quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was.
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een aanstellerij om een kus, Fatima ook, alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Iedereen daar wist toch al tijden dat die relatie thuis sowieso al naar de bunny gehopt was.
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Marrije het volgende:
En toch, died verwijt Anouk dat ze opeens weg wil, althans dat hij daarom niet staat te springen om mee te gaan. Maar tegen zijn vader zei hij toch ook al dat hij zat te twijfelen.
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wij zien weten zij daar niet he? De gesprekjes, het elkaar diep in de ogen kijken de seksuele toespelingen de bunnyhup, de biecht van Anouk dat ze voor hem bleef. Dat weten en zien ze in die loods niet.
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelfquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat hij zat met het feit dat zij ineens besloten had om weg te gaan, uiteindelijk is hij toch gebleven bij de beslissing die hij eerder genomen had.
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ergens ook wel apart, dat ze opeens dat besluit, voor zichzelf
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoor
Do is al die tijd vooral bezig geweest met doquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en toch hebben ze de een boel weten te verbergen, ik vond het ook gek dat Do heel verbaasd was dat er meer aan de hand was dan een vriendschap. En dat er daadwerkelijk gezoend en geneukt was wist niemand, dat er volop geflirt werd wel, en dat was al meer dan reden genoeg om er een mening over te hebben,
Niet alleen Do, Sayf heeft ze ook verdedigd dat ze goede vrienden waren en dat hij het veroordeelde dat een man en een vrouw in de ogen van andere geen maatjes kunnen zijn. Je zou denken dat ze behoorlijke oogkleppen op hebben. Nogmaals de gesprekken in het donker de auto de sproetjes die Died wilde tellen (over haar hele lichaam) de verliefde blikken dat was allemaal op tv voor de tv kijkers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Do is al die tijd vooral bezig geweest met do
Hoe zielig do was op bepaalde momenten
Hoe naar anderen haar behandelden
Die heeft sowieso een plaat voor d’r hersens
Gelukkig zijn we van beiden af.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind Roma een vervelendere deelnemer
Hell yeah!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we van beiden af.
Ze heeft de buit binnen en ik geloof wel dat ze oprecht dacht dat hij met haar mee zou gaan. Terugkrabbelen was dit keer niet een optie. Ik had ook verwacht dat Died weg zou gaan, aan de andere kant heeft hij (toen het al wat borrelde met Anouk) tegen Wesley (uit de vorige cyclus) gezegd dat hij er zit om tv te maken op de vraag hoe het zit met Anouk. Als Anouk die ton had gepakt was hij wel gegaan ik bedoel een reisje Japan is ook wel ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker, zo zonder overleg, heel raar.
Jammer, maar twee nieuwe bewoners. Beetje karig.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tent meer dus
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf alquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tent meer dus
Do wilde ook de underdog zijn leek wel zelfkastijding om in het zelfde bondje te willen met Died en Noek, er is iets met die meid. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wel dat het iets duidelijker werd met die enge moeder. Haar zus en evenbeeld ziet er ook uit alsof ze klaargestoomd is voor het klooster en een huwelijk met Jezus.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf al![]()
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit
Dat er geen 5de bondje meer zou zijn was volgens mij al bekend. En ja twee nieuwe koppies en een blonde deernequote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:36 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Oh, ik zie de twee nieuwe al, hoezo spoilert sbs dat zelf al![]()
Ik vind het leuk dat Do gewonnen heeft want ergens was dat de underdog en heeft vanaf dat ze binnenkwam alleen maar in vervelende bondjes gezeten. En mooi dat naast die Mila en Casper ook Anouk vertrokken is. Haar broer was duidelijk not amused. Ze zegt ook gewoon dat ze Diederik nodig heeft, waarschijnlijk omdat ze dan iemand heeft die de rotzooi kan opknappen. Dat was daar binnen al langer duidelijk , ze kan het zelf allemaal niet zo goed en leunt op de eerste die wil. Maar hopelijk snapt ze heel snel dat het inderdaad de bubbel was, Diederik wil hele andere dingen en dit gaat m denk ik niet worden. Net als die hele verliefde Salar ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |