ca. 66.000quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ian heeft geen idee dat hij met die ton niet ver komt
Vossenkamer is er gewild met deur naar de tuin.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruzie om armbandjesen slaapkamers
de arrogantie van Fabelulu geeft af op Simonequote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Je nam aan, je had nog geen bondje muts
Ja snap ik. Ga er enkel vanuit dat sowieso al die kamers benauwde meurhokken zonder privacy zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vossenkamer is er gewild met deur naar de tuin.
Zeker, daarom luistert ze regelmatig aan de deur.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
de arrogantie van Fabelulu geeft af op Simone
maar dat doen ze allemaal wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker, daarom luistert ze regelmatig aan de deur.
Ik verbaas me daar weer over, met zijn vieren in die kamer en geen raam dat open kan om te luchtenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ga er enkel vanuit dat sowieso al die kamers benauwde meurhokken zonder privacy zijn
Ja en wat ik ook ranzig vind is dat er telkens gewisseld wordt met beddenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar weer over, met zijn vieren in die kamer en geen raam dat open kan om te luchten
Bleghquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog meer mensen in die muffe slaaphokken![]()
Maar wie gaat er op de grond slapen, of op dat kleine bankjequote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog meer mensen in die muffe slaaphokken![]()
Nee joh, met z'n drieën in dat tweepersoonsbedquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er op de grond slapen, of op dat kleine bankje
We hopen op drama pardon, ik bedoel natuurlijk gezelligheidquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Nou eens kijken wat ze gaan toevoegen die nieuwe
Gezellige dramaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hopen op drama pardon, ik bedoel natuurlijk gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |