Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mwah heb al heel wat filmpjes gezien van ex bondgenoten en daar is Manon ook steeds bijquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:41 schreef schetterklep het volgende:
Och jee, mocht Anouk winnen krijgen we het volgende drama want dan moet Diederik elke week bellen om zeker te wetend dat het goed zit![]()
Dan ben ik ook wel benieuwd hoe hij zich gaat positioneren in de groep , wie weet komt er een hele leuke nieuwe dame en gaat hij daarmee verder. Zou wel een domper zijn voor Anouk maar dan weet ze misschien hoe het voelt ofzo. Die is zoals het mij lijkt gevallen voor de bubbel want daar waarschuwde Diederik zelf al voor. Als Noah er wat werk van had gemaakt was ze met hem verder gegaan want dat was ook wel duidelijk in die tijd. Om de een of andere reden zocht ze daar steeds weer mannelijke steun ofzo.
Maar goed, wie weet wordt het juist Do wel en kunnen we die ellende nog verder gaan aanzien. Gun het Do wel meer net zoals Manon in het verleden. Vond ook iedereen wat van maar eigenlijk te “normaal” en komen in korte tijd de poen binnenhalen en weg. Die Manon zie je ook nergens meer terugkomen dus die gaan verder met leven zonder elke keer overal weer op te duiken.
Zo is Anouk zelf ook over en tegen mensen he. Je doet net alsof ze onschuldig is en geen vlieg kwaad doet. Maar ze is juist vals en gemeen over mensen in de loods. Heel naar hoe zij zich gedraagt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 02:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat mij opviel bij de vraag wat ze met de gewonnen pot zouden gaan doen, was dat ze als bondje samen een weekend/ weekje weg zouden gaan/ stedenrtip zouden gaan maken. Sayf en Died hebben plannen iets samen te gaan doen. Dan lijkt het mij dat de band binnen dit bondje toch beter is dan wat wij gezien hebben.
Ik vind de sfeer in de loods echt walgelijk, zielige figuren. je kan iemand niet mogen, je kan het gedrag van Anouk afkeuren, ook al gaat het ze geen bal aan, maar het gestook, het geroddel, afluisteren bij persoonlijke gesprekken, negeren, afblaffen, zegt ook wat over die mensen.
Ik zou ook naar huis gaan als ik Anouk was en begrijp ook dat ze geen gesprekken met anderen heeft. Alles wat ze zou vertellen, wordt meteen doorgeluld en misbruik van gemaakt.
Dat ze haar niet moeten, dat kan, maar je kan ook je fatsoen bewaren. heb van geen van deze mensen een hoge pet op, begint meer en meer op de Gouden Kooi te lijken en als Anouk en Died niet naar huis zouden gaan, denk ik dat ik gestopt was met kijken.
Benieuwd wie de volgende pispaal zal zijn. Waarschijnlijk Sayf, want dat was hij al een beetje voor alle ballen op Anouk gingen. Stel domme schapen!!
En nee, ik neem het niet voor Anouk op, ik vind iedereen in de loods walgelijk gedrag vertonen.
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 05:44 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Nee, dat was absoluut niet het plan. Dan kon je merken aan alles. Maar als echte verliefdheid het overneemt kun je het niet meer tegenhouden. Zo zie ik het. Maar veel mensen proberen echt alles van Anouk negatief uit te leggen. Geen idee waarom. Dat is een feit.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.
En 'Dat is een feit', wat is een feit? Dat mensen terechte kritiek hebben op alles wat Anouk doet? Ja, omdat alles wat Anouk doet achterlijk en uitgekookt of labiel is. Die vrouw is niet 100.
En als je nu zegt "tsja, wij hebben daar niks mee te maken", het wordt allemaal uitgezonden op een landelijk te ontvangen televisiekanaal, dus je hoeft maar in te schakelen om er wel wat mee te maken te hebben.
Zij staat bekend als de vreemdgaande muts (en hij als de smeerlap-homewrecker maar dat terzijde), ik had bijna willen zeggen "ze gaat de geschiedenisboeken in als", maar als zij de loods uitgaat is ze vergeten. Haar 15 seconds of fame gebruikt ze om te naaien met een ander. Met de nachtviewers er vol op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |