Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
Wat een gedoe met die Limburger en zijn shirtjes. Doe toch normaal man.
Als is Mireille ook vervelend met haar gepush, ga lekker eten en ga babbelen.
Je durft Menno lager te plaatsen dan de Limburger die tot 3 kan tellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.
Als dit een vrij normale limbo is wil ik de rest niet eens weten en ben ik blij dat ik er heel ver vandaan woonquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.
Ik persoonlijk heb weinig met hinnikende tokkies.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:35 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je durft Menno lager te plaatsen dan de Limburger die tot 3 kan tellen?
Hij deed het respectvol en lief. Mooi gedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
Goed hoe Timothie het bracht, hij heeft geen zin in emo gedoe alleen zeg dan niet dat je contact wil houden want volgens mij is er op vriendschap gebied ook geen enkele overeenkomst.
17% leukquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:49 schreef Pisces het volgende:
Ik kan niet vertellen of Mexx Thomas ook maar voor 1% leuk vindt.Jullie wel?
Ik snap niet dat hij 37 is. Is de leeftijd niet verkeerd gepubliceerd?quote:
Een hotelkamer zodat hij niet met Arie in één kamer hoeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
Ik was even weg. Kan iemand uitleggen wat die nieuwe man bij Caroline nu aan het afrekenen is?
Had meteen na aankomst even een vluggertje met haarquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
Ik was even weg. Kan iemand uitleggen wat die nieuwe man bij Caroline nu aan het afrekenen is?
Dik betaald voor een quicky danquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef kibo het volgende:
[..]
Had meteen na aankomst even een vluggertje met haar
Ditquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef Soury het volgende:
Vind het doodeng zoals Thomas die hond op die richel legt bij dat kasteel. Raar gesprek ook, valt me op dat Thomas snel af duikt om haar op haar bek te zoenen en zij hendig afdraait.
-edit- zij zoent hem 2x![]()
Al zou ik als ik interesse zou hebben in Thomas misschien wel stiekem die keffer een klein duwtje hebben gegevenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |