeg "wat dan?", en hij antwoordde: 'Dan was ik gynaecoloog geworden' ' Dat brak het ijs en ze is direct als een blok voor hem gevallen (NOT).
Wtf :') In wat voor wereld is dat een grap die goed valt bij een date..
  donderdag 20 augustus 2026 @ 11:59:53 #120
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221612590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:18 schreef Blues het volgende:
We hebben een nieuwe Glibbert *G*
Die heel goed is in direct zijn en zeggen dat hij dáár bij die klusjesman niet gaat liggen :D
Vond het eigenlijk wel goed dat ie het gewoon zei :D En ook hoe Caroline erop reageerde. Zou dat zelf misschien wel gedacht hebben, maar niet gezegd op de eerste avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')