Over andere mensen doe jij precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daar wat van vinden zijn meestal geen haar beter en willen deugen voor de bühne.
Het is niet heel raar dat mensen iets vinden, dat doe je zelf ook, ik vind de haat op Anouk overal een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daar wat van vinden zijn meestal geen haar beter en willen deugen voor de bühne.
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet heel raar dat mensen iets vinden, dat doe je zelf ook, ik vind de haat op Anouk overal een beetje ver gaan.
Het is gewoon wel lekker dat je hier een beetje die lui af kan katten en je ongezouten mening geven, daarvoor kijk je ook. Wat ik niet snap dat er idioten zijn die op de deelnemers hun s.m. accounts anoniem gaan lopen dreigen en dat gaat héél ver. Dat soort lui zijn echt niet goed, het hoort er bij word er ook gezegd maar eigenlijk is dat diep triest.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:29 schreef Puzzie het volgende:
Wat je geeft krijg je terug , dus Noukie ook
Ik vind Roma een vervelendere deelnemerquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Iedereen mag zich ermee bemoeien wmb. Anouk aanpakken heeft een maatschappelijk belang.
Het is het kutste wijf dat ik ooit in mijn gehele leven heb "meegemaakt". Gedrocht van een mens. Zo lang Anouk erin zit, blijft ik dat herhalen. Walgelijke loeder van de bovenste plank.
Precies dit! Ik ben er ook niet vies van om hier mijn ongezouten mening te geven, maar wat ik allemaal op social media lees.....quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon wel lekker dat je hier een beetje die lui af kan katten en je ongezouten mening geven, daarvoor kijk je ook. Wat ik niet snap dat er idioten zijn die op de deelnemers hun s.m. accounts anoniem gaan lopen dreigen en dat gaat héél ver. Dat soort lui zijn echt niet goed, het hoort er bij word er ook gezegd maar eigenlijk is dat diep triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |