abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221553711
Presentator top gozer Jan Versteegh

Bondjes cyclus 31

Gier: Anouk, Diederik, Dominique, Sayf
Vos: Nyssa, Casper, Joshlyn, Jordy
Haai: Roma, Delano, Julia, Fatima
Slang: Mila, Ricardo, , Wesley, Simone
Bloedzuigers: Valentijne, Can, Milan, Fabienne

( img&data @KinKiJan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

[ afbeelding ]

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

[ afbeelding ]

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

[ afbeelding ]Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

[ afbeelding ]

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

[ afbeelding ]

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 09:34:12 #2
335263 freaky40
pi_221553756
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,9 Kijkcijfer: 650.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 9

Mooie cijfers. Gisteravond keken er zelfs 583.000 kijkers naar de start van de cyclus finale.👍

Dag Top 25 nr. 11
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 augustus 2026 @ 10:41:21 #3
381299 schetterklep
pi_221554426
Och jee, mocht Anouk winnen krijgen we het volgende drama want dan moet Diederik elke week bellen om zeker te wetend dat het goed zit -O-
Dan ben ik ook wel benieuwd hoe hij zich gaat positioneren in de groep , wie weet komt er een hele leuke nieuwe dame en gaat hij daarmee verder. Zou wel een domper zijn voor Anouk maar dan weet ze misschien hoe het voelt ofzo. Die is zoals het mij lijkt gevallen voor de bubbel want daar waarschuwde Diederik zelf al voor. Als Noah er wat werk van had gemaakt was ze met hem verder gegaan want dat was ook wel duidelijk in die tijd. Om de een of andere reden zocht ze daar steeds weer mannelijke steun ofzo.
Maar goed, wie weet wordt het juist Do wel en kunnen we die ellende nog verder gaan aanzien. Gun het Do wel meer net zoals Manon in het verleden. Vond ook iedereen wat van maar eigenlijk te “normaal” en komen in korte tijd de poen binnenhalen en weg. Die Manon zie je ook nergens meer terugkomen dus die gaan verder met leven zonder elke keer overal weer op te duiken. ^O^
you tokkie to me?
  woensdag 12 augustus 2026 @ 10:42:11 #4
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221554433
Zolang Fatima met Can blijft aanpappen heeft ze echt niets te vrezen daar in die loods. Haar speech als 'opdracht van FEBO' zien is dan natuurlijk ook gewoon weer onzin. Antwoord geven op de vraag 'wie geef je voordeel en waarom' was haar enige opdracht en die voerde ze fantastisch uit :7

Had ze dit eerder kunnen zeggen? Misschien. Zou ze daar eventueel haar eigen ruiten mee in kunnen gooien in een cyclus waar gegarandeerde wissels in plaatsvinden? Absoluut.

Het ging hier ook om iets met betrekking tot Fatima zelf. In tegenstelling tot sommige andere bemoeials daar, die vooral ruzie maken of een oordeel denken te moeten hebben over iets waar ze geen zak mee te maken hebben. Zoals bijvoorbeeld Mila, Fabienne, Julia en Valentijne.

[ Bericht 19% gewijzigd door KinKiJan op 12-08-2026 14:06:15 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 12 augustus 2026 @ 11:37:48 #5
461512 Chea49
pi_221555047
Wat de rest van de groep Anouk zeer kwalijk neemt, en terecht, is dat ze haar relatie met Max niet eerst heeft stopgezet alvorens met Diederik verder te gaan. Ze zal het even hebben uitgesteld omdat ze niet zeker van Diederik was maar dan alsnog is ze nu toch echt een behoorlijke stap verder gegaan en zet ze Max compleet voor lul voor heel Nederland. Dát is wat de groep haar kwalijk neemt! :{w
En ruzie maken terwijl je op het punt staat zoveel geld te gaan winnen lijkt mij sterk. Volgens mij is het al duidelijk dat Anouk de finale gaat verliezen en Diederik boos is dat hij moet blijven en hun zgn. relatie moet voortzetten. Ze zouden BEIDEN het programma verlaten als één van de twee zou gaan winnen. Dat is dus kennelijk niet gelukt. :N
Ik gun het Dominique ook om te winnen, die is wekenlang geziekt door Diederik en soms ook anderen. Als Anouk inderdaad heeft verloren zullen we de échte Diederik zien en begint hij nu al afstand van haar te nemen. De seks was alleen maar bedoeld voor als ze zou winnen en hij met haar mee mocht gaan naar Japan. :W
Tenzij ik mij vreselijk vergis in het voorfilmpje van de volgende uitzending. :|W
  woensdag 12 augustus 2026 @ 12:20:28 #6
464021 humpty
pi_221555359
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 10:41 schreef schetterklep het volgende:
Och jee, mocht Anouk winnen krijgen we het volgende drama want dan moet Diederik elke week bellen om zeker te wetend dat het goed zit -O-
Dan ben ik ook wel benieuwd hoe hij zich gaat positioneren in de groep , wie weet komt er een hele leuke nieuwe dame en gaat hij daarmee verder. Zou wel een domper zijn voor Anouk maar dan weet ze misschien hoe het voelt ofzo. Die is zoals het mij lijkt gevallen voor de bubbel want daar waarschuwde Diederik zelf al voor. Als Noah er wat werk van had gemaakt was ze met hem verder gegaan want dat was ook wel duidelijk in die tijd. Om de een of andere reden zocht ze daar steeds weer mannelijke steun ofzo.
Maar goed, wie weet wordt het juist Do wel en kunnen we die ellende nog verder gaan aanzien. Gun het Do wel meer net zoals Manon in het verleden. Vond ook iedereen wat van maar eigenlijk te “normaal” en komen in korte tijd de poen binnenhalen en weg. Die Manon zie je ook nergens meer terugkomen dus die gaan verder met leven zonder elke keer overal weer op te duiken. ^O^
Mwah heb al heel wat filmpjes gezien van ex bondgenoten en daar is Manon ook steeds bij
viel mij op omdat het mij verbaasde want zo lekker lag ze niet in de groep
  woensdag 12 augustus 2026 @ 12:59:58 #7
512454 Gutso
pi_221555567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 02:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat mij opviel bij de vraag wat ze met de gewonnen pot zouden gaan doen, was dat ze als bondje samen een weekend/ weekje weg zouden gaan/ stedenrtip zouden gaan maken. Sayf en Died hebben plannen iets samen te gaan doen. Dan lijkt het mij dat de band binnen dit bondje toch beter is dan wat wij gezien hebben.

Ik vind de sfeer in de loods echt walgelijk, zielige figuren. je kan iemand niet mogen, je kan het gedrag van Anouk afkeuren, ook al gaat het ze geen bal aan, maar het gestook, het geroddel, afluisteren bij persoonlijke gesprekken, negeren, afblaffen, zegt ook wat over die mensen.
Ik zou ook naar huis gaan als ik Anouk was en begrijp ook dat ze geen gesprekken met anderen heeft. Alles wat ze zou vertellen, wordt meteen doorgeluld en misbruik van gemaakt.
Dat ze haar niet moeten, dat kan, maar je kan ook je fatsoen bewaren.
heb van geen van deze mensen een hoge pet op, begint meer en meer op de Gouden Kooi te lijken en als Anouk en Died niet naar huis zouden gaan, denk ik dat ik gestopt was met kijken.

Benieuwd wie de volgende pispaal zal zijn. Waarschijnlijk Sayf, want dat was hij al een beetje voor alle ballen op Anouk gingen. Stel domme schapen!!

En nee, ik neem het niet voor Anouk op, ik vind iedereen in de loods walgelijk gedrag vertonen.
Zo is Anouk zelf ook over en tegen mensen he. Je doet net alsof ze onschuldig is en geen vlieg kwaad doet. Maar ze is juist vals en gemeen over mensen in de loods. Heel naar hoe zij zich gedraagt.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 15:11:18 #8
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221556336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 05:44 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Nee, dat was absoluut niet het plan. Dan kon je merken aan alles. Maar als echte verliefdheid het overneemt kun je het niet meer tegenhouden. Zo zie ik het. Maar veel mensen proberen echt alles van Anouk negatief uit te leggen. Geen idee waarom. Dat is een feit.
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.

En 'Dat is een feit', wat is een feit? Dat mensen terechte kritiek hebben op alles wat Anouk doet? Ja, omdat alles wat Anouk doet achterlijk en uitgekookt of labiel is. Die vrouw is niet 100.

En als je nu zegt "tsja, wij hebben daar niks mee te maken", het wordt allemaal uitgezonden op een landelijk te ontvangen televisiekanaal, dus je hoeft maar in te schakelen om er wel wat mee te maken te hebben.

Zij staat bekend als de vreemdgaande muts (en hij als de smeerlap-homewrecker maar dat terzijde), ik had bijna willen zeggen "ze gaat de geschiedenisboeken in als", maar als zij de loods uitgaat is ze vergeten. Haar 15 seconds of fame gebruikt ze om te naaien met een ander. Met de nachtviewers er vol op.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 15:29:56 #9
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221556418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 15:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Lol die dooddoener zie ik steeds vaker bij mensen die de vreemdganger goedpraten. Ze lacht alles maar weg, maar als "verliefdheid het overneemt", terwijl je een vent thuis hebt zitten, dan stap je WEG VAN DIE SITUATIE. Dan ga je die loods uit en los je het weg van de camera's op. En blijf je niet in de buurt van 'de dreiging' die jouw relatie wankel laat gaan. Hou op met me.

En 'Dat is een feit', wat is een feit? Dat mensen terechte kritiek hebben op alles wat Anouk doet? Ja, omdat alles wat Anouk doet achterlijk en uitgekookt of labiel is. Die vrouw is niet 100.

En als je nu zegt "tsja, wij hebben daar niks mee te maken", het wordt allemaal uitgezonden op een landelijk te ontvangen televisiekanaal, dus je hoeft maar in te schakelen om er wel wat mee te maken te hebben.

Zij staat bekend als de vreemdgaande muts (en hij als de smeerlap-homewrecker maar dat terzijde), ik had bijna willen zeggen "ze gaat de geschiedenisboeken in als", maar als zij de loods uitgaat is ze vergeten. Haar 15 seconds of fame gebruikt ze om te naaien met een ander. Met de nachtviewers er vol op.
_O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 augustus 2026 @ 16:04:31 #10
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221556539
Tip: Over een week een zonsverduistering boven die schuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')