abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221553711
Presentator top gozer Jan Versteegh

Bondjes cyclus 31

Gier: Anouk, Diederik, Dominique, Sayf
Vos: Nyssa, Casper, Joshlyn, Jordy
Haai: Roma, Delano, Julia, Fatima
Slang: Mila, Ricardo, , Wesley, Simone
Bloedzuigers: Valentijne, Can, Milan, Fabienne

( img&data @KinKiJan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

[ afbeelding ]

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

[ afbeelding ]

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

[ afbeelding ]Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

[ afbeelding ]

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

[ afbeelding ]

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 09:34:12 #2
335263 freaky40
pi_221553756
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,9 Kijkcijfer: 650.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 9

Mooie cijfers. Gisteravond keken er zelfs 583.000 kijkers naar de start van de cyclus finale.👍

Dag Top 25 nr. 11
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 10:41:21 #3
381299 schetterklep
pi_221554426
Och jee, mocht Anouk winnen krijgen we het volgende drama want dan moet Diederik elke week bellen om zeker te wetend dat het goed zit -O-
Dan ben ik ook wel benieuwd hoe hij zich gaat positioneren in de groep , wie weet komt er een hele leuke nieuwe dame en gaat hij daarmee verder. Zou wel een domper zijn voor Anouk maar dan weet ze misschien hoe het voelt ofzo. Die is zoals het mij lijkt gevallen voor de bubbel want daar waarschuwde Diederik zelf al voor. Als Noah er wat werk van had gemaakt was ze met hem verder gegaan want dat was ook wel duidelijk in die tijd. Om de een of andere reden zocht ze daar steeds weer mannelijke steun ofzo.
Maar goed, wie weet wordt het juist Do wel en kunnen we die ellende nog verder gaan aanzien. Gun het Do wel meer net zoals Manon in het verleden. Vond ook iedereen wat van maar eigenlijk te “normaal” en komen in korte tijd de poen binnenhalen en weg. Die Manon zie je ook nergens meer terugkomen dus die gaan verder met leven zonder elke keer overal weer op te duiken. ^O^
you tokkie to me?
  woensdag 12 augustus 2026 @ 10:42:11 #4
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221554433
Zolang Fatima met Can blijft aanpappen heeft ze echt niets te vrezen daar in die loods. Haar speech als 'opdracht van FEBO' zien is dan natuurlijk ook gewoon weer onzin. Antwoord geven op de vraag 'wie geef je voordeel en waarom' was haar enige opdracht en die voerde ze fantastisch uit :7

Had ze dit eerder kunnen zeggen? Misschien. Zou ze daar eventueel haar eigen ruiten mee in kunnen gooien in een cyclus waar gegarandeerde wissels in plaatsvinden? Absoluut.

Het ging hier ook om iets met betrekking tot Fatima zelf. In tegenstelling tot sommige andere bemoeials daar, die vooral ruzie maken of een oordeel denken te moeten hebben over iets waar ze geen zak mee te maken hebben. Zoals bijvoorbeeld Mila, Fabienne, Julia en Valentijne.

[ Bericht 19% gewijzigd door KinKiJan op 12-08-2026 14:06:15 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 12 augustus 2026 @ 11:37:48 #5
461512 Chea49
pi_221555047
Wat de rest van de groep Anouk zeer kwalijk neemt, en terecht, is dat ze haar relatie met Max niet eerst heeft stopgezet alvorens met Diederik verder te gaan. Ze zal het even hebben uitgesteld omdat ze niet zeker van Diederik was maar dan alsnog is ze nu toch echt een behoorlijke stap verder gegaan en zet ze Max compleet voor lul voor heel Nederland. Dát is wat de groep haar kwalijk neemt! :{w
En ruzie maken terwijl je op het punt staat zoveel geld te gaan winnen lijkt mij sterk. Volgens mij is het al duidelijk dat Anouk de finale gaat verliezen en Diederik boos is dat hij moet blijven en hun zgn. relatie moet voortzetten. Ze zouden BEIDEN het programma verlaten als één van de twee zou gaan winnen. Dat is dus kennelijk niet gelukt. :N
Ik gun het Dominique ook om te winnen, die is wekenlang geziekt door Diederik en soms ook anderen. Als Anouk inderdaad heeft verloren zullen we de échte Diederik zien en begint hij nu al afstand van haar te nemen. De seks was alleen maar bedoeld voor als ze zou winnen en hij met haar mee mocht gaan naar Japan. :W
Tenzij ik mij vreselijk vergis in het voorfilmpje van de volgende uitzending. :|W
  woensdag 12 augustus 2026 @ 12:20:28 #6
464021 humpty
pi_221555359
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 10:41 schreef schetterklep het volgende:
Och jee, mocht Anouk winnen krijgen we het volgende drama want dan moet Diederik elke week bellen om zeker te wetend dat het goed zit -O-
Dan ben ik ook wel benieuwd hoe hij zich gaat positioneren in de groep , wie weet komt er een hele leuke nieuwe dame en gaat hij daarmee verder. Zou wel een domper zijn voor Anouk maar dan weet ze misschien hoe het voelt ofzo. Die is zoals het mij lijkt gevallen voor de bubbel want daar waarschuwde Diederik zelf al voor. Als Noah er wat werk van had gemaakt was ze met hem verder gegaan want dat was ook wel duidelijk in die tijd. Om de een of andere reden zocht ze daar steeds weer mannelijke steun ofzo.
Maar goed, wie weet wordt het juist Do wel en kunnen we die ellende nog verder gaan aanzien. Gun het Do wel meer net zoals Manon in het verleden. Vond ook iedereen wat van maar eigenlijk te “normaal” en komen in korte tijd de poen binnenhalen en weg. Die Manon zie je ook nergens meer terugkomen dus die gaan verder met leven zonder elke keer overal weer op te duiken. ^O^
Mwah heb al heel wat filmpjes gezien van ex bondgenoten en daar is Manon ook steeds bij
viel mij op omdat het mij verbaasde want zo lekker lag ze niet in de groep
  woensdag 12 augustus 2026 @ 12:59:58 #7
512454 Gutso
pi_221555567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 02:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat mij opviel bij de vraag wat ze met de gewonnen pot zouden gaan doen, was dat ze als bondje samen een weekend/ weekje weg zouden gaan/ stedenrtip zouden gaan maken. Sayf en Died hebben plannen iets samen te gaan doen. Dan lijkt het mij dat de band binnen dit bondje toch beter is dan wat wij gezien hebben.

Ik vind de sfeer in de loods echt walgelijk, zielige figuren. je kan iemand niet mogen, je kan het gedrag van Anouk afkeuren, ook al gaat het ze geen bal aan, maar het gestook, het geroddel, afluisteren bij persoonlijke gesprekken, negeren, afblaffen, zegt ook wat over die mensen.
Ik zou ook naar huis gaan als ik Anouk was en begrijp ook dat ze geen gesprekken met anderen heeft. Alles wat ze zou vertellen, wordt meteen doorgeluld en misbruik van gemaakt.
Dat ze haar niet moeten, dat kan, maar je kan ook je fatsoen bewaren.
heb van geen van deze mensen een hoge pet op, begint meer en meer op de Gouden Kooi te lijken en als Anouk en Died niet naar huis zouden gaan, denk ik dat ik gestopt was met kijken.

Benieuwd wie de volgende pispaal zal zijn. Waarschijnlijk Sayf, want dat was hij al een beetje voor alle ballen op Anouk gingen. Stel domme schapen!!

En nee, ik neem het niet voor Anouk op, ik vind iedereen in de loods walgelijk gedrag vertonen.
Zo is Anouk zelf ook over en tegen mensen he. Je doet net alsof ze onschuldig is en geen vlieg kwaad doet. Maar ze is juist vals en gemeen over mensen in de loods. Heel naar hoe zij zich gedraagt.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 15:11:18 #8
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221556336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 05:44 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Nee, dat was absoluut niet het plan. Dan kon je merken aan alles. Maar als echte verliefdheid het overneemt kun je het niet meer tegenhouden. Zo zie ik het. Maar veel mensen proberen echt alles van Anouk negatief uit te leggen. Geen idee waarom. Dat is een feit.
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.

En 'Dat is een feit', wat is een feit? Dat mensen terechte kritiek hebben op alles wat Anouk doet? Ja, omdat alles wat Anouk doet achterlijk en uitgekookt of labiel is. Die vrouw is niet 100.

En als je nu zegt "tsja, wij hebben daar niks mee te maken", het wordt allemaal uitgezonden op een landelijk te ontvangen televisiekanaal, dus je hoeft maar in te schakelen om er wel wat mee te maken te hebben.

Zij staat bekend als de vreemdgaande muts (en hij als de smeerlap-homewrecker maar dat terzijde), ik had bijna willen zeggen "ze gaat de geschiedenisboeken in als", maar als zij de loods uitgaat is ze vergeten. Haar 15 seconds of fame gebruikt ze om te naaien met een ander. Met de nachtviewers er vol op.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 15:29:56 #9
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221556418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 15:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.

En 'Dat is een feit', wat is een feit? Dat mensen terechte kritiek hebben op alles wat Anouk doet? Ja, omdat alles wat Anouk doet achterlijk en uitgekookt of labiel is. Die vrouw is niet 100.

En als je nu zegt "tsja, wij hebben daar niks mee te maken", het wordt allemaal uitgezonden op een landelijk te ontvangen televisiekanaal, dus je hoeft maar in te schakelen om er wel wat mee te maken te hebben.

Zij staat bekend als de vreemdgaande muts (en hij als de smeerlap-homewrecker maar dat terzijde), ik had bijna willen zeggen "ze gaat de geschiedenisboeken in als", maar als zij de loods uitgaat is ze vergeten. Haar 15 seconds of fame gebruikt ze om te naaien met een ander. Met de nachtviewers er vol op.
_O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 16:04:31 #10
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221556539
Tip: Over een week een zonsverduistering boven die schuur.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:10:33 #11
1369 LionHeart
pi_221556845
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:04 schreef spapaars het volgende:
Tip: Over een week een zonsverduistering boven die schuur.
Hallo, spoiler alert!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:34:49 #12
439250 Daana316
pi_221556959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:37 schreef Chea49 het volgende:
Wat de rest van de groep Anouk zeer kwalijk neemt, en terecht, is dat ze haar relatie met Max niet eerst heeft stopgezet alvorens met Diederik verder te gaan. Ze zal het even hebben uitgesteld omdat ze niet zeker van Diederik was maar dan alsnog is ze nu toch echt een behoorlijke stap verder gegaan en zet ze Max compleet voor lul voor heel Nederland. Dát is wat de groep haar kwalijk neemt! :{w
En ruzie maken terwijl je op het punt staat zoveel geld te gaan winnen lijkt mij sterk. Volgens mij is het al duidelijk dat Anouk de finale gaat verliezen en Diederik boos is dat hij moet blijven en hun zgn. relatie moet voortzetten. Ze zouden BEIDEN het programma verlaten als één van de twee zou gaan winnen. Dat is dus kennelijk niet gelukt. :N
Ik gun het Dominique ook om te winnen, die is wekenlang geziekt door Diederik en soms ook anderen. Als Anouk inderdaad heeft verloren zullen we de échte Diederik zien en begint hij nu al afstand van haar te nemen. De seks was alleen maar bedoeld voor als ze zou winnen en hij met haar mee mocht gaan naar Japan. :W
Tenzij ik mij vreselijk vergis in het voorfilmpje van de volgende uitzending. :|W
Ik zelf vind dat niemand zich heeft te bemoeien met zake Anouk en Diedeeik. Het is hun eigen keuze en leven.
Vergeet ook Jess en Thomas niet. Gingen ze toen ook zo tekeer? Jess had ook een vriend thuis, die ze aan de kant zette.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:42:17 #13
364037 ChildoftheStars
pi_221556983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 17:34 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Ik zelf vind dat niemand zich heeft te bemoeien met zake Anouk en Diedeeik. Het is hun eigen keuze en leven.
Vergeet ook Jess en Thomas niet. Gingen ze toen ook zo tekeer? Jess had ook een vriend thuis, die ze aan de kant zette.
Alleen zij kiezen ervoor om mee te doen aan een reality serie. Als je daarvoor kiest kies je ook voor de bemoeienis van de kijkers
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:53:00 #14
439250 Daana316
pi_221557032
Dat snap ik maar dit lijkt wel een heksenjacht, gewoon niet normaal meer. Ik begrijp dat ze er beide uit zijn, met of zonder prijs. Ik hoop dat zexsamen toch het geluk kunnen vinden.
Van mij had wel andere uitgemogen: Valentijne, die met dat blauwe haar en Julia. De 3 misselijkste van de Loods.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:57:50 #15
439250 Daana316
pi_221557049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Alleen zij kiezen ervoor om mee te doen aan een reality serie. Als je daarvoor kiest kies je ook voor de bemoeienis van de kijkers
Dat snap ik maar dit lijkt wel een heksenjacht, gewoon niet normaal meer. Ik begrijp dat ze er beide uit zijn, met of zonder prijs. Ik hoop dat zexsamen toch het geluk kunnen vinden.
Van mij had wel andere uitgemogen: Valentijne, die met dat blauwe haar en Julia. De 3 misselijkste van de Loods.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:59:34 #16
495039 Cupfighter
pi_221557052
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En de partners van de deelnemers hebben ook een aandeel vind ik, ik zou niet akkoord gaan als mijn vriendin mee zou gaan doen , en nee ook niet voor die ton.

Niet eens om het risico van vreemd gaan maar heel tv kijkend Nederland gaat zijn mening uiten over haar
  woensdag 12 augustus 2026 @ 18:03:02 #17
439250 Daana316
pi_221557071
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 17:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En de partners van de deelnemers hebben ook een aandeel vind ik, ik zou niet akkoord gaan als mijn vriendin mee zou gaan doen , en nee ook niet voor die ton.

Niet eens om het risico van vreemd gaan maar heel tv kijkend Nederland gaat zijn mening uiten over haar
Mee eens👍
  woensdag 12 augustus 2026 @ 18:14:51 #18
381299 schetterklep
pi_221557104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 12:20 schreef humpty het volgende:

[..]
Mwah heb al heel wat filmpjes gezien van ex bondgenoten en daar is Manon ook steeds bij
viel mij op omdat het mij verbaasde want zo lekker lag ze niet in de groep
Echt? Ik heb haar nooit meer gezien maar ik zoek niet bewust en zie dan wat dingen bij shownieuws ofzo dus ligt misschien daar aan. Ik zie wel dat Bonnie zich zit re vervelen volgens mij want die zie ik wel bijna elke dag live op tiktok.
you tokkie to me?
  woensdag 12 augustus 2026 @ 18:50:07 #19
464021 humpty
pi_221557262
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 18:14 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Echt? Ik heb haar nooit meer gezien maar ik zoek niet bewust en zie dan wat dingen bij shownieuws ofzo dus ligt misschien daar aan. Ik zie wel dat Bonnie zich zit re vervelen volgens mij want die zie ik wel bijna elke dag live op tiktok.
Zoek het ook niet op hoor maar ik zag filmpjes van Angelo en Floris voorbij komen
en daar was Manon ook bij...zelfs op vakantie in Malaga met een hele groep
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:16:47 #20
182698 Cirilico
pi_221557447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang Fatima met Can blijft aanpappen heeft ze echt niets te vrezen daar in die loods. Haar speech als 'opdracht van FEBO' zien is dan natuurlijk ook gewoon weer onzin. Antwoord geven op de vraag 'wie geef je voordeel en waarom' was haar enige opdracht en die voerde ze fantastisch uit :7

Had ze dit eerder kunnen zeggen? Misschien. Zou ze daar eventueel haar eigen ruiten mee in kunnen gooien in een cyclus waar gegarandeerde wissels in plaatsvinden? Absoluut.

Het ging hier ook om iets met betrekking tot Fatima zelf. In tegenstelling tot sommige andere bemoeials daar, die vooral ruzie maken of een oordeel denken te moeten hebben over iets waar ze geen zak mee te maken hebben. Zoals bijvoorbeeld Mila, Fabienne, Julia en Valentijne.
Iedereen mag zich ermee bemoeien wmb. Anouk aanpakken heeft een maatschappelijk belang.

Het is het kutste wijf dat ik ooit in mijn gehele leven heb "meegemaakt". Gedrocht van een mens. Zo lang Anouk erin zit, blijft ik dat herhalen. Walgelijke loeder van de bovenste plank.
Hotapnyc
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:19:04 #21
335263 freaky40
pi_221557458
Stel je niet aan, het is maar TV.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 19:20:24 #22
184769 crew  Deisyy
pi_221557467
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Iedereen mag zich ermee bemoeien wmb. Anouk aanpakken heeft een maatschappelijk belang.

Het is het kutste wijf dat ik ooit in mijn gehele leven heb "meegemaakt". Gedrocht van een mens. Zo lang Anouk erin zit, blijft ik dat herhalen. Walgelijke loeder van de bovenste plank.
Maatschappelijk belang _O-

Het gedrag van Anouk verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar ik vind de heksenjacht op haar ook wel een beetje naar hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:20:33 #23
182698 Cirilico
pi_221557469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Stel je niet aan, het is maar TV.
Ik sla deze reactie ff op voor toekomstige referentie. :D
Hotapnyc
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:21:45 #24
182698 Cirilico
pi_221557472
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het gedrag van Anouk verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar ik vind de heksenjacht op haar ook wel een beetje naar hoor.
Ik had haar in die tijd sowieso gesnitcht. oO/
Hotapnyc
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:22:58 #25
335263 freaky40
pi_221557482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Eens. Mensen die daar wat van vinden zijn meestal geen haar beter en willen deugen voor de bühne.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:27:12 #26
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221557528
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:22 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Eens. Mensen die daar wat van vinden zijn meestal geen haar beter en willen deugen voor de bühne.
Over andere mensen doe jij precies hetzelfde
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 19:28:07 #27
184769 crew  Deisyy
pi_221557537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:22 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is niet heel raar dat mensen iets vinden, dat doe je zelf ook, ik vind de haat op Anouk overal een beetje ver gaan.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:29:01 #28
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221557540
Wat je geeft krijg je terug , dus Noukie ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:43:37 #29
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221557682
Het is maar een spel, en Anouk is ervoor opgeofferd.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:49:59 #30
335263 freaky40
pi_221557730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is niet heel raar dat mensen iets vinden, dat doe je zelf ook, ik vind de haat op Anouk overal een beetje ver gaan.
Eens.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:50:05 #31
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221557733
btw :Y)
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:56:53 #32
251455 Chanel5
pi_221557787
:W
  woensdag 12 augustus 2026 @ 19:59:44 #33
168093 Soury
Squeek
pi_221557810
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:29 schreef Puzzie het volgende:
Wat je geeft krijg je terug , dus Noukie ook
Het is gewoon wel lekker dat je hier een beetje die lui af kan katten en je ongezouten mening geven, daarvoor kijk je ook. Wat ik niet snap dat er idioten zijn die op de deelnemers hun s.m. accounts anoniem gaan lopen dreigen en dat gaat héél ver. Dat soort lui zijn echt niet goed, het hoort er bij word er ook gezegd maar eigenlijk is dat diep triest.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:01:17 #34
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221557815
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Ik vind Roma een vervelendere deelnemer :@
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:02:11 #35
184769 crew  Deisyy
pi_221557825
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is gewoon wel lekker dat je hier een beetje die lui af kan katten en je ongezouten mening geven, daarvoor kijk je ook. Wat ik niet snap dat er idioten zijn die op de deelnemers hun s.m. accounts anoniem gaan lopen dreigen en dat gaat héél ver. Dat soort lui zijn echt niet goed, het hoort er bij word er ook gezegd maar eigenlijk is dat diep triest.
Precies dit! Ik ben er ook niet vies van om hier mijn ongezouten mening te geven, maar wat ik allemaal op social media lees.....
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:03:03 #36
251455 Chanel5
pi_221557835
ook even de zonsverduistering in de gaten houden hoor
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:03:20 #37
11946 StephanL
pi_221557836
Hup Noukkie *O*
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:03:48 #38
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221557840
Ja ga anders even die hele finale herhalen }:|
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:04:39 #39
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221557852
Dobbelstenen lokken:

"Hierrr steentje, kom kom kom kom, kom dan, koekie?" |:)
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:05:21 #40
184769 crew  Deisyy
pi_221557855
Is puur geluk dit finalespel.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:07:52 #41
251455 Chanel5
pi_221557872
*O* *O* *O*
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:07:59 #42
11946 StephanL
pi_221557874
Nou gefeliciteerd hoor :P
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:08:12 #43
422690 Gizmogirl28
pi_221557875
YES
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:08:17 #44
251455 Chanel5
pi_221557877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Is puur geluk dit finalespel.
ja helemaal geen mooi eindspel
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:08:29 #45
168093 Soury
Squeek
pi_221557879
Yes !!!! *O* _O- Mazzeltje maar maakt niet uit :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:08:30 #46
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221557880
Dit was het?
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:08:48 #47
184769 crew  Deisyy
pi_221557886
Koele reactie
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:08:59 #48
168093 Soury
Squeek
pi_221557887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:08 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ja helemaal geen mooi eindspel
Nee iets van algemene kennis is leuker en eerlijker.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:09:21 #49
11946 StephanL
pi_221557891
Mila weg *O*
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:09:28 #50
251455 Chanel5
pi_221557894
Blijven Died en Anouk??? Oooooo
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:11:13 #51
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221557913
Milla: "Ikkuh....."

Ik: "NOU EN!"
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:11:50 #52
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221557918
Geen supersnelle internet in de polder.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:13:08 #53
421867 greysbones
pi_221557929
Sorry vond de eclips toch iets mooier O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:13:46 #54
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221557939
Superdom.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:14:00 #55
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221557940
:D Die broer
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:14:39 #56
421867 greysbones
pi_221557950
Roma en Julia over anderen die seks hebben :+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:15:01 #57
184769 crew  Deisyy
pi_221557954
Bunny hop _O-
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:15:13 #58
251455 Chanel5
pi_221557956
oei anouk gaat en van died verwachten ze dat hij nog blijft en hij twijfelt
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:15:16 #59
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221557959
Ja bunnyhop Roma, zoals je zelf ook regelmatig aan je thuisfront hebt laten zien :')
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:16:01 #60
184769 crew  Deisyy
pi_221557969
Pap en mam Died lijken ook niet helemaal content met Diederik.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:16:11 #61
421867 greysbones
pi_221557972
En ja hoor
Died doet over hij er over nadenkt
Maar hij heeft die keus allang gemaakt
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:16:17 #62
184769 crew  Deisyy
pi_221557975
Pap: Kijk maar wat je doet, het maakt mij niet uit.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:16:32 #63
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221557980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Pap en mam Died lijken ook niet helemaal content met Diederik.
Nee die nam de vorige keer ook al iemand mee, die zien het 2e lijk alweer drijven _O-
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:16:55 #64
184769 crew  Deisyy
pi_221557987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nee die nam de vorige keer ook al iemand mee, die zien het 2e lijk alweer drijven _O-
:D
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:16:56 #65
168093 Soury
Squeek
pi_221557988
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ja bunnyhop Roma, zoals je zelf ook regelmatig aan je thuisfront hebt laten zien :')
Roma doet er niet moeilijk over, ze is een nymfomane en ze heeft geen relatie
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:17:21 #66
421867 greysbones
pi_221557992
Ja doei do
Ga maar kijken hoe je moeder het voor je heeft vernaggeld
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:17:30 #67
184769 crew  Deisyy
pi_221557994
Dat shirt, ik krijg er epilepsie van :o
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:17:52 #68
184769 crew  Deisyy
pi_221557998
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ja doei do
Wat? :o
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:18:28 #69
421867 greysbones
pi_221558004
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat? :o
Het teckelmevrouwtje
Op tiktok
Geen aanrader :X
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:18:55 #70
184769 crew  Deisyy
pi_221558006
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het teckelmevrouwtje
Op tiktok
Geen aanrader :X
Ik ga straks kijken :D
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:19:34 #71
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Roma doet er niet moeilijk over, ze is een nymfomane en ze heeft geen relatie
Ze is 'bang' dingen te zien. Die aanstellerij van haar is moeilijk doen voor mij.
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:20:13 #72
184769 crew  Deisyy
pi_221558017
Ze hebben die cheque afgepakt :o
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:20:47 #73
168093 Soury
Squeek
pi_221558025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze is 'bang' dingen te zien. Die aanstellerij van haar is moeilijk doen voor mij.
Dat is wat anders, het ging over seks.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:20:56 #74
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558028
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ja doei do
En meteen doei de rest, al die speeches en poeha; ik ga koffie halen. Mooi op tijd voor de reclame terug c_/
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:20:59 #75
421867 greysbones
pi_221558030
De toxiciteit druipt ervanaf
Bij beide
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:21:19 #76
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558034
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En meteen doei de rest, al die speeches en poeha; ik ga koffie halen. Mooi op tijd voor de reclame terug c_/
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:25:16 #77
511268 Scottie16
pi_221558079
Wie gaan er zeker Weg? Nyssa Do Anoek Mila en Casper en Diederick?
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:28:10 #78
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558119
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:25 schreef Scottie16 het volgende:
Wie gaan er zeker Weg? Nyssa Do Anoek Mila en Casper en Diederick?
Nyssa is al weg , volgens mij gaat Roma ook , Casper sowieso , Nouki , Died wel/niet gaan we zo zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:28:52 #79
421867 greysbones
pi_221558126
Het ruimt lekker op *O*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:29:09 #80
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558131
Of was het nou een van die andere twin :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:29:37 #81
421867 greysbones
pi_221558136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Of was het nou een van die andere twin :@
Nee klopt
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:30:33 #82
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221558151
Geen contractverlening voor velen.
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:31:11 #83
184769 crew  Deisyy
pi_221558162
GATVERDAMME!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:31:29 #84
421867 greysbones
pi_221558169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:31 schreef Deisyy het volgende:
GATVERDAMME!
Ja dat effect heeft Mila al snel :Y
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:32:40 #85
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558189
Ah neeeeeeeeeeeee, geen papieeer
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:33:01 #86
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558191
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee klopt
Ah ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:33:22 #87
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558193
Ineens kan Roma weer normaal praten
DOEIII
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:33:48 #88
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558199
Dacht dat er wat anders zou komen:

"Terug naar de plek waar ik al m'n hele leven de magie vind, de plek waar ik niet meer weg wil; het land van ooit..."
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:35:08 #89
184769 crew  Deisyy
pi_221558215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat er wat anders zou komen:

"Terug naar de plek waar ik al m'n hele leven de magie vind, de plek waar ik niet meer weg wil; het land van ooit..."
Is failliet, dus dat kon niet meer.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:35:55 #90
421867 greysbones
pi_221558226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Is failliet, dus dat kon niet meer.
Net zo failliet als het spraakgebrek van roma O-)
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:36:03 #91
184769 crew  Deisyy
pi_221558229
Ah Sayf!
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:36:33 #92
184769 crew  Deisyy
pi_221558233
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
Net zo failliet als het spraakgebrek van roma O-)
Als sneeuw voor de zon(sverduistering) :D
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:38:06 #93
184769 crew  Deisyy
pi_221558253
Dit gesprek klinkt zo nep.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:38:26 #94
421867 greysbones
pi_221558258
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Dit gesprek klinkt zo nep.
De ruzie die er op volgt ook :P
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:38:42 #95
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558266
Nou ren naar die PC, vraag je shit aan, pak je koffer en ga!

Tijd voor nieuw volk!
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:40:31 #96
184769 crew  Deisyy
pi_221558281
En Sayf zit er gewoon bij.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:42:11 #97
168093 Soury
Squeek
pi_221558301
Noekie heeft haar zielige zachte piepstemmetje weer
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:44:02 #98
184769 crew  Deisyy
pi_221558316
Simone trekt de ruzie helemaal uit zijn verband.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:44:07 #99
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558317
"Wil je gesprek of niet?!"

Moest meteen denken aan: "Wil je overstappen of niet?!" _O-
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:44:30 #100
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221558322
Aantrekken en afstoten, loverboy spelletje.
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:44:39 #101
184769 crew  Deisyy
pi_221558325
Anouk doet Chess ogen :D
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:45:03 #102
388664 crew  Dotteke
pi_221558330
Gaan ze weer afluisteren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:45:13 #103
251455 Chanel5
pi_221558332
Anouk had dus ineens besloten om te gaan, de bedoeling was dat ze zouden blijven.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:45:23 #104
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558334
Please blijf Died :B
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:46:08 #105
184769 crew  Deisyy
pi_221558346
Ziiieeeek!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:46:13 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558349
Die Diedje toch. Anouk moet ff over de zeik gaan, dan komt ie weer een kusje geven.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:48:44 #107
168093 Soury
Squeek
pi_221558376
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
Die Diedje toch. Anouk moet ff over de zeik gaan, dan komt ie weer een kusje geven.
Daar kickt hij op dat is exact wat hij wil.
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:48:51 #108
184769 crew  Deisyy
pi_221558378
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
Zo doorzichtig.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:53:54 #109
511268 Scottie16
pi_221558417
Nou Died bepaal het lekker zelf
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:54:19 #110
388664 crew  Dotteke
pi_221558420
Ik vind het zo neppert die Died. Bah bah bah
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:54:35 #111
511268 Scottie16
pi_221558424
Ze loopt weer weg
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:55:12 #112
168093 Soury
Squeek
pi_221558428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het zo neppert die Died. Bah bah bah
Hij is niet nep hij is zo, een naar persoon.
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:55:47 #113
388664 crew  Dotteke
pi_221558438
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij is niet nep hij is zo, een naar persoon.
Zou mijn dochter ver bij hem uit de buurt houden.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:56:18 #114
168093 Soury
Squeek
pi_221558441
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar hij blijft *O*
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 20:56:29 #115
184769 crew  Deisyy
pi_221558442
quote:

[..]
Die luisteren toch niet :D
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:56:44 #116
421867 greysbones
pi_221558446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Geloof er niks van
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:57:42 #117
168093 Soury
Squeek
pi_221558452
Sayf moet Died op zijn vingers tikken. :D
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:57:51 #118
251455 Chanel5
pi_221558454
Als Died rare moves gaat maken moet Seef op hem letten van Anouk.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:58:09 #119
168093 Soury
Squeek
pi_221558458
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Geloof er niks van
Hij heeft net zijn 24 uur ingetrokken.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:58:41 #120
11946 StephanL
pi_221558464
Nou Valentijne..
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:58:43 #121
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558465
We gaan geen nieuwe koppen zien he? }:|
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:59:43 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558473
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:57 schreef Soury het volgende:
Sayf moet Died op zijn vingers tikken. :D
Voor waar hij bekend om staat

Oeh, Wesley bij died in een bondje, leuk!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:59:49 #123
251455 Chanel5
pi_221558475
Valentijne gaat met Wes de aartsvijand van Fab en die waren zelf eerst zo dik, schiet mij maar lek.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:00:29 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558477
Haha, ik zie nu pas dat died een vlinder in zn nek heeft
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:00:39 #125
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221558480
Met open ogen trapt ze erin.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:00:42 #126
511268 Scottie16
pi_221558481
Ach Died en Anouk jullie zijn het zelfde jullie kunnen niet met en zonder elkaar.

Zielig doen om hem terug te winnen, dit wordt niks.

Ga lekker naar huis!
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 21:00:55 #127
184769 crew  Deisyy
pi_221558483
Died perst er een paar tranen uit.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:01:03 #128
168093 Soury
Squeek
pi_221558485
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Lelijk ;(
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:01:21 #129
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558488
Noukie die Died verwijt wat ze zelf heeft gedaan, alleen had zij een vriend
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 21:01:40 #130
184769 crew  Deisyy
pi_221558490
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Afschuwelijk ding.
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 21:03:07 #131
184769 crew  Deisyy
pi_221558507
Delano schijnheil, gisteravond nog lachen omdat Died toch blijft en nu een slijmpraatje
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:03:09 #132
421867 greysbones
pi_221558508
Fabelulu moet ff tijd maken in haar drukke schema om aanwezig te zijn bij een afscheid :+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:03:44 #133
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558511
Tot zover het kort houden ...
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:03:57 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558514
Noek kan het niet snel goed doen bij mij. Bij bijna alle keren dat ze lacht verdenk ik haar ervan niet oprecht te zijn.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:04:12 #135
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558516
Na 5 wkn ik hou van jou _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:05:15 #136
168093 Soury
Squeek
pi_221558530
Doeiiiii Japan :W :W :W
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:05:37 #137
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558536
Nou, Roma zit deze aflevering thuis onder een dekentje van angst terug te kijken, want bunny hop hihi
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:05:52 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221558538
Janken.
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 21:06:06 #139
184769 crew  Deisyy
pi_221558542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:04 schreef Puzzie het volgende:
Na 5 wkn ik hou van jou _O-
Hoe dan? :')
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:06:15 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558547
En dit theater van Died raakt me ook niet echt.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:06:30 #141
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558551
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Hoe dan? :')
Ja zeg het mij :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:06:36 #142
421867 greysbones
pi_221558552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, Roma zit deze aflevering thuis onder een dekentje van angst terug te kijken, want bunny hop hihi
Owwww knorrieeeee owww knorrebor :+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 21:06:54 #143
184769 crew  Deisyy
pi_221558554
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:06 schreef Marrije het volgende:
En dit theater van Died raakt me ook niet echt.
Allemaal poppenkast.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:07:04 #144
168093 Soury
Squeek
pi_221558559
De neukpartij zit ook in haar overzichtje _O-
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 21:07:24 #145
184769 crew  Deisyy
pi_221558560
Delano :r
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:07:27 #146
251455 Chanel5
pi_221558561
Vals van Delano.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:07:30 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Allemaal poppenkast.
Wel een lefgozer
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:07:41 #148
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558567
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was. :?
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:07:48 #149
11946 StephanL
pi_221558569
Allemaal commentaar _O-
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:07:51 #150
421867 greysbones
pi_221558570
Wat een verschrikkelijke mensen :X
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator woensdag 12 augustus 2026 @ 21:08:30 #151
184769 crew  Deisyy
pi_221558577
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef greysbones het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen :X
Echt een zieke shitzooi.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:09:01 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was. :?
_O-
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:09:22 #153
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558588
Dit is toch wel genieten _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:09:42 #154
421867 greysbones
pi_221558597
Julia
Zullen we dan hopen dat er een vrouw binnenkomt lopen die helemaal dieds type is

Nou Julia ik hoop dat Peter een minder zuur ding aan de haak slaat
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:10:18 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:09 schreef Puzzie het volgende:
Dit is toch wel genieten _O-
Ja, wordt weer leuk morgen
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:12:32 #156
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558628

Geen tent meer dus
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:12:47 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558633
En toch, died verwijt Anouk dat ze opeens weg wil, althans dat hij daarom niet staat te springen om mee te gaan. Maar tegen zijn vader zei hij toch ook al dat hij zat te twijfelen.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:13:20 #158
168093 Soury
Squeek
pi_221558643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:15:46 #159
251455 Chanel5
pi_221558675
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Marrije het volgende:
En toch, died verwijt Anouk dat ze opeens weg wil, althans dat hij daarom niet staat te springen om mee te gaan. Maar tegen zijn vader zei hij toch ook al dat hij zat te twijfelen.
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:15:47 #160
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221558676
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoor :')
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:16:41 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221558684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelf
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:19:03 #162
251455 Chanel5
pi_221558706
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:20:38 #163
168093 Soury
Squeek
pi_221558729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoor :')
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:34:54 #164
421867 greysbones
pi_221558876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,
Do is al die tijd vooral bezig geweest met do
Hoe zielig do was op bepaalde momenten
Hoe naar anderen haar behandelden
Die heeft sowieso een plaat voor d’r hersens
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:39:07 #165
168093 Soury
Squeek
pi_221558916
quote:
99s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Do is al die tijd vooral bezig geweest met do
Hoe zielig do was op bepaalde momenten
Hoe naar anderen haar behandelden
Die heeft sowieso een plaat voor d’r hersens
Niet alleen Do, Sayf heeft ze ook verdedigd dat ze goede vrienden waren en dat hij het veroordeelde dat een man en een vrouw in de ogen van andere geen maatjes kunnen zijn. Je zou denken dat ze behoorlijke oogkleppen op hebben. Nogmaals de gesprekken in het donker de auto de sproetjes die Died wilde tellen (over haar hele lichaam) de verliefde blikken dat was allemaal op tv voor de tv kijkers.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:43:42 #166
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221558952
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:10 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ja, wordt weer leuk morgen
:Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 22:08:35 #167
182698 Cirilico
pi_221559109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik vind Roma een vervelendere deelnemer :@
Gelukkig zijn we van beiden af. :P
Hotapnyc
  woensdag 12 augustus 2026 @ 22:34:47 #168
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221559262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:08 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Gelukkig zijn we van beiden af. :P
Hell yeah! *O*
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:05:46 #169
168093 Soury
Squeek
pi_221559432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:19 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.
Ze heeft de buit binnen en ik geloof wel dat ze oprecht dacht dat hij met haar mee zou gaan. Terugkrabbelen was dit keer niet een optie. Ik had ook verwacht dat Died weg zou gaan, aan de andere kant heeft hij (toen het al wat borrelde met Anouk) tegen Wesley (uit de vorige cyclus) gezegd dat hij er zit om tv te maken op de vraag hoe het zit met Anouk. Als Anouk die ton had gepakt was hij wel gegaan ik bedoel een reisje Japan is ook wel ok.

[ Bericht 2% gewijzigd door Soury op 12-08-2026 23:12:25 ]
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:14:12 #170
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221559459
afl gemist eclipst
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:25:34 #171
443793 MacDeMarco
error #52
pi_221559492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen tent meer dus
Jammer, maar twee nieuwe bewoners. Beetje karig.
All those angels with their wings glued on.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:36:53 #172
381299 schetterklep
pi_221559526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen tent meer dus
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf al :?
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit :N
you tokkie to me?
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:42:55 #173
168093 Soury
Squeek
pi_221559534
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit :N
Do wilde ook de underdog zijn leek wel zelfkastijding om in het zelfde bondje te willen met Died en Noek, er is iets met die meid. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wel dat het iets duidelijker werd met die enge moeder. Haar zus en evenbeeld ziet er ook uit alsof ze klaargestoomd is voor het klooster en een huwelijk met Jezus.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:44:31 #174
168093 Soury
Squeek
pi_221559540
quote:

[..]
Dat er geen 5de bondje meer zou zijn was volgens mij al bekend. En ja twee nieuwe koppies en een blonde deerne *)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 00:14:15 #175
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221559627
Anouk (25) uit De bondgenoten openhartig over romance met Diederik: ’Mijn acties verdienen geen schoonheidsprijs’

https://www.telegraaf.nl/(...)prijs/159921596.html
  donderdag 13 augustus 2026 @ 00:23:52 #176
168093 Soury
Squeek
pi_221559647
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 00:14 schreef spapaars het volgende:
Anouk (25) uit De bondgenoten openhartig over romance met Diederik: ’Mijn acties verdienen geen schoonheidsprijs’

Haha wat een slap gelul, dat ze eerst al twijfelde over haar relatie, het besef dat ze uit elkaar waren gegroeid. :?

En toen kwam Diederik _O- het was niet haar intentie dat er gevoelens zouden ontstaan, nee nogal wiedes. Maar je bleef voor Died toch? Ze is al bezig haar straatje schoon te vegen.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 01:31:53 #177
335263 freaky40
pi_221559711
Jammer, slappe hap Do als winnaar. Heeft niets toegevoegd behalve een beetje tof doen maar ook een beetje het onzekere meisje spelen. Om over die moeder maar te zwijgen. Had die grootsmoelen van de mean girls clan die ineens veel groter is geworden met Fatima en Julia erbij, wel willen zien als Anouk gewonnen had.
Diederik gaat het nooit volhouden zonder Anouk. En dan die schijnheilige Delano lekker begrijpend doen maar dat dan door brieven aan de meangirls, de relnicht. Maar goed morgen slechts 2 nieuwe helaas. Wat ik zag niet veel soeps.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 13 augustus 2026 @ 01:39:50 #178
241863 kater1
pi_221559714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Haha wat een slap gelul, dat ze eerst al twijfelde over haar relatie, het besef dat ze uit elkaar waren gegroeid. :?

En toen kwam Diederik _O- het was niet haar intentie dat er gevoelens zouden ontstaan, nee nogal wiedes. Maar je bleef voor Died toch? Ze is al bezig haar straatje schoon te vegen.
Als Noah had gehapt was hij de 'gelukkige' geweest met wie ze nu een relatie had.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 01:49:09 #179
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221559719
vandaag (deze zaterdag) niks dus ,, rustig aan zou ik zeggen ... alhoewel nu verder?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 13 augustus 2026 @ 02:15:59 #180
512576 dbgfan
pi_221559727
Wat een valse mensen daar. Het is ongelooflijk. Delano die zogenaamd vol begrip naar Diederik toekomt ... om vervolgens alles door te brieven aan de andere mensen in de loods. Julia en anderen die hopen dat er een mooie meid binnen komt, die ze dan richting Diederik gaan drukken. Hopende dat daardoor de verse relatie van Diederik en Anouk weer kapot gaat. Dan zit de haat richting Anouk wel heel erg hoog en dan ben je niets meer en niets minder dan een intens vals mens.

Over vals gesproken. Op instagram stonden weer vele valse (fake) berichten de afgelopen dagen. Oa dat Anouk en Diederik er samen uit waren gegaan en dat Diederik al betrapt was op het stiekem versturen van DM's naar andere vrouwen. Ongelooflijk toch. Uit alle macht wordt geprobeerd om Anouk kapot te maken. Dat gaat echt wel heel ver.
Er zijn zelfs instagram accounts die zich iedere dag bezighouden met Anouk en haar zo slecht mogelijk neerzetten. Er lijkt wel een massale haat campagne tegen haar gaande te zijn.

Wel onbegrijpelijk dat Diederik niet met Anouk mee ging, want volgens mij zijn zijn gevoelens niet nep.

[ Bericht 0% gewijzigd door dbgfan op 13-08-2026 02:34:09 ]
  donderdag 13 augustus 2026 @ 02:25:27 #181
512576 dbgfan
pi_221559737
quote:

[..]
Maar hopelijk bepaalt je dochter dat wel lekker zelf.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 02:25:45 #182
182698 Cirilico
pi_221559738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 23:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Do wilde ook de underdog zijn leek wel zelfkastijding om in het zelfde bondje te willen met Died en Noek, er is iets met die meid. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wel dat het iets duidelijker werd met die enge moeder. Haar zus en evenbeeld ziet er ook uit alsof ze klaargestoomd is voor het klooster en een huwelijk met Jezus.
_O-
Hotapnyc
  donderdag 13 augustus 2026 @ 02:30:17 #183
512576 dbgfan
pi_221559745
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ze hadden beide de 24 uur aangevraagd. Ze zouden dus samen weg gaan, maar Diederik trok het later weer in.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 02:40:56 #184
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_221559757
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 02:15 schreef dbgfan het volgende:
Wat een valse mensen daar. Het is ongelooflijk. Delano die zogenaamd vol begrip naar Diederik toekomt ... om vervolgens alles door te brieven aan de andere mensen in de loods. Julia en anderen die hopen dat er een mooie meid binnen komt, die ze dan richting Diederik gaan drukken. Hopende dat daardoor de verse relatie van Diederik en Anouk weer kapot gaat. Dan zit de haat richting Anouk wel heel erg hoog en dan ben je niets meer en niets minder dan een intens vals mens.

Over vals gesproken. Op instagram stonden weer vele valse (fake) berichten de afgelopen dagen. Oa dat Anouk en Diederik er samen uit waren gegaan en dat Diederik al betrapt was op het stiekem versturen van DM's naar andere vrouwen. Ongelooflijk toch. Uit alle macht wordt geprobeerd om Anouk kapot te maken. Dat gaat echt wel heel ver.
Er zijn zelfs instagram accounts die zich iedere dag bezighouden met Anouk en haar zo slecht mogelijk neerzetten. Er lijkt wel een massale haat campagne tegen haar gaande te zijn.

Wel onbegrijpelijk dat Diederik niet met Anouk mee ging, want volgens mij zijn zijn gevoelens niet nep.
Helemaal mee eens. Waar bemoeien ze zich mee. Anouk heeft zich alleen maar te verantwoorden naar haar ex. Meer niet. Als het gevoel niet meer sterk genoeg is dan krijg je dit soort situaties. Chique was het niet, maar zo’n isolement doet ook wat met je.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 04:55:14 #185
512576 dbgfan
pi_221559799
Ik zie ook mensen hier posten alsof ze nog niet weten wie er heeft gewonnen, terwijl die mensen ook posten in het spoiler topic. Beetje vreemd vind ik dat wel. Mensen als Freakie bv. Die wist dus ook al een week wie de winnaar was, Ik vind daar wat van.
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 06:40:50 #186
388664 crew  Dotteke
pi_221559844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Ben benieuwd of er wat leuks voor hem binnen komt :P
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Die luisteren toch niet :D
lol
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 06:42:10 #187
388664 crew  Dotteke
pi_221559848
quote:

Staat helaas achter een betaalmuur
  donderdag 13 augustus 2026 @ 07:55:56 #188
510593 DefKu
pi_221559961
Die Anouk hahahaha: 'No hard feelings naar Max toe'

Hoe bedoel je? Jij hebt hem besodemieterd
  donderdag 13 augustus 2026 @ 09:15:44 #189
461512 Chea49
pi_221560224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze heeft de buit binnen en ik geloof wel dat ze oprecht dacht dat hij met haar mee zou gaan. Terugkrabbelen was dit keer niet een optie. Ik had ook verwacht dat Died weg zou gaan, aan de andere kant heeft hij (toen het al wat borrelde met Anouk) tegen Wesley (uit de vorige cyclus) gezegd dat hij er zit om tv te maken op de vraag hoe het zit met Anouk. Als Anouk die ton had gepakt was hij wel gegaan ik bedoel een reisje Japan is ook wel ok.
Ze schijnen afgesproken te hebben beiden weg te gaan als één van hen zou winnen. Dat gold niet bij verlies, dan zouden ze samen blijven en daar houdt Anouk zich nu dus niet aan en kennelijk zonder overleg. Geen van beiden heeft de ton gewonnen dus inderdaad valt er niets te verdienen voor Diederik die dan mee zou gaan naar Japan. Natuurlijk wil hij al die ellende van Anouk niet over zich heen krijgen buiten dus blijft hij lekker. Met de familie van Anouk viel er nog wel wat te redden en daarom besloot Anouk maar meteen te vertrekken. Diederik gaat dus niet voor de volle 100 % voor Anouk en wij wisten dit allang. :|W
Blauwalgje weet nog steeds de naam van haar bestie niet en noemt haar Valentina! 8)7
Heerlijke finale en gelukkig viel het kwartje (of eigenlijk de ton) op Dominique. 3 Vechten om een been en de 3de gaat er..................... *O*
  donderdag 13 augustus 2026 @ 09:18:17 #190
335263 freaky40
pi_221560236
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,6. Kijkcijfer: 599.000

Kijkcijfer Top 25 nr: 10

Net de 600.000 grens niet aangetikt maar toch ok cijfer. Gisterenavond keken er 558.000 kijkers naar de ontknoping van de finale.👍

Dag top 25 nr. 12
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 13 augustus 2026 @ 09:20:21 #191
335263 freaky40
pi_221560244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 04:55 schreef dbgfan het volgende:
Ik zie ook mensen hier posten alsof ze nog niet weten wie er heeft gewonnen, terwijl die mensen ook posten in het spoiler topic. Beetje vreemd vind ik dat wel. Mensen als Freakie bv. Die wist dus ook al een week wie de winnaar was, Ik vind daar wat van.
Ja en? Ik spoiler toch niets hier. Daar gaat het om en daar is dat topic voor om hier niet te spoilen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 13 augustus 2026 @ 09:22:29 #192
461512 Chea49
pi_221560260
quote:

[..]
Helemaal eens. :Y
  donderdag 13 augustus 2026 @ 09:24:52 #193
461512 Chea49
pi_221560278
quote:

Eerst betalen! }:|
  donderdag 13 augustus 2026 @ 09:47:40 #194
2905 Montagui
pi_221560397
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 02:30 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Ze hadden beide de 24 uur aangevraagd. Ze zouden dus samen weg gaan, maar Diederik trok het later weer in.
Correctie. Ze hadden afgesproken samen weg te gaan als 1 van beiden de ton zou winnen. Mocht dat niet zo zijn dan was de afspraak dat ze zouden blijven.

Na het telefoontje heeft Anouk die afspraak, zonder overleg, eenzijdig verbroken.

En dan daarna zich als een bitch gedragen tegen Diederik wanneer hij aangeeft dat dat niet de afspraak was en dat hij voelt dat hij daardoor nu in een onmogelijke positie gebracht is. Het enige wat hij van haar terug verwachtte was enig begrip daarvoor. Maar nee, ZIJ verwachtte dat hij met haar mee zou gaan en er was geen enkel begrip voor zijn positie.

Anouk heeft de afspraak geschonden, niet Diederik.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 13 augustus 2026 @ 10:19:46 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221560536
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 09:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Correctie. Ze hadden afgesproken samen weg te gaan als 1 van beiden de ton zou winnen. Mocht dat niet zo zijn dan was de afspraak dat ze zouden blijven.

Na het telefoontje heeft Anouk die afspraak, zonder overleg, eenzijdig verbroken.

En dan daarna zich als een bitch gedragen tegen Diederik wanneer hij aangeeft dat dat niet de afspraak was en dat hij voelt dat hij daardoor nu in een onmogelijke positie gebracht is. Het enige wat hij van haar terug verwachtte was enig begrip daarvoor. Maar nee, ZIJ verwachtte dat hij met haar mee zou gaan en er was geen enkel begrip voor zijn positie.

Anouk heeft de afspraak geschonden, niet Diederik.
Mja, maar er ontbreekt een deel. Voor mij dan, ik let niet heel goed op, maar gisteren mailde died om zijn 24 uur in te trekken. Ik heb helemaal niet meegekregen dat ze die hebben aangevraagd. Dus ik hing nog in 'we blijven als we verliezen', en opeens besluit Anouk te vertrekken en trekt died zijn 24 uur in. Voelde hij zich voor het blok gezet door Anouk, heeft hij 'door haar enthousiasme' zijn 24 uur aangevraagd? Ik mis dat hele stuk.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 10:27:59 #196
461512 Chea49
pi_221560567
Dat was inderdaad erg vreemd. Misschien dat hij er toch op rekende dat een van hen zou winnen? Toen zij afviel heeft hij zijn 24 uur aangevraagd om mee te gaan? En zich later bedacht ofzo? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 13-08-2026 10:34:09 ]
  donderdag 13 augustus 2026 @ 10:34:40 #197
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221560603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 09:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Eerst betalen! }:|
Hier staat het verhaal grotendeels
https://www.vkmag.com/mag(...)clusief-met-diederik
  donderdag 13 augustus 2026 @ 10:38:44 #198
461512 Chea49
pi_221560620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:34 schreef spapaars het volgende:

[..]
Hier staat het verhaal grotendeels
https://www.vkmag.com/mag(...)clusief-met-diederik
Dank je! _O_
Max is dus op bezoek geweest in de loods? :o Niks van meegekregen. En opeens is Anouk heel erg druk aan het praten waar ze in de loods amper iets zei. :X

[ Bericht 18% gewijzigd door Chea49 op 13-08-2026 10:44:24 ]
  donderdag 13 augustus 2026 @ 10:44:47 #199
510593 DefKu
pi_221560643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:38 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dank je! _O_
Max is dus op bezoek geweest in de loods? :o Niks van meegekregen. En opeens is Anouk heel erg druk aan het praten waar ze in de loods amper iets zei. :X
Damage control
  donderdag 13 augustus 2026 @ 10:53:40 #200
354894 JJ76
pi_221560693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 01:39 schreef kater1 het volgende:

[..]
Als Noah had gehapt was hij de 'gelukkige' geweest met wie ze nu een relatie had.
En wat dacht je van Salar, maar die was met Mercedes. Nu Anouk weet dat die uit elkaar zijn danst ze in Mercedes outfitje met hem in videotjes.

Dat de relatie vooraf slecht was geloof ik niets van daarvoor was ze er veel te veel mee bezig. Maar dat ze steeds nog hoger in bol kreeg en op zoek ging naar een vervanger was wel heel duidelijk.

Echt vies zoals ze het samen met Diederik speelde de hele maand.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 10:56:36 #201
182698 Cirilico
pi_221560709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 04:55 schreef dbgfan het volgende:
Dat is dan ook de bedoeling. Spoilers horen in het spoilertopic thuis en niet hier. Ook geen kleine hints of persoonlijke reacties op de spoilers.

Nogal wiedes.
Hotapnyc
  donderdag 13 augustus 2026 @ 11:12:59 #202
2905 Montagui
pi_221560788
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:19 schreef Marrije het volgende:

[..]
Mja, maar er ontbreekt een deel. Voor mij dan, ik let niet heel goed op, maar gisteren mailde died om zijn 24 uur in te trekken. Ik heb helemaal niet meegekregen dat ze die hebben aangevraagd. Dus ik hing nog in 'we blijven als we verliezen', en opeens besluit Anouk te vertrekken en trekt died zijn 24 uur in. Voelde hij zich voor het blok gezet door Anouk, heeft hij 'door haar enthousiasme' zijn 24 uur aangevraagd? Ik mis dat hele stuk.
Hij was voor het blok gezet door Anouk. Waarna zijn eerste (en m.i. begrijpelijke) reactie was om dan ook maar te gaan en vraagt ook zijn 24 uur aan.

Daarna heeft hij kunnen nadenken over zijn impulsieve reactie, en wilde daarover nog e.e.a. afwegen.

En dat zinde Anouk dan weer niet.

Althans, zo kwam het mij allemaal over.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 13 augustus 2026 @ 12:03:10 #203
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221561171

Kimberly

&

Ian

[ Bericht 34% gewijzigd door KinKiJan op 13-08-2026 12:21:09 ]
  donderdag 13 augustus 2026 @ 13:02:04 #204
335263 freaky40
pi_221561496
Weer 2 nietszeggende types op het eerste gezicht die uiteindelijk wel weer voor reuring moeten zorgen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 13 augustus 2026 @ 14:03:02 #205
501914 Flory-
met streepje!
pi_221561848
It's weird being the same age as old people
  donderdag 13 augustus 2026 @ 15:24:20 #206
509034 Indigoblauw
pi_221562536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik zie geregeld 2 dingen

1) Je mag je niet bemoeien met A en D.
Het feit dat je met die 2 samenleeft en ziet dat ze zich langzaam afzonderen, maar blijven volhouden dat het alleen maar vriendschap is ( terwijl iedereen kan zien dat dat niet waar is ) wekt wat wrevel. Vervolgens komt het moment met de familie, waardoor ze uiterst verdrietig haar 24 u aanvraagt en dit in het spel laat meespelen! ( weer een leugen)
Dan blijft ze en iedereen ziet dat ze Max bedriegt en als men dat in een discussie benoemt wordt dat in alle toonaarden ontkent. ( weer een leugen). Denk dat iedereen beseft dat het mogelijk is dat je verliefd wordt op een ander. Het probleem is dat je dan eerst je vorige relatie afsluit en telkens blijft liegen.

2) Ja maar Yess en Franka dan
Het verschil geef ik hier boven al aan zij hebben er niet constant over gelogen. En hebben erkent dat wat ze aan het doen waren niet de schoonheidsprijs verdiende.
Dus heel belangrijk niet erover liegen!
  donderdag 13 augustus 2026 @ 15:33:09 #207
509034 Indigoblauw
pi_221562784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Het zou heel goed kunnen dat ze twijfelde over haar relatie, geen probleem
Daar praat je met je partner over en dan nemen jullie samen een beslissing.
Wat zij gedaan heeft is hem bezweren dat er alleen vriendschap was en zij het tegendeel zou bewijzen. Dat strookt niet met wat ze nu zegt. Helaas is dus alles wat uit de moond van Anouk komt een leugen.
Dat maakt haar een WALGELIJK persoon
  donderdag 13 augustus 2026 @ 18:33:53 #208
464021 humpty
pi_221564489
Yess en Franka wie zijn dat nu weer?
  donderdag 13 augustus 2026 @ 18:45:04 #209
381299 schetterklep
pi_221564540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:27 schreef Chea49 het volgende:
Dat was inderdaad erg vreemd. Misschien dat hij er toch op rekende dat een van hen zou winnen? Toen zij afviel heeft hij zijn 24 uur aangevraagd om mee te gaan? En zich later bedacht ofzo? :?
Hij ging enthousiast mee met Anouk alleen bedacht hij zich door wat dingen. Hij was ineens niet zo zeker van Anouk en alle shit die gaat ontstaan als zij naar buiten zou komen. Hij begrijpt heel goed dat ze nog aardig wat dingen re regelen heeft maar hij dacht ook aan zijn eerdere ervaring met Britt?(toen keek ik nog niet) en dat zij alleen die bubbel kent waar hij het met die Britt stuk zag lopen in de echte wereld. Daarbij haar dwingende en vervelende gedrag en opmerkingen op het laatste moment liet hem denk ik meer twijfelen. En om te voorkomen dat je een volgende finale laat lopen door voor de “liefde” eruit te gaan en binnen n maand te eindigen als Salar bedacht hij zich.

Met een beetje geluk heeft hij nu wat tijd en kan hij beter voor zichzelf kiezen en er niet intrappen
you tokkie to me?
  donderdag 13 augustus 2026 @ 18:51:46 #210
381299 schetterklep
pi_221564572
quote:
Als ik m zo eens zie kan dit de neef van Mart Hoogkamer wel eens zijn. En Mart heeft toevallig ook nog een neef met de naam Ian :)
you tokkie to me?
  donderdag 13 augustus 2026 @ 18:54:18 #211
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221564586
Ik twijfel nog steeds aan Diederiks oprechtheid.
Hij heeft echt een manipulatief spelletje met haar gespeeld.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 19:54:13 #212
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565066
Zometeen, sabotage binnen de bondgenoten?
  donderdag 13 augustus 2026 @ 19:57:31 #213
421867 greysbones
pi_221565087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kimberly

&

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ian
meneer lijkt een beetje op beau (van Chi)
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 19:58:34 #214
429018 Fritsie1960
pi_221565093
:Y)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 19:59:47 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565103
Nu nog even blikjesdieven, en dan beginnen we.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 19:59:55 #216
421867 greysbones
pi_221565105
quote:
ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een reclame op de radio hoorde
https://www.ikbenfrits.nl(...)199682cbb3453adf7c6c
_O- _O-
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:00:25 #217
429018 Fritsie1960
pi_221565111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
Die moet maar snel het land uit met zijn grote smoel O-)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:00:54 #218
364037 ChildoftheStars
pi_221565115
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
Altijd gezellig, die zender _O-
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:00:56 #219
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565117
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O-
Spam :)
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:01:35 #220
184769 crew  Deisyy
pi_221565124
joehoe! :W
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:01:39 #221
429018 Fritsie1960
pi_221565125
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O-
Ben ik ff blij dat mijn dooie kat Frits heet, niet die mooie witte die heette Diva O-)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:02:02 #222
421867 greysbones
pi_221565126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:00 schreef spapaars het volgende:

[..]
Spam :)
reclame voor @Fritsie1960 :Y :Y
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:02:49 #223
251455 Chanel5
pi_221565130
:W
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:03:09 #224
364037 ChildoftheStars
pi_221565132
Zo daar gaan we weer *O*
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:03:22 #225
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565136
Boetes die nooit zal worden geïnd.
^O^ We gaan er weer voor
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:03:37 #226
251455 Chanel5
pi_221565137
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Die moet maar snel het land uit met zijn grote smoel O-)
idd optiefen met die handel, heeft hier niets te zoeken
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:04:05 #227
421867 greysbones
pi_221565145
Het genouk moet tot de laatste druppel worden uitgemolken

poeh die heeft echt voor meer hype gezorgd op alle SM
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:05:00 #228
364037 ChildoftheStars
pi_221565158
Die twee zijn zo slecht voor elkaar :N
Hopelijk gaan ze ieder een eigen weg, veel gezonder dunkt mij
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:06:15 #229
251455 Chanel5
pi_221565173
Iedereen kijkt naar Diederik, van welke planeet kom jij????
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:06:25 #230
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221565175
Ja we hebben de recap al gezien, gaat temu-Jan het nog eens herhalen :')
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:06:58 #231
364037 ChildoftheStars
pi_221565180
Heerlijk ongemakkelijk dat praatje van Diederick
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:07:05 #232
251455 Chanel5
pi_221565184
Kan nooit lang duren tussen Died en Anouk, aks ik zie hoe die op elkaar reageren hmmmmzzz
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:07:13 #233
421867 greysbones
pi_221565187
weer een limbo :O
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:07:28 #234
168093 Soury
Squeek
pi_221565190
Kimberly is heb wat met die naam en het type.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:07:39 #235
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565191
Kim, van wie het haar veel langer is op rechts, dan links.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:07:43 #236
364037 ChildoftheStars
pi_221565192
Die Fabiënne vind ik zo niet sympathiek. Heb niet snel dat ik me zo erger aan iemand :o
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:07:43 #237
429018 Fritsie1960
pi_221565193
Die verveelde smoel van Fab :X
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:07:49 #238
421867 greysbones
pi_221565194
wat
32 en nog thuis :o :o :o
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:08:38 #239
184769 crew  Deisyy
pi_221565198
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:07 schreef spapaars het volgende:
Kim, van wie het haar veel langer is op rechts, dan links.
De linker extensions hangen over haar schouder.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:08:39 #240
364037 ChildoftheStars
pi_221565199
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
wat
32 en nog thuis :o :o :o
"4-ever young"
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:08:45 #241
421867 greysbones
pi_221565200
Ian slist
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:09:25 #242
364037 ChildoftheStars
pi_221565208
Dat nieuw in de loods binnenkomen is altijd zo awkward.
Gelukkig is hij lekker jong _O-
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:09:30 #243
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565210
Militair, met vriendin.Dat gaat nog wat worden.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:09:40 #244
168093 Soury
Squeek
pi_221565213
Hup Ian zweep erover met die schoonmaak taken ~O>
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:09:49 #245
251455 Chanel5
pi_221565214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Fabiënne vind ik zo niet sympathiek. Heb niet snel dat ik me zo erger aan iemand :o
Alleen al hoe ze naar de nieuwelingen kijkt...
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:09:54 #246
184769 crew  Deisyy
pi_221565216
Auto, huisje, reis naar Amerika

Succes ian!
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:10:16 #247
364037 ChildoftheStars
pi_221565221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
Militair, met vriendin.Dat gaat nog wat worden.
Nah, hij komt wel oké op me over :Y

Die andere ook trouwens hoor

Niet super uitgesproken lui (nog)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:10:42 #248
421867 greysbones
pi_221565225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Auto, huisje, reis naar Amerika

Succes ian!
Ian heeft geen idee dat hij met die ton niet ver komt _O-
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:10:46 #249
184769 crew  Deisyy
pi_221565227
Wesley klimt in Diederik :D
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:10:47 #250
364037 ChildoftheStars
pi_221565228
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:09 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Alleen al hoe ze naar de nieuwelingen kijkt...
Dat... Ik vind het echt (sorry dat ik het zeg) een kreng :o
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:10:49 #251
11946 StephanL
pi_221565229
Lekker Simone :D
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:11:38 #252
364037 ChildoftheStars
pi_221565233
Ruzie om armbandjes _O- en slaapkamers
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:11:47 #253
421867 greysbones
pi_221565235
Fabienne wil het bandje niet geven

man wat een debiel is dat toch
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:11:51 #254
184769 crew  Deisyy
pi_221565236
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ian heeft geen idee dat hij met die ton niet ver komt _O-
ca. 66.000
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:12:11 #255
251455 Chanel5
pi_221565240
Wie denkt die Fab toch dat ze is, gruwela
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:12:19 #256
511268 Scottie16
pi_221565244
Fab zeikwijf
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:12:38 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565249
Gaat er vriendelijk toe: Gek wijf!
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:12:42 #258
364037 ChildoftheStars
pi_221565254
En de eerste ruzie van deze maand _O- gaat lekker snel
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:12:47 #259
421867 greysbones
pi_221565256
geef ze meteen geel dan *O*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:13:04 #260
168093 Soury
Squeek
pi_221565259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruzie om armbandjes _O- en slaapkamers
Vossenkamer is er gewild met deur naar de tuin.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:13:26 #261
251455 Chanel5
pi_221565263
Je nam aan, je had nog geen bondje muts
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:13:49 #262
364037 ChildoftheStars
pi_221565269
Pffffft... wat vermoeiend dit, maar tegelijk wel lekkere televisie
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:13:56 #263
11946 StephanL
pi_221565270
Op zich heeft ze een punt, als er al drie bondjes zijn, blijft er nog maar 1 mogelijkheid over.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:13:59 #264
421867 greysbones
pi_221565273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Je nam aan, je had nog geen bondje muts
de arrogantie van Fabelulu geeft af op Simone
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:14:27 #265
364037 ChildoftheStars
pi_221565277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Vossenkamer is er gewild met deur naar de tuin.
Ja snap ik. Ga er enkel vanuit dat sowieso al die kamers benauwde meurhokken zonder privacy zijn ;)
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:15:21 #266
184769 crew  Deisyy
pi_221565285
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
de arrogantie van Fabelulu geeft af op Simone
Zeker, daarom luistert ze regelmatig aan de deur.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:15:26 #267
364037 ChildoftheStars
pi_221565286
Diederik heeft een nieuw liefje zo te horen ;)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:15:51 #268
364037 ChildoftheStars
pi_221565289
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zeker, daarom luistert ze regelmatig aan de deur.
maar dat doen ze allemaal wel ja :Y
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:16:26 #269
184769 crew  Deisyy
pi_221565294
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja snap ik. Ga er enkel vanuit dat sowieso al die kamers benauwde meurhokken zonder privacy zijn ;)
Ik verbaas me daar weer over, met zijn vieren in die kamer en geen raam dat open kan om te luchten :X
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:16:58 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221565298
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:17:05 #271
364037 ChildoftheStars
pi_221565300
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik verbaas me daar weer over, met zijn vieren in die kamer en geen raam dat open kan om te luchten :X
Ja en wat ik ook ranzig vind is dat er telkens gewisseld wordt met bedden
Brrr... (maar dat vind ik in een hotel ook super ranzig).
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:17:32 #272
251455 Chanel5
pi_221565308
Elk bondje krijgt er iemand bij dus
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:17:46 #273
11946 StephanL
pi_221565310
Iedereen weg geven :P
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:18:18 #274
364037 ChildoftheStars
pi_221565315
Wordt een interessante twist denk ik?

Lullig voor diegene in de doos > afgewezen worden of niet. Spannend voor die persoon ja
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:18:32 #275
421867 greysbones
pi_221565319
ik zou haar niet doen

nee kennis in je bondje is ook echt overrated
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:18:36 #276
184769 crew  Deisyy
pi_221565320
Delano zou haar niet doen _O-
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:19:12 #277
421867 greysbones
pi_221565322
het zijn ook wel 4 dombo's
de haaien
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:19:41 #278
184769 crew  Deisyy
pi_221565326
Ricardo kent haar :D
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:20:11 #279
364037 ChildoftheStars
pi_221565332
Awkward, een bekende, oei, dramatique misschien?
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:20:18 #280
11946 StephanL
pi_221565334
Komen ze wel? :D zou wat zijn als ze buiten de loods blijven en daar spellen spelen
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:20:37 #281
184769 crew  Deisyy
pi_221565337
Leuk kort rokje Died.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:20:56 #282
11946 StephanL
pi_221565344
Erik :D
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:21:17 #283
364037 ChildoftheStars
pi_221565345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Leuk kort rokje Died.
Ze heeft wel mooie benen O+
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:29:38 #284
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221565406
Weg met je retteketet! We willen Mat Sleeps toneeltjes zien :Y

|:)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:30:53 #285
364037 ChildoftheStars
pi_221565414
Daar gaan we weer *O*
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:31:17 #286
364037 ChildoftheStars
pi_221565416
Nog meer mensen in die muffe slaaphokken :r _O-
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:32:05 #287
184769 crew  Deisyy
pi_221565422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Blegh :r
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:32:44 #288
364037 ChildoftheStars
pi_221565427
Die dame in geel: die tatoeages lijken net van die kauwgumplakplaatjes _O-
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:32:54 #289
429018 Fritsie1960
pi_221565430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar wie gaat er op de grond slapen, of op dat kleine bankje O-)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:32:54 #290
421867 greysbones
pi_221565431
moeten ze weer op zon afgekeurd EJVJL bed ?
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:33:26 #291
364037 ChildoftheStars
pi_221565432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Maar wie gaat er op de grond slapen, of op dat kleine bankje O-)
Nee joh, met z'n drieën in dat tweepersoonsbed
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:33:49 #292
388664 crew  Dotteke
pi_221565434
Nou eens kijken wat ze gaan toevoegen die nieuwe
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:34:21 #293
364037 ChildoftheStars
pi_221565435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Nou eens kijken wat ze gaan toevoegen die nieuwe
We hopen op drama pardon, ik bedoel natuurlijk gezelligheid
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:34:24 #294
251455 Chanel5
pi_221565436
Wat ben je vervelend Delano.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:34:29 #295
421867 greysbones
pi_221565438
Mark heeft het ietwat warm
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:34:49 #296
11946 StephanL
pi_221565441
Geen blondje bij de gieren
  Moderator donderdag 13 augustus 2026 @ 20:34:54 #297
388664 crew  Dotteke
pi_221565442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We hopen op drama pardon, ik bedoel natuurlijk gezelligheid
Gezellige drama ;)
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:35:05 #298
364037 ChildoftheStars
pi_221565443
Hahaha dit is lekker grappig/awkward
  donderdag 13 augustus 2026 @ 20:35:22 #299
364037 ChildoftheStars
pi_221565445
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]