abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221612669
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Het woord he?
Nog altijd beter dan stiefkinderen maar ik begrijp je wel hoor.
pi_221612676
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:23 schreef Pisces het volgende:
De spaghetti afgietend tegen de rand van de gootsteenbak :X
Die heeft waarschijnlijk niet eens een vergiet of weet niet dat je pasta´s moet afgieten, hilarisch. _O-
pi_221612728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 00:54 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

© Rick Evers
Geweldig weer! _O-
pi_221612754
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 11:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb de introfilmpjes niet gezien, maar dacht toen ik hem voor het eerst in de uitzending zag opduiken dat hij mannen over de vloer kreeg. Gewoon een gevoel bij het hondje, interieur, zijn houding, en de hele tijd dat (geforceerd) aanhalen wat voor player hij wel niet was. Dat alles doet me het idee geven dat hij eigenlijk homo is.
En naar de kapper gaan terwijl hij al zo weinig haar heeft. Erg ijdel mannetje en kijkt inderdaad alleen maar naar het uiterlijk van zijn kandidates. Oppervlakkig mannetje maar als ze thee gaan drinken op de bank vindt hij dat toch wel erg saai. Man, je bent zélf zo saai als dat kleine keffertje van je. :Z
pi_221612868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:13 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zou nog eens tegen kunnen vallen, denk niet dat die dikke reus zoveel werk zal verzetten als Arie. En dan die onzin dat meneer niet met een ander in een kamer wil slapen. Nee, ik zie er alleen maar een zwetsende patser in. Vreemd trouwens dat die Caroline niet meer slaapplaatsen heeft, ze heeft maar 1 kamer. Dus kan ze geen 3 kandidaten tegelijk hebben neem ik aan? Ik denk dat de nieuwe ook veel te groot zou zijn voor een klein bedje dat ik daar zag staan. Hij is wel eerlijk maar het neigt tóch een beetje naar onbeschoftheid. Je bent daar te gast ondanks dat Caroline het wel beter had kunnen regelen.
Het is niet eens een kamer maar een berghok met een gordijntje en soort veldbedje, ik geef hem groot gelijk plus dat het idd een grote man is. En uiteindelijk zoekt Caroliene de liefde en geen hulp in de huishouding, die kan ze zich vast wel veroorloven.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221612972
quote:
5s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]

[poll=10324]
Beetje een ongelukkige foto ....... hoewel dat k#ttelik hondje ook niet echt helpt dit imago te onderdrukken.

Heb het het gevoel dat wat Mexx weerhoudt om meer intiem met hem te worden, iets is wat zij niet onder woorden kan brengen, maar dat 'latent' wel deze kant op gaat.

Het gedrag dat hij vertoont kan op twee manieren uitgelegd worden:

A: Zeer opppervlakkig en daarom enorm gefocussed om uiterlijke zaken
B: Iets met kast, die potdicht is en waar hij zelf niet uit wilt.

Laten we het vooralsnog op A houden.
pi_221613120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is niet eens een kamer maar een berghok met een gordijntje en soort veldbedje, ik geef hem groot gelijk plus dat het idd een grote man is. En uiteindelijk zoekt Caroliene de liefde en geen hulp in de huishouding, die kan ze zich vast wel veroorloven.
Ze heeft zélf gezegd dat ze iemand zoekt die ook her en der kan helpen, zoals Arie nu doet.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 14:06:29 #133
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221613177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze heeft zélf gezegd dat ze iemand zoekt die ook her en der kan helpen, zoals Arie nu doet.
Is ook logisch, je hebt een bedrijf (al vraag ik me bij Caroline idd wel af hoe en wat), als je dan een partner zoekt is het handig als ie daar een beetje in meedraait. Glibbert 2 heeft meerdere horeca zaken gehad, dus ik denk dat ze aan die kant wel wat van hem kan verwachten. Misschien is dat wel belangrijker dan hondenpoep ruimen
pi_221613221
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef camilero het volgende:

[..]
Is ook logisch, je hebt een bedrijf (al vraag ik me bij Caroline idd wel af hoe en wat), als je dan een partner zoekt is het handig als ie daar een beetje in meedraait. Glibbert 2 heeft meerdere horeca zaken gehad, dus ik denk dat ze aan die kant wel wat van hem kan verwachten. Misschien is dat wel belangrijker dan hondenpoep ruimen
Carolines Spanish Dogshittery
Laat maar waaien
pi_221613336
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef NoCigar het volgende:
Dat kasteel van Mireille leek me wel grappig. Maar dat blijkt nogal prijzig: 1 juli t/m 15 september: ¤ 3295 per week voor twaalf personen. ¤ 275 per persoon.
Eindschoonmaak: ¤ 100, ook nog!
Lakenpakket: ¤ 17 per persoon, inclusief beddengoed, keuken- en badkamerhanddoeken en een badkamermatje., OOK NOG!

Valt nog mee dat ze de elektriciteit niet in rekening brengt.
Dat is toch hartstikke goedkoop ¤ 275 pp voor een week in het hoogseizoen...
pi_221613406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef camilero het volgende:

[..]
Dat gepoets de hele dag, zag alleen maar troep in huis dus begrijp niet wat ze dan de hele dag loopt te doen. En Glibbert zal een dikke zak met geld meebrengen maar op hulp zal ze verder niet kunnen rekenen. Hij pastte maar nét door het poortje. :s)
pi_221613441
Het is wel een hilarisch seizoen. Wat een types. Die nieuwe bij Caroline ook. Brrrr... krijg echt de kriebels van zo'n vent. En je weet al dat hij bij heel veel vrouwen in de smaak valt op het eerste moment en dan later echt een drama blijkt te zijn.

En zo'n Nederlandstalig feest op Ibiza. The hell zeg. Al wanneer het hier zou zijn, maar wie gaat daar op vakantie nou naar toe. Dat is toch echt iets typisch Nederlands. En vooral in Spanje.
Maar Timmottie valt echt alles mee, behalve zijn muzieksmaak dan.
pi_221613442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ja maar het verschil is dat Arie anderhalve dag bezig is met een wasrek en Gilbert waarschijnlijk naar de Blokker gaat en een nieuwe koopt en is in 10 minuten klaar. Zo kan je iemand ook wel aan het klussen houden.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221613445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vind het ook geen geld, soms betaal je dat per dag.
pi_221613473
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar het verschil is dat Arie anderhalve dag bezig is met een wasrek en Gilbert waarschijnlijk naar de Blokker gaat en een nieuwe koopt en is in 10 minuten klaar. Zo kan je iemand ook wel aan het klussen houden.
Gilbert smijt nu al met geld dus daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 15:13:59 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221613508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Tony weigert om in een berghok naast een andere vent te gaan liggen met een gordijntje te tussen, doei, even dokken Caroline.. _O-
Tony :?

Ik vraag me trouwens af of Caroline wel echt een B&B heeft, dat is toch gewoon een schuurtje? Net als ook Timothy, ziet er ook totaal niet uit als een B&B :?
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 20 augustus 2026 @ 15:17:57 #142
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221613524
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Tony :?

Ik vraag me trouwens af of Caroline wel echt een B&B heeft, dat is toch gewoon een schuurtje? Net als ook Timothy, ziet er ook totaal niet uit als een B&B :?
Caroline verhuurt haar tuinhuisje met een tweepersoonsbed erin voor 100 euro per nacht.
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 15:37:53 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221613603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:17 schreef camilero het volgende:

[..]
Caroline verhuurt haar tuinhuisje met een tweepersoonsbed erin voor 100 euro per nacht.

Dat hok waar die mannen slapen ziet er toch niet zo uit? :?

De laatste recensie (van een week geleden) is ook niet zo best :D

"De eigenaar woonde er, hoewel dat noch in de beschrijving, noch op de foto's te zien was. Bij aankomst ontdekten we dat de eigenaar er woonde en moesten we vertrekken. Ik denk dat die informatie, samen met het feit dat ze drie honden had die maar bleven blaffen, erop wijst dat ze er woonden."
pi_221613703
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Mits je met twaalf personen huurt natuurlijk, maar dat lijkt me verschrikkelijk.
pi_221613722
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"De eigenaar woonde er, hoewel dat noch in de beschrijving, noch op de foto's te zien was. Bij aankomst ontdekten we dat de eigenaar er woonde en moesten we vertrekken. Ik denk dat die informatie, samen met het feit dat ze drie honden had die maar bleven blaffen, erop wijst dat ze er woonden."
:? Ze kwamen aan en moesten meteen vertrekken omdat de eigenaar er woonde :?
  donderdag 20 augustus 2026 @ 15:56:00 #146
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221613727
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ja maar: "Estaba todo muy limpio" (het was allemaal heel schoon)

Volgens mij loopt Arie er nog wel rond ;)
pi_221613751
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:53 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Mits je met twaalf personen huurt natuurlijk, maar dat lijkt me verschrikkelijk.
Haha, ja dat is ook weer waar. Of je moet een soort feestweek hebben, maar dat mag dan waarschijnlijk weer niet.
pi_221613762
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Nou je het zegt. Toen het net begonnen was had ik het ook opgezocht en toen dacht ik, dat ziet er nog best leuk uit. Op de inrichting na. En dat was zeker niet dat hok waar die mannen nu slapen. Dus hoe dat zit, geen idee.

Maar nu ik nog eens kijk denk ik dat de opstelling normaal zo is, en dat ze de bedden apart heeft gezet met een scherm er tussen voor de mannen. Het is wel hetzelfde tuinhuisje, met maar 1 kamer dus. Wel apart dat ze in haar eigen huis dan ook helemaal geen extra ruimte heeft waar iemand zolang kan slapen.
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 16:07:53 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221613783
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:55 schreef NoCigar het volgende:

[..]
:? Ze kwamen aan en moesten meteen vertrekken omdat de eigenaar er woonde :?
Ik denk dat óf dat deel wat ze huurden bewoond werd óf dat ze niet beseften dat de eigenaar ernaast woont en ze daar geen zin in hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou je het zegt. Toen het net begonnen was had ik het ook opgezocht en toen dacht ik, dat ziet er nog best leuk uit. Op de inrichting na. En dat was zeker niet dat hok waar die mannen nu slapen. Dus hoe dat zit, geen idee.

Maar nu ik nog eens kijk denk ik dat de opstelling normaal zo is, en dat ze de bedden apart heeft gezet met een scherm er tussen voor de mannen. Het is wel hetzelfde tuinhuisje, met maar 1 kamer dus. Wel apart dat ze in haar eigen huis dan ook helemaal geen extra ruimte heeft waar iemand zolang kan slapen.
Dat laatste denk ik ook ja :Y Maar het ziet er daardoor wel gelijk veel minder sfeervol uit (voor zoverre je het sfeervol kunt noemen natuurlijk :'))
  donderdag 20 augustus 2026 @ 16:09:58 #150
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221613791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ze had altijd nog bij Iris een tent kunnen lenen en die tussen de hondenpoep kunnen zetten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')