Nee die nam de vorige keer ook al iemand mee, die zien het 2e lijk alweer drijvenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Pap en mam Died lijken ook niet helemaal content met Diederik.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die nam de vorige keer ook al iemand mee, die zien het 2e lijk alweer drijven
Roma doet er niet moeilijk over, ze is een nymfomane en ze heeft geen relatiequote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ja bunnyhop Roma, zoals je zelf ook regelmatig aan je thuisfront hebt laten zien
Wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ja doei do
Ga maar kijken hoe je moeder het voor je heeft vernaggeld
Het teckelmevrouwtjequote:
Ik ga straks kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het teckelmevrouwtje
Op tiktok
Geen aanrader
Ze is 'bang' dingen te zien. Die aanstellerij van haar is moeilijk doen voor mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma doet er niet moeilijk over, ze is een nymfomane en ze heeft geen relatie
Dat is wat anders, het ging over seks.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze is 'bang' dingen te zien. Die aanstellerij van haar is moeilijk doen voor mij.
En meteen doei de rest, al die speeches en poeha; ik ga koffie halen. Mooi op tijd voor de reclame terugquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Ja doei do
Ga maar kijken hoe je moeder het voor je heeft vernaggeld
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En meteen doei de rest, al die speeches en poeha; ik ga koffie halen. Mooi op tijd voor de reclame terug
Nyssa is al weg , volgens mij gaat Roma ook , Casper sowieso , Nouki , Died wel/niet gaan we zo zienquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:25 schreef Scottie16 het volgende:
Wie gaan er zeker Weg? Nyssa Do Anoek Mila en Casper en Diederick?
Nee kloptquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Of was het nou een van die andere twin
Ja dat effect heeft Mila al snelquote:
Is failliet, dus dat kon niet meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht dat er wat anders zou komen:
"Terug naar de plek waar ik al m'n hele leven de magie vind, de plek waar ik niet meer weg wil; het land van ooit..."
Net zo failliet als het spraakgebrek van romaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is failliet, dus dat kon niet meer.
Als sneeuw voor de zon(sverduistering)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo failliet als het spraakgebrek van roma
De ruzie die er op volgt ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |