Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mwah heb al heel wat filmpjes gezien van ex bondgenoten en daar is Manon ook steeds bijquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:41 schreef schetterklep het volgende:
Och jee, mocht Anouk winnen krijgen we het volgende drama want dan moet Diederik elke week bellen om zeker te wetend dat het goed zit![]()
Dan ben ik ook wel benieuwd hoe hij zich gaat positioneren in de groep , wie weet komt er een hele leuke nieuwe dame en gaat hij daarmee verder. Zou wel een domper zijn voor Anouk maar dan weet ze misschien hoe het voelt ofzo. Die is zoals het mij lijkt gevallen voor de bubbel want daar waarschuwde Diederik zelf al voor. Als Noah er wat werk van had gemaakt was ze met hem verder gegaan want dat was ook wel duidelijk in die tijd. Om de een of andere reden zocht ze daar steeds weer mannelijke steun ofzo.
Maar goed, wie weet wordt het juist Do wel en kunnen we die ellende nog verder gaan aanzien. Gun het Do wel meer net zoals Manon in het verleden. Vond ook iedereen wat van maar eigenlijk te “normaal” en komen in korte tijd de poen binnenhalen en weg. Die Manon zie je ook nergens meer terugkomen dus die gaan verder met leven zonder elke keer overal weer op te duiken.
Zo is Anouk zelf ook over en tegen mensen he. Je doet net alsof ze onschuldig is en geen vlieg kwaad doet. Maar ze is juist vals en gemeen over mensen in de loods. Heel naar hoe zij zich gedraagt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 02:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat mij opviel bij de vraag wat ze met de gewonnen pot zouden gaan doen, was dat ze als bondje samen een weekend/ weekje weg zouden gaan/ stedenrtip zouden gaan maken. Sayf en Died hebben plannen iets samen te gaan doen. Dan lijkt het mij dat de band binnen dit bondje toch beter is dan wat wij gezien hebben.
Ik vind de sfeer in de loods echt walgelijk, zielige figuren. je kan iemand niet mogen, je kan het gedrag van Anouk afkeuren, ook al gaat het ze geen bal aan, maar het gestook, het geroddel, afluisteren bij persoonlijke gesprekken, negeren, afblaffen, zegt ook wat over die mensen.
Ik zou ook naar huis gaan als ik Anouk was en begrijp ook dat ze geen gesprekken met anderen heeft. Alles wat ze zou vertellen, wordt meteen doorgeluld en misbruik van gemaakt.
Dat ze haar niet moeten, dat kan, maar je kan ook je fatsoen bewaren. heb van geen van deze mensen een hoge pet op, begint meer en meer op de Gouden Kooi te lijken en als Anouk en Died niet naar huis zouden gaan, denk ik dat ik gestopt was met kijken.
Benieuwd wie de volgende pispaal zal zijn. Waarschijnlijk Sayf, want dat was hij al een beetje voor alle ballen op Anouk gingen. Stel domme schapen!!
En nee, ik neem het niet voor Anouk op, ik vind iedereen in de loods walgelijk gedrag vertonen.
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 05:44 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Nee, dat was absoluut niet het plan. Dan kon je merken aan alles. Maar als echte verliefdheid het overneemt kun je het niet meer tegenhouden. Zo zie ik het. Maar veel mensen proberen echt alles van Anouk negatief uit te leggen. Geen idee waarom. Dat is een feit.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.
En 'Dat is een feit', wat is een feit? Dat mensen terechte kritiek hebben op alles wat Anouk doet? Ja, omdat alles wat Anouk doet achterlijk en uitgekookt of labiel is. Die vrouw is niet 100.
En als je nu zegt "tsja, wij hebben daar niks mee te maken", het wordt allemaal uitgezonden op een landelijk te ontvangen televisiekanaal, dus je hoeft maar in te schakelen om er wel wat mee te maken te hebben.
Zij staat bekend als de vreemdgaande muts (en hij als de smeerlap-homewrecker maar dat terzijde), ik had bijna willen zeggen "ze gaat de geschiedenisboeken in als", maar als zij de loods uitgaat is ze vergeten. Haar 15 seconds of fame gebruikt ze om te naaien met een ander. Met de nachtviewers er vol op.
Hallo, spoiler alert!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:04 schreef spapaars het volgende:
Tip: Over een week een zonsverduistering boven die schuur.
Ik zelf vind dat niemand zich heeft te bemoeien met zake Anouk en Diedeeik. Het is hun eigen keuze en leven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:37 schreef Chea49 het volgende:
Wat de rest van de groep Anouk zeer kwalijk neemt, en terecht, is dat ze haar relatie met Max niet eerst heeft stopgezet alvorens met Diederik verder te gaan. Ze zal het even hebben uitgesteld omdat ze niet zeker van Diederik was maar dan alsnog is ze nu toch echt een behoorlijke stap verder gegaan en zet ze Max compleet voor lul voor heel Nederland. Dát is wat de groep haar kwalijk neemt!![]()
En ruzie maken terwijl je op het punt staat zoveel geld te gaan winnen lijkt mij sterk. Volgens mij is het al duidelijk dat Anouk de finale gaat verliezen en Diederik boos is dat hij moet blijven en hun zgn. relatie moet voortzetten. Ze zouden BEIDEN het programma verlaten als één van de twee zou gaan winnen. Dat is dus kennelijk niet gelukt.![]()
Ik gun het Dominique ook om te winnen, die is wekenlang geziekt door Diederik en soms ook anderen. Als Anouk inderdaad heeft verloren zullen we de échte Diederik zien en begint hij nu al afstand van haar te nemen. De seks was alleen maar bedoeld voor als ze zou winnen en hij met haar mee mocht gaan naar Japan.
Tenzij ik mij vreselijk vergis in het voorfilmpje van de volgende uitzending.![]()
Alleen zij kiezen ervoor om mee te doen aan een reality serie. Als je daarvoor kiest kies je ook voor de bemoeienis van de kijkersquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:34 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik zelf vind dat niemand zich heeft te bemoeien met zake Anouk en Diedeeik. Het is hun eigen keuze en leven.
Vergeet ook Jess en Thomas niet. Gingen ze toen ook zo tekeer? Jess had ook een vriend thuis, die ze aan de kant zette.
Dat snap ik maar dit lijkt wel een heksenjacht, gewoon niet normaal meer. Ik begrijp dat ze er beide uit zijn, met of zonder prijs. Ik hoop dat zexsamen toch het geluk kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen zij kiezen ervoor om mee te doen aan een reality serie. Als je daarvoor kiest kies je ook voor de bemoeienis van de kijkers
En de partners van de deelnemers hebben ook een aandeel vind ik, ik zou niet akkoord gaan als mijn vriendin mee zou gaan doen , en nee ook niet voor die ton.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen zij kiezen ervoor om mee te doen aan een reality serie. Als je daarvoor kiest kies je ook voor de bemoeienis van de kijkers
Mee eens👍quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En de partners van de deelnemers hebben ook een aandeel vind ik, ik zou niet akkoord gaan als mijn vriendin mee zou gaan doen , en nee ook niet voor die ton.
Niet eens om het risico van vreemd gaan maar heel tv kijkend Nederland gaat zijn mening uiten over haar
Echt? Ik heb haar nooit meer gezien maar ik zoek niet bewust en zie dan wat dingen bij shownieuws ofzo dus ligt misschien daar aan. Ik zie wel dat Bonnie zich zit re vervelen volgens mij want die zie ik wel bijna elke dag live op tiktok.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:20 schreef humpty het volgende:
[..]
Mwah heb al heel wat filmpjes gezien van ex bondgenoten en daar is Manon ook steeds bij
viel mij op omdat het mij verbaasde want zo lekker lag ze niet in de groep
Zoek het ook niet op hoor maar ik zag filmpjes van Angelo en Floris voorbij komenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:14 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Echt? Ik heb haar nooit meer gezien maar ik zoek niet bewust en zie dan wat dingen bij shownieuws ofzo dus ligt misschien daar aan. Ik zie wel dat Bonnie zich zit re vervelen volgens mij want die zie ik wel bijna elke dag live op tiktok.
Iedereen mag zich ermee bemoeien wmb. Anouk aanpakken heeft een maatschappelijk belang.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang Fatima met Can blijft aanpappen heeft ze echt niets te vrezen daar in die loods. Haar speech als 'opdracht van FEBO' zien is dan natuurlijk ook gewoon weer onzin. Antwoord geven op de vraag 'wie geef je voordeel en waarom' was haar enige opdracht en die voerde ze fantastisch uit![]()
Had ze dit eerder kunnen zeggen? Misschien. Zou ze daar eventueel haar eigen ruiten mee in kunnen gooien in een cyclus waar gegarandeerde wissels in plaatsvinden? Absoluut.
Het ging hier ook om iets met betrekking tot Fatima zelf. In tegenstelling tot sommige andere bemoeials daar, die vooral ruzie maken of een oordeel denken te moeten hebben over iets waar ze geen zak mee te maken hebben. Zoals bijvoorbeeld Mila, Fabienne, Julia en Valentijne.
Maatschappelijk belangquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Iedereen mag zich ermee bemoeien wmb. Anouk aanpakken heeft een maatschappelijk belang.
Het is het kutste wijf dat ik ooit in mijn gehele leven heb "meegemaakt". Gedrocht van een mens. Zo lang Anouk erin zit, blijft ik dat herhalen. Walgelijke loeder van de bovenste plank.
Ik had haar in die tijd sowieso gesnitcht.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maatschappelijk belang![]()
Het gedrag van Anouk verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar ik vind de heksenjacht op haar ook wel een beetje naar hoor.
Eens. Mensen die daar wat van vinden zijn meestal geen haar beter en willen deugen voor de bühne.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maatschappelijk belang![]()
Het gedrag van Anouk verdient zeker geen schoonheidsprijs, maar ik vind de heksenjacht op haar ook wel een beetje naar hoor.
Over andere mensen doe jij precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daar wat van vinden zijn meestal geen haar beter en willen deugen voor de bühne.
Het is niet heel raar dat mensen iets vinden, dat doe je zelf ook, ik vind de haat op Anouk overal een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daar wat van vinden zijn meestal geen haar beter en willen deugen voor de bühne.
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet heel raar dat mensen iets vinden, dat doe je zelf ook, ik vind de haat op Anouk overal een beetje ver gaan.
Het is gewoon wel lekker dat je hier een beetje die lui af kan katten en je ongezouten mening geven, daarvoor kijk je ook. Wat ik niet snap dat er idioten zijn die op de deelnemers hun s.m. accounts anoniem gaan lopen dreigen en dat gaat héél ver. Dat soort lui zijn echt niet goed, het hoort er bij word er ook gezegd maar eigenlijk is dat diep triest.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:29 schreef Puzzie het volgende:
Wat je geeft krijg je terug , dus Noukie ook
Ik vind Roma een vervelendere deelnemerquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Iedereen mag zich ermee bemoeien wmb. Anouk aanpakken heeft een maatschappelijk belang.
Het is het kutste wijf dat ik ooit in mijn gehele leven heb "meegemaakt". Gedrocht van een mens. Zo lang Anouk erin zit, blijft ik dat herhalen. Walgelijke loeder van de bovenste plank.
Precies dit! Ik ben er ook niet vies van om hier mijn ongezouten mening te geven, maar wat ik allemaal op social media lees.....quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon wel lekker dat je hier een beetje die lui af kan katten en je ongezouten mening geven, daarvoor kijk je ook. Wat ik niet snap dat er idioten zijn die op de deelnemers hun s.m. accounts anoniem gaan lopen dreigen en dat gaat héél ver. Dat soort lui zijn echt niet goed, het hoort er bij word er ook gezegd maar eigenlijk is dat diep triest.
Nee iets van algemene kennis is leuker en eerlijker.quote:
Nee die nam de vorige keer ook al iemand mee, die zien het 2e lijk alweer drijvenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Pap en mam Died lijken ook niet helemaal content met Diederik.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die nam de vorige keer ook al iemand mee, die zien het 2e lijk alweer drijven
Roma doet er niet moeilijk over, ze is een nymfomane en ze heeft geen relatiequote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ja bunnyhop Roma, zoals je zelf ook regelmatig aan je thuisfront hebt laten zien
Wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ja doei do
Ga maar kijken hoe je moeder het voor je heeft vernaggeld
Het teckelmevrouwtjequote:
Ik ga straks kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het teckelmevrouwtje
Op tiktok
Geen aanrader
Ze is 'bang' dingen te zien. Die aanstellerij van haar is moeilijk doen voor mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma doet er niet moeilijk over, ze is een nymfomane en ze heeft geen relatie
Dat is wat anders, het ging over seks.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze is 'bang' dingen te zien. Die aanstellerij van haar is moeilijk doen voor mij.
En meteen doei de rest, al die speeches en poeha; ik ga koffie halen. Mooi op tijd voor de reclame terugquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ja doei do
Ga maar kijken hoe je moeder het voor je heeft vernaggeld
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En meteen doei de rest, al die speeches en poeha; ik ga koffie halen. Mooi op tijd voor de reclame terug
Nyssa is al weg , volgens mij gaat Roma ook , Casper sowieso , Nouki , Died wel/niet gaan we zo zienquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:25 schreef Scottie16 het volgende:
Wie gaan er zeker Weg? Nyssa Do Anoek Mila en Casper en Diederick?
Nee kloptquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Of was het nou een van die andere twin
Ja dat effect heeft Mila al snelquote:
Is failliet, dus dat kon niet meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat er wat anders zou komen:
"Terug naar de plek waar ik al m'n hele leven de magie vind, de plek waar ik niet meer weg wil; het land van ooit..."
Net zo failliet als het spraakgebrek van romaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is failliet, dus dat kon niet meer.
Als sneeuw voor de zon(sverduistering)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo failliet als het spraakgebrek van roma
De ruzie die er op volgt ookquote:
Daar kickt hij op dat is exact wat hij wil.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
Die Diedje toch. Anouk moet ff over de zeik gaan, dan komt ie weer een kusje geven.
Zo doorzichtig.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
Die Diedje toch. Anouk moet ff over de zeik gaan, dan komt ie weer een kusje geven.
Hij is niet nep hij is zo, een naar persoon.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind het zo neppert die Died. Bah bah bah
Zou mijn dochter ver bij hem uit de buurt houden.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is niet nep hij is zo, een naar persoon.
Dat snap ik, maar hij blijftquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mijn dochter ver bij hem uit de buurt houden.
Die luisteren toch nietquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft net zijn 24 uur ingetrokken.quote:
Voor waar hij bekend om staatquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:57 schreef Soury het volgende:
Sayf moet Died op zijn vingers tikken.
Lelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Haha, ik zie nu pas dat died een vlinder in zn nek heeft
Afschuwelijk ding.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:00 schreef Marrije het volgende:
Haha, ik zie nu pas dat died een vlinder in zn nek heeft
Owwww knorrieeeee owww knorreborquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, Roma zit deze aflevering thuis onder een dekentje van angst terug te kijken, want bunny hop hihi
Allemaal poppenkast.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:06 schreef Marrije het volgende:
En dit theater van Died raakt me ook niet echt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was.
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was.
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Marrije het volgende:
En toch, died verwijt Anouk dat ze opeens weg wil, althans dat hij daarom niet staat te springen om mee te gaan. Maar tegen zijn vader zei hij toch ook al dat hij zat te twijfelen.
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelfquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelf
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoor
Do is al die tijd vooral bezig geweest met doquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,
Niet alleen Do, Sayf heeft ze ook verdedigd dat ze goede vrienden waren en dat hij het veroordeelde dat een man en een vrouw in de ogen van andere geen maatjes kunnen zijn. Je zou denken dat ze behoorlijke oogkleppen op hebben. Nogmaals de gesprekken in het donker de auto de sproetjes die Died wilde tellen (over haar hele lichaam) de verliefde blikken dat was allemaal op tv voor de tv kijkers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Do is al die tijd vooral bezig geweest met do
Hoe zielig do was op bepaalde momenten
Hoe naar anderen haar behandelden
Die heeft sowieso een plaat voor d’r hersens
Gelukkig zijn we van beiden af.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind Roma een vervelendere deelnemer
Hell yeah!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we van beiden af.
Ze heeft de buit binnen en ik geloof wel dat ze oprecht dacht dat hij met haar mee zou gaan. Terugkrabbelen was dit keer niet een optie. Ik had ook verwacht dat Died weg zou gaan, aan de andere kant heeft hij (toen het al wat borrelde met Anouk) tegen Wesley (uit de vorige cyclus) gezegd dat hij er zit om tv te maken op de vraag hoe het zit met Anouk. Als Anouk die ton had gepakt was hij wel gegaan ik bedoel een reisje Japan is ook wel ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.
Jammer, maar twee nieuwe bewoners. Beetje karig.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tent meer dus
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf alquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tent meer dus
Do wilde ook de underdog zijn leek wel zelfkastijding om in het zelfde bondje te willen met Died en Noek, er is iets met die meid. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wel dat het iets duidelijker werd met die enge moeder. Haar zus en evenbeeld ziet er ook uit alsof ze klaargestoomd is voor het klooster en een huwelijk met Jezus.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf al![]()
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit
Dat er geen 5de bondje meer zou zijn was volgens mij al bekend. En ja twee nieuwe koppies en een blonde deernequote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit
Haha wat een slap gelul, dat ze eerst al twijfelde over haar relatie, het besef dat ze uit elkaar waren gegroeid.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:14 schreef spapaars het volgende:
Anouk (25) uit De bondgenoten openhartig over romance met Diederik: ’Mijn acties verdienen geen schoonheidsprijs’
https://www.telegraaf.nl/(...)prijs/159921596.html
Als Noah had gehapt was hij de 'gelukkige' geweest met wie ze nu een relatie had.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha wat een slap gelul, dat ze eerst al twijfelde over haar relatie, het besef dat ze uit elkaar waren gegroeid.![]()
En toen kwam Diederikhet was niet haar intentie dat er gevoelens zouden ontstaan, nee nogal wiedes. Maar je bleef voor Died toch? Ze is al bezig haar straatje schoon te vegen.
Maar hopelijk bepaalt je dochter dat wel lekker zelf.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Do wilde ook de underdog zijn leek wel zelfkastijding om in het zelfde bondje te willen met Died en Noek, er is iets met die meid. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wel dat het iets duidelijker werd met die enge moeder. Haar zus en evenbeeld ziet er ook uit alsof ze klaargestoomd is voor het klooster en een huwelijk met Jezus.
Ze hadden beide de 24 uur aangevraagd. Ze zouden dus samen weg gaan, maar Diederik trok het later weer in.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelf
Helemaal mee eens. Waar bemoeien ze zich mee. Anouk heeft zich alleen maar te verantwoorden naar haar ex. Meer niet. Als het gevoel niet meer sterk genoeg is dan krijg je dit soort situaties. Chique was het niet, maar zo’n isolement doet ook wat met je.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 02:15 schreef dbgfan het volgende:
Wat een valse mensen daar. Het is ongelooflijk. Delano die zogenaamd vol begrip naar Diederik toekomt ... om vervolgens alles door te brieven aan de andere mensen in de loods. Julia en anderen die hopen dat er een mooie meid binnen komt, die ze dan richting Diederik gaan drukken. Hopende dat daardoor de verse relatie van Diederik en Anouk weer kapot gaat. Dan zit de haat richting Anouk wel heel erg hoog en dan ben je niets meer en niets minder dan een intens vals mens.
Over vals gesproken. Op instagram stonden weer vele valse (fake) berichten de afgelopen dagen. Oa dat Anouk en Diederik er samen uit waren gegaan en dat Diederik al betrapt was op het stiekem versturen van DM's naar andere vrouwen. Ongelooflijk toch. Uit alle macht wordt geprobeerd om Anouk kapot te maken. Dat gaat echt wel heel ver.
Er zijn zelfs instagram accounts die zich iedere dag bezighouden met Anouk en haar zo slecht mogelijk neerzetten. Er lijkt wel een massale haat campagne tegen haar gaande te zijn.
Wel onbegrijpelijk dat Diederik niet met Anouk mee ging, want volgens mij zijn zijn gevoelens niet nep.
Ben benieuwd of er wat leuks voor hem binnen komtquote:
lolquote:
Staat helaas achter een betaalmuurquote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:14 schreef spapaars het volgende:
Anouk (25) uit De bondgenoten openhartig over romance met Diederik: ’Mijn acties verdienen geen schoonheidsprijs’
Ze schijnen afgesproken te hebben beiden weg te gaan als één van hen zou winnen. Dat gold niet bij verlies, dan zouden ze samen blijven en daar houdt Anouk zich nu dus niet aan en kennelijk zonder overleg. Geen van beiden heeft de ton gewonnen dus inderdaad valt er niets te verdienen voor Diederik die dan mee zou gaan naar Japan. Natuurlijk wil hij al die ellende van Anouk niet over zich heen krijgen buiten dus blijft hij lekker. Met de familie van Anouk viel er nog wel wat te redden en daarom besloot Anouk maar meteen te vertrekken. Diederik gaat dus niet voor de volle 100 % voor Anouk en wij wisten dit allang.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft de buit binnen en ik geloof wel dat ze oprecht dacht dat hij met haar mee zou gaan. Terugkrabbelen was dit keer niet een optie. Ik had ook verwacht dat Died weg zou gaan, aan de andere kant heeft hij (toen het al wat borrelde met Anouk) tegen Wesley (uit de vorige cyclus) gezegd dat hij er zit om tv te maken op de vraag hoe het zit met Anouk. Als Anouk die ton had gepakt was hij wel gegaan ik bedoel een reisje Japan is ook wel ok.
Ja en? Ik spoiler toch niets hier. Daar gaat het om en daar is dat topic voor om hier niet te spoilen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 04:55 schreef dbgfan het volgende:
Ik zie ook mensen hier posten alsof ze nog niet weten wie er heeft gewonnen, terwijl die mensen ook posten in het spoiler topic. Beetje vreemd vind ik dat wel. Mensen als Freakie bv. Die wist dus ook al een week wie de winnaar was, Ik vind daar wat van.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eerst betalen!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:14 schreef spapaars het volgende:
Correctie. Ze hadden afgesproken samen weg te gaan als 1 van beiden de ton zou winnen. Mocht dat niet zo zijn dan was de afspraak dat ze zouden blijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 02:30 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ze hadden beide de 24 uur aangevraagd. Ze zouden dus samen weg gaan, maar Diederik trok het later weer in.
Mja, maar er ontbreekt een deel. Voor mij dan, ik let niet heel goed op, maar gisteren mailde died om zijn 24 uur in te trekken. Ik heb helemaal niet meegekregen dat ze die hebben aangevraagd. Dus ik hing nog in 'we blijven als we verliezen', en opeens besluit Anouk te vertrekken en trekt died zijn 24 uur in. Voelde hij zich voor het blok gezet door Anouk, heeft hij 'door haar enthousiasme' zijn 24 uur aangevraagd? Ik mis dat hele stuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Correctie. Ze hadden afgesproken samen weg te gaan als 1 van beiden de ton zou winnen. Mocht dat niet zo zijn dan was de afspraak dat ze zouden blijven.
Na het telefoontje heeft Anouk die afspraak, zonder overleg, eenzijdig verbroken.
En dan daarna zich als een bitch gedragen tegen Diederik wanneer hij aangeeft dat dat niet de afspraak was en dat hij voelt dat hij daardoor nu in een onmogelijke positie gebracht is. Het enige wat hij van haar terug verwachtte was enig begrip daarvoor. Maar nee, ZIJ verwachtte dat hij met haar mee zou gaan en er was geen enkel begrip voor zijn positie.
Anouk heeft de afspraak geschonden, niet Diederik.
Dank je!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier staat het verhaal grotendeels
https://www.vkmag.com/mag(...)clusief-met-diederik
Damage controlquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je!
Max is dus op bezoek geweest in de loods?Niks van meegekregen. En opeens is Anouk heel erg druk aan het praten waar ze in de loods amper iets zei.
![]()
En wat dacht je van Salar, maar die was met Mercedes. Nu Anouk weet dat die uit elkaar zijn danst ze in Mercedes outfitje met hem in videotjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 01:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als Noah had gehapt was hij de 'gelukkige' geweest met wie ze nu een relatie had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |