quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was.
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was.
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Marrije het volgende:
En toch, died verwijt Anouk dat ze opeens weg wil, althans dat hij daarom niet staat te springen om mee te gaan. Maar tegen zijn vader zei hij toch ook al dat hij zat te twijfelen.
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelfquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelf
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoor
Do is al die tijd vooral bezig geweest met doquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,
Niet alleen Do, Sayf heeft ze ook verdedigd dat ze goede vrienden waren en dat hij het veroordeelde dat een man en een vrouw in de ogen van andere geen maatjes kunnen zijn. Je zou denken dat ze behoorlijke oogkleppen op hebben. Nogmaals de gesprekken in het donker de auto de sproetjes die Died wilde tellen (over haar hele lichaam) de verliefde blikken dat was allemaal op tv voor de tv kijkers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Do is al die tijd vooral bezig geweest met do
Hoe zielig do was op bepaalde momenten
Hoe naar anderen haar behandelden
Die heeft sowieso een plaat voor d’r hersens
Gelukkig zijn we van beiden af.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind Roma een vervelendere deelnemer
Hell yeah!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we van beiden af.
Ze heeft de buit binnen en ik geloof wel dat ze oprecht dacht dat hij met haar mee zou gaan. Terugkrabbelen was dit keer niet een optie. Ik had ook verwacht dat Died weg zou gaan, aan de andere kant heeft hij (toen het al wat borrelde met Anouk) tegen Wesley (uit de vorige cyclus) gezegd dat hij er zit om tv te maken op de vraag hoe het zit met Anouk. Als Anouk die ton had gepakt was hij wel gegaan ik bedoel een reisje Japan is ook wel ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.
Jammer, maar twee nieuwe bewoners. Beetje karig.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tent meer dus
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf alquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tent meer dus
Do wilde ook de underdog zijn leek wel zelfkastijding om in het zelfde bondje te willen met Died en Noek, er is iets met die meid. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wel dat het iets duidelijker werd met die enge moeder. Haar zus en evenbeeld ziet er ook uit alsof ze klaargestoomd is voor het klooster en een huwelijk met Jezus.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf al![]()
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit
Dat er geen 5de bondje meer zou zijn was volgens mij al bekend. En ja twee nieuwe koppies en een blonde deernequote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit
Haha wat een slap gelul, dat ze eerst al twijfelde over haar relatie, het besef dat ze uit elkaar waren gegroeid.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:14 schreef spapaars het volgende:
Anouk (25) uit De bondgenoten openhartig over romance met Diederik: ’Mijn acties verdienen geen schoonheidsprijs’
https://www.telegraaf.nl/(...)prijs/159921596.html
Als Noah had gehapt was hij de 'gelukkige' geweest met wie ze nu een relatie had.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha wat een slap gelul, dat ze eerst al twijfelde over haar relatie, het besef dat ze uit elkaar waren gegroeid.![]()
En toen kwam Diederikhet was niet haar intentie dat er gevoelens zouden ontstaan, nee nogal wiedes. Maar je bleef voor Died toch? Ze is al bezig haar straatje schoon te vegen.
Maar hopelijk bepaalt je dochter dat wel lekker zelf.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mijn dochter ver bij hem uit de buurt houden.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Do wilde ook de underdog zijn leek wel zelfkastijding om in het zelfde bondje te willen met Died en Noek, er is iets met die meid. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wel dat het iets duidelijker werd met die enge moeder. Haar zus en evenbeeld ziet er ook uit alsof ze klaargestoomd is voor het klooster en een huwelijk met Jezus.
Ze hadden beide de 24 uur aangevraagd. Ze zouden dus samen weg gaan, maar Diederik trok het later weer in.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelf
Helemaal mee eens. Waar bemoeien ze zich mee. Anouk heeft zich alleen maar te verantwoorden naar haar ex. Meer niet. Als het gevoel niet meer sterk genoeg is dan krijg je dit soort situaties. Chique was het niet, maar zo’n isolement doet ook wat met je.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 02:15 schreef dbgfan het volgende:
Wat een valse mensen daar. Het is ongelooflijk. Delano die zogenaamd vol begrip naar Diederik toekomt ... om vervolgens alles door te brieven aan de andere mensen in de loods. Julia en anderen die hopen dat er een mooie meid binnen komt, die ze dan richting Diederik gaan drukken. Hopende dat daardoor de verse relatie van Diederik en Anouk weer kapot gaat. Dan zit de haat richting Anouk wel heel erg hoog en dan ben je niets meer en niets minder dan een intens vals mens.
Over vals gesproken. Op instagram stonden weer vele valse (fake) berichten de afgelopen dagen. Oa dat Anouk en Diederik er samen uit waren gegaan en dat Diederik al betrapt was op het stiekem versturen van DM's naar andere vrouwen. Ongelooflijk toch. Uit alle macht wordt geprobeerd om Anouk kapot te maken. Dat gaat echt wel heel ver.
Er zijn zelfs instagram accounts die zich iedere dag bezighouden met Anouk en haar zo slecht mogelijk neerzetten. Er lijkt wel een massale haat campagne tegen haar gaande te zijn.
Wel onbegrijpelijk dat Diederik niet met Anouk mee ging, want volgens mij zijn zijn gevoelens niet nep.
Ben benieuwd of er wat leuks voor hem binnen komtquote:
lolquote:
Staat helaas achter een betaalmuurquote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:14 schreef spapaars het volgende:
Anouk (25) uit De bondgenoten openhartig over romance met Diederik: ’Mijn acties verdienen geen schoonheidsprijs’
Ze schijnen afgesproken te hebben beiden weg te gaan als één van hen zou winnen. Dat gold niet bij verlies, dan zouden ze samen blijven en daar houdt Anouk zich nu dus niet aan en kennelijk zonder overleg. Geen van beiden heeft de ton gewonnen dus inderdaad valt er niets te verdienen voor Diederik die dan mee zou gaan naar Japan. Natuurlijk wil hij al die ellende van Anouk niet over zich heen krijgen buiten dus blijft hij lekker. Met de familie van Anouk viel er nog wel wat te redden en daarom besloot Anouk maar meteen te vertrekken. Diederik gaat dus niet voor de volle 100 % voor Anouk en wij wisten dit allang.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft de buit binnen en ik geloof wel dat ze oprecht dacht dat hij met haar mee zou gaan. Terugkrabbelen was dit keer niet een optie. Ik had ook verwacht dat Died weg zou gaan, aan de andere kant heeft hij (toen het al wat borrelde met Anouk) tegen Wesley (uit de vorige cyclus) gezegd dat hij er zit om tv te maken op de vraag hoe het zit met Anouk. Als Anouk die ton had gepakt was hij wel gegaan ik bedoel een reisje Japan is ook wel ok.
Ja en? Ik spoiler toch niets hier. Daar gaat het om en daar is dat topic voor om hier niet te spoilen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 04:55 schreef dbgfan het volgende:
Ik zie ook mensen hier posten alsof ze nog niet weten wie er heeft gewonnen, terwijl die mensen ook posten in het spoiler topic. Beetje vreemd vind ik dat wel. Mensen als Freakie bv. Die wist dus ook al een week wie de winnaar was, Ik vind daar wat van.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eerst betalen!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:14 schreef spapaars het volgende:
Correctie. Ze hadden afgesproken samen weg te gaan als 1 van beiden de ton zou winnen. Mocht dat niet zo zijn dan was de afspraak dat ze zouden blijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 02:30 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ze hadden beide de 24 uur aangevraagd. Ze zouden dus samen weg gaan, maar Diederik trok het later weer in.
Mja, maar er ontbreekt een deel. Voor mij dan, ik let niet heel goed op, maar gisteren mailde died om zijn 24 uur in te trekken. Ik heb helemaal niet meegekregen dat ze die hebben aangevraagd. Dus ik hing nog in 'we blijven als we verliezen', en opeens besluit Anouk te vertrekken en trekt died zijn 24 uur in. Voelde hij zich voor het blok gezet door Anouk, heeft hij 'door haar enthousiasme' zijn 24 uur aangevraagd? Ik mis dat hele stuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Correctie. Ze hadden afgesproken samen weg te gaan als 1 van beiden de ton zou winnen. Mocht dat niet zo zijn dan was de afspraak dat ze zouden blijven.
Na het telefoontje heeft Anouk die afspraak, zonder overleg, eenzijdig verbroken.
En dan daarna zich als een bitch gedragen tegen Diederik wanneer hij aangeeft dat dat niet de afspraak was en dat hij voelt dat hij daardoor nu in een onmogelijke positie gebracht is. Het enige wat hij van haar terug verwachtte was enig begrip daarvoor. Maar nee, ZIJ verwachtte dat hij met haar mee zou gaan en er was geen enkel begrip voor zijn positie.
Anouk heeft de afspraak geschonden, niet Diederik.
Dank je!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier staat het verhaal grotendeels
https://www.vkmag.com/mag(...)clusief-met-diederik
Damage controlquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank je!
Max is dus op bezoek geweest in de loods?Niks van meegekregen. En opeens is Anouk heel erg druk aan het praten waar ze in de loods amper iets zei.
![]()
En wat dacht je van Salar, maar die was met Mercedes. Nu Anouk weet dat die uit elkaar zijn danst ze in Mercedes outfitje met hem in videotjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 01:39 schreef kater1 het volgende:
[..]
Als Noah had gehapt was hij de 'gelukkige' geweest met wie ze nu een relatie had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |