Dat is dan ook de bedoeling. Spoilers horen in het spoilertopic thuis en niet hier. Ook geen kleine hints of persoonlijke reacties op de spoilers.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 04:55 schreef dbgfan het volgende:
Ik zie ook mensen hier posten alsof ze nog niet weten wie er heeft gewonnen, terwijl die mensen ook posten in het spoiler topic. Beetje vreemd vind ik dat wel. Mensen als Freakie bv. Die wist dus ook al een week wie de winnaar was, Ik vind daar wat van.
Hij was voor het blok gezet door Anouk. Waarna zijn eerste (en m.i. begrijpelijke) reactie was om dan ook maar te gaan en vraagt ook zijn 24 uur aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mja, maar er ontbreekt een deel. Voor mij dan, ik let niet heel goed op, maar gisteren mailde died om zijn 24 uur in te trekken. Ik heb helemaal niet meegekregen dat ze die hebben aangevraagd. Dus ik hing nog in 'we blijven als we verliezen', en opeens besluit Anouk te vertrekken en trekt died zijn 24 uur in. Voelde hij zich voor het blok gezet door Anouk, heeft hij 'door haar enthousiasme' zijn 24 uur aangevraagd? Ik mis dat hele stuk.
Ik zie geregeld 2 dingenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar intussen zijn ze wel al weken lang onderwerp van gesprek daar in die loods, ze spreken er allemaal schande van en als er daadwerkelijk iets blijkt te zijn, spelen ze ineens verbaasd, ja dag hoor
Het zou heel goed kunnen dat ze twijfelde over haar relatie, geen probleemquote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha wat een slap gelul, dat ze eerst al twijfelde over haar relatie, het besef dat ze uit elkaar waren gegroeid.![]()
En toen kwam Diederikhet was niet haar intentie dat er gevoelens zouden ontstaan, nee nogal wiedes. Maar je bleef voor Died toch? Ze is al bezig haar straatje schoon te vegen.
Hij ging enthousiast mee met Anouk alleen bedacht hij zich door wat dingen. Hij was ineens niet zo zeker van Anouk en alle shit die gaat ontstaan als zij naar buiten zou komen. Hij begrijpt heel goed dat ze nog aardig wat dingen re regelen heeft maar hij dacht ook aan zijn eerdere ervaring met Britt?(toen keek ik nog niet) en dat zij alleen die bubbel kent waar hij het met die Britt stuk zag lopen in de echte wereld. Daarbij haar dwingende en vervelende gedrag en opmerkingen op het laatste moment liet hem denk ik meer twijfelen. En om te voorkomen dat je een volgende finale laat lopen door voor de “liefde” eruit te gaan en binnen n maand te eindigen als Salar bedacht hij zich.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:27 schreef Chea49 het volgende:
Dat was inderdaad erg vreemd. Misschien dat hij er toch op rekende dat een van hen zou winnen? Toen zij afviel heeft hij zijn 24 uur aangevraagd om mee te gaan? En zich later bedacht ofzo?
Als ik m zo eens zie kan dit de neef van Mart Hoogkamer wel eens zijn. En Mart heeft toevallig ook nog een neef met de naam Ianquote:
meneer lijkt een beetje op beau (van Chi)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kimberly
&
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ian
ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een reclame op de radio hoordequote:
Die moet maar snel het land uit met zijn grote smoelquote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
Nu nog even blikjesdieven, en dan beginnen we.
Altijd gezellig, die zenderquote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
Nu nog even blikjesdieven, en dan beginnen we.
Spamquote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een reclame op de radio hoorde
https://www.ikbenfrits.nl(...)199682cbb3453adf7c6c
![]()
Ben ik ff blij dat mijn dooie kat Frits heet, niet die mooie witte die heette Divaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een reclame op de radio hoorde
https://www.ikbenfrits.nl(...)199682cbb3453adf7c6c
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |