Dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Waar is Caroline druk mee? Ze heeft enkel een tuinhuisje als B&B (die op dat moment niet eens verhuurt wordt) en Arie die al haar klusjes opknapt.
Ik snap ook niet Arie het verder wel prima vindt om alle klusjes op te knappen zonder dat er verder ook maar iets van een poging wordt gedaan om elkaar beter te leren kennen en te onderzoeken of ze bij elkaar passen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:10 schreef Pisces het volgende:
Sjilbert is er amper 1 dag en mag eigenlijk niet even gaan lunsen of paar uur strand doen. Hij moet meteen taken uitvoeren.
Beetje overdreven.![]()
En dat Arie dag en nacht bezig is: hij weet ook dat continu alles doen betekent dat je punten scoort.
Het is een schat van een man, maar zal dit ook wel deels doen om zijn kansen te vergroten.
Wel in een dark retreat héquote:
Waarom?quote:
Nee maar je merkt nu door de nieuwe man dat ze niet meer naar arie om kijktquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Waarom?
Is mijn verbinding achter?
Ik vind hem ook aantrekkelijker dan Arie ondanks zijn overgewicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:31 schreef kibo het volgende:
"Verzorgd type, leuk haar, lekker kleurtje'. Carolina zit al te soppen.
Dat ie 170kg weegt is blijkbaar geen bezwaar...
Gewicht kan eraf.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:31 schreef kibo het volgende:
Ik vind haar in ieder geval iemand waarmee je je nìet kunt vertonen. Arie valt verder niemand op.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:31 schreef kibo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |