Op het tokkie feest van Timottie kan ze prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar in ieder geval iemand waarmee je je nìet kunt vertonen. Arie valt verder niemand op.
Heb je nog nooit van een tandarts massage gehoord?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
David past qua uiterlijk niet in Iri's Insta-plannen.
Wel apart dat hij retraites bij een tandartssschool heeft gedaan. Die soms seksueel waren. Iets met verdovendingen of zo?
Zonder dat boerenhondenhaar heeft hij best een prima gezicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Wel apart dat hij retraites bij een tandartssschool heeft gedaan. Die soms seksueel waren. Iets met verdovendingen of zo?
Of onderzoek naar het ideale fellatio gebit.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Nee volgens mij hun therapeute.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Oh nu snap ik Iris want ik dacht dat zij ook zo'n zweef B&B had met adem gedoe of weet ik veel, maar haar man is er dus met één van de deelnemers vandoor gegaan.
Wel grappig dat Deef meteen eigenlijk niks meer te zeggen heeft, zijn USP werkt niet hier. Nu moet ie iets anders verzinnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Oh nu snap ik Iris want ik dacht dat zij ook zo'n zweef B&B had met adem gedoe of weet ik veel, maar haar man is er dus met één van de deelnemers vandoor gegaan.
Dat paprika gedoe snap ik wel maar dat zit in de schil, als je ze ontvelt heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
als je geen zalm en paprika lust ben je autistisch qua eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |