SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle 80 screenshotswelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Extended look is 20+ minuten aan gameplay/cutscenes/characters etcquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:21 schreef vosss het volgende:
Extended look is geen trailer!! Ik wil een trailer!!
Dat vind ik dus echt het minst boeiende aan GTAquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:54 schreef rival het volgende:
Misschien krijgen we dan eindelijk wat nieuws over online
en dat heb ik met single playerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt het minst boeiende aan GTA
Mogen ze wat mij betreft ook weglaten, maar snap dat ze het er in houden, goede cashcowquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt het minst boeiende aan GTA
Waarom? "GTA VI is a single player game"quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:54 schreef rival het volgende:
Denk je serieus dat er geen nieuwe wereld/map oid komt dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom? "GTA VI is a single player game"
Staat op hun site
Ja, hoe het weer een grote bende word. Tijdslimitien en slome interacties waardoor je het op een gegeven moment zat word en maar een shark card koopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:54 schreef rival het volgende:
Op Netflix (only)quote:
Natuurlijk wel. Nadat de SP voldoende aandacht heeft gekregen. Denk dat online pas volgend jaar aandacht krijgt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er geen nieuwe wereld/map oid komt dan?
Die had je allang moeten kopen voor alle prijsstijgingen....quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:18 schreef manny het volgende:
godsamme wat is die playstation console duur.
dat dit kan in dit land.
Wat is er raar aan? GTA is een event en Netflix wil dit soort events graag hosten. Maar ook Jake Paul en andere grote events.quote:
Paywalquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? GTA is een event en Netflix wil dit soort events graag hosten. Maar ook Jake Paul en andere grote events.
Ik weet nog dat ik vroeger blaadjes moest kopen om ergens een preview van te lezen of nieuwe screenshots te zien.quote:
Het staat zes uur later gewoon op Youtubequote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is echt kut.![]()
En in heb Netflix, nog steeds een kut move.
Nope, al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben er echt mensen geen Netflix tho
Samequote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nope, al heel lang niet meer.
Sterker nog, ik heb geen enkele streaming dienst meer.
ja nou enquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het staat zes uur later gewoon op Youtube
En iedereen en zn moeder zal het gelijk restreamen op andere platforms?quote:
Het mooie is, als Ubisoft of EA oid zoiets zou doen, zou meteen heel internet erover gevallen zijn, maar nu het Rockstar is, is het okee.quote:
Watquote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het mooie is, als Ubisoft of EA oid zoiets zou doen, zou meteen heel internet erover gevallen zijn, maar nu het Rockstar is, is het okee.
Niks nieuws, was in RDR2 al zo daar had je een extra robbery en wat gun skins en wss ook kleding.quote:Idem voor content die al in de game zit, achter een paywall/premium fee zetten (die extra missie en shops die alleen toegankelijk zijn als je 20 euro extra betaalt).
Same.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nope, al heel lang niet meer.
Sterker nog, ik heb geen enkele streaming dienst meer.
Nee niet belangrijk. Als nog wel kansloos.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:30 schreef Marsenal het volgende:
Het staat dezelfde dag nog over alle andere kanalen verspreid, lekker belangrijk.
Veel geld denk ik. Waardeloze investering voor Netflix, lijkt me. Gamers die per se deze trailer 6 uur eerder dan de rest van dd wereld willen zien zijn niet per se types die daarna hersenloos bij netflix blijven hangen. Vast onderdeel van de contracten over die games die je er ook kan spelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet belangrijk. Als nog wel kansloos.
Kansloos voor wie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet belangrijk. Als nog wel kansloos.
Heb geen enkele steamingsdienst.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben er echt mensen geen Netflix tho
voor niemand. Van rockstar/netflix.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kansloos voor wie?
Rockstar heeft GTA VI op de homepage van Netflix staan
Dus kansloos in welk opzicht
Ja precies dit is gewoon een rare move, ondanks dat ik nog steeds zin heb in de game.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het mooie is, als Ubisoft of EA oid zoiets zou doen, zou meteen heel internet erover gevallen zijn, maar nu het Rockstar is, is het okee.
Idem voor content die al in de game zit, achter een paywall/premium fee zetten (die extra missie en shops die alleen toegankelijk zijn als je 20 euro extra betaalt).
Een bepaalde user hier, ik noem geen namen, is altijd tegen dit soort corporate greed cash grabs, maar nu even niet
Ik denk dat je een beetje autistisch bent want kansloos in deze context gebruikt men als treurig, triest, teleurstellend o.i.d.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kansloos voor wie?
Rockstar heeft GTA VI op de homepage van Netflix staan
Dus kansloos in welk opzicht
Jij speelt de games niet eens weirdo. Wat jij denkt is niet belangrijk voor niemand, dus hou het lekker voor je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje autistisch bent want kansloos in deze context gebruikt men als treurig, triest, teleurstellend o.i.d.
De E3 was vroeger ook niet bepaald gratis. Sterker nog, daar moest je fysiek zijn om het als eerste mee te krijgen. Was je daar niet dan moest je het ook gewoon later lezen / kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
voor niemand. Van rockstar/netflix.
Game trailers achter een paywall zetten. En ja weet dat het paar uur later wel op youtube etc komt. Anders zou het nog 10x zo kut zijn.
Het is gewoon iets wat je niet moet willen. Anders heb je over paar jaar dat dit het nieuwe normaal is. Krijg je straks dat de gameshows ook allemaal achter paywalls komen.
Kan echt geen 1 voordeel voor de consument bedenken waar dit goed voor is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Anders heb je over paar jaar dat dit het nieuwe normaal is. Krijg je straks dat de gameshows ook allemaal achter paywalls komen.
Denk je dat er destijds mogelijkheden waren om zaken zoals nu ala minuut over te brengen aan de massa? Was er toen een gratis Youtube equivalent waarop je direct de nieuwtjes kon delen of was het simpelweg moeilijk in die tijd omdat alles via geschreven, en dus trage, media ging?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:27 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
De E3 was vroeger ook niet bepaald gratis. Sterker nog, daar moest je fysiek zijn om het als eerste mee te krijgen. Was je daar niet dan moest je het ook gewoon later lezen / kijken.
Ik verwacht meteen de melding erbij dat november niet gehaald gaat worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Lekker belangrijk wat iedereen van Netflix wil vinden, we krijgen nieuwe GTA6 content. Hoera!
Daar geloof ik niet meer zo in eigenlijk. Zit te kort op November nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verwacht meteen de melding erbij dat november niet gehaald gaat worden.
Ik hoop dat ik ongelijk heb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet meer zo in eigenlijk. Zit te kort op November nu.
Dat gaat 100% gebeuren jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Ik denk trouwens wel dat, wanneer dan ook de release is, daags erna wereldwijd heel veel mensen "ziek" melden op hun werk.
Dat wordt echt een record met de meeste tegelijktijdige zieke mensen ooit
Nee ook iets met aandeelhouders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet meer zo in eigenlijk. Zit te kort op November nu.
Dat is niet allemaal aan GTA6 te boeken tho, aangezien dit alles van TT bevat oa NBA en wss ook wel de GTAV Shark Cards etc..quote:
Meer nieuws van de TakeTwo conference callquote:The $1.39 billion in total net bookings for the quarter (which marks the first quarter of Take-Two’s fiscal year) was not broken down by title in the company’s earnings results Friday. Take-Two said the number primarily reflected “better-than-expected performance” from the “NBA 2K” and “GTA” franchises. “NBA 2K” net bookings were up 7% and “GTA” rose 3%.
Oke dus? Dus omdat vroeger toen internet nog niet zo groot ding was het ook zo ging moeten we het nu maar ook doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:27 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
De E3 was vroeger ook niet bepaald gratis. Sterker nog, daar moest je fysiek zijn om het als eerste mee te krijgen. Was je daar niet dan moest je het ook gewoon later lezen / kijken.
Dit soort dingen gebeuren nog steeds continue. Film trailers die alleen in de bios te zien zijn etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke dus? Dus omdat vroeger toen internet nog niet zo groot ding was het ook zo ging moeten we het nu maar ook doen?
Omdat het vroeger ook zo was vind ik echt een heel slecht argument.
Precies. Net als alle andere kritiek is het geen goede kritiek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren nog steeds continue. Film trailers die alleen in de bios te zien zijn etc.
Het is een reclame. Die je overal kan zien.
Stel je aan.
Dat doe je idd weer eens. Net zo als altijd.quote:
Verlof aan vragen om een spelletje te spelen... dat is sneu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gaat 100% gebeuren jaDe verlofaanvragen vliegen je ook om de oren volgens mij
Dat moeten mensen toch vooral helemaal zelf weten. Het sneu vinden komt niet echt in mij op, ondanks dat ik het zelf ook niet doe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Verlof aan vragen om een spelletje te spelen... dat is sneu.
Denken dat het vroeger niet om geld ging, hoe naïef kan je zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het is het totaalplaatje. Als je zo oud bent als ik en alles hebt gezien van de opkomst van DMA, de sfeer die er toen heerste blijkens uit de documentaire, de domme humor rondom schapen en de groei van een matig spel als GTA naar steeds mooiere games in het 3D era tot GTAV.
Ik snap dat tieners games anders bekijken maar de oude franchises zijn ontstaan vanuit passie projecten. Nerds die geloofden dat games de toekomst waren omdat het gewoon super vet was om te gamen. Tuurlijk wilden ze er geld mee verdienen maar primair was trots zijn op het eigen product en zelf iets maken wat ze zelf heel vet vonden het belangrijkste.
Kijk hoe de huidige gameindustrie hiermee in schril contrast staat. Bedrijven die alle metrics, algoritmes en wat al niet meer toepassen om een zo karig mogelijke experience te bieden, net genoeg zodat iedereen het koopt en geïnteresseerd te houden om ook die DLC’s en cosmetics te kopen. Zoveel mogelijk van jouw geld moet verdwijnen in hun zakken. En als het niet jouw geld is dan is het het geld van whales.
De focus van passie naar geld is gewoon in elke industrie een enorm ranzige gewaarwording en Rockstar is hierin niet anders. GTA:O is de doodsteek van singleplayer gebleken zoals ik het graag had willen zien. Uitgebreid, alles unlockable en het vooruitzicht op (betaalbare) DLC’s zoals TBOGT bijv.
TL;DR old men yelling at skies.
Lees je deze zin nog maar eens: “ Tuurlijk wilden ze er geld mee verdienen maar primair was trots zijn op het eigen product en zelf iets maken wat ze zelf heel vet vonden het belangrijkste.”quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:23 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Denken dat het vroeger niet om geld ging, hoe naïef kan je zijn.
Zoals je zegt, tijden veranderen, tieners veranderen. Om dan relevant te bliiven moet je mee bewegen, anders ga je op de fles.
Nogmaals, hoe naïef kan je zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
primair was trots zijn op het eigen product en zelf iets maken wat ze zelf heel vet vonden het belangrijkste.”
Je beseft je dat je op een forum zit...?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De wereld zou een stuk leuker zijn zonder al die nietszeggende meninkjes van allerlei mensen.
Ja, vol met wel wat zeggende meninkjes. Behalve die van jou dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Je beseft je dat je op een forum zit...?
Je zou maar inhoudelijke reagerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat doe je idd weer eens. Net zo als altijd.
Heb jij ooit in je leven wel eens een discussie gehad zonder dat je zo debiel reageert als iemand een andere mening heeft?
Die arcade machines in de 80s waren er puur voor ons speelplezier idd, zeker niet voor geldquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het is het totaalplaatje. Als je zo oud bent als ik en alles hebt gezien van de opkomst van DMA, de sfeer die er toen heerste blijkens uit de documentaire, de domme humor rondom schapen en de groei van een matig spel als GTA naar steeds mooiere games in het 3D era tot GTAV.
Ik snap dat tieners games anders bekijken maar de oude franchises zijn ontstaan vanuit passie projecten. Nerds die geloofden dat games de toekomst waren omdat het gewoon super vet was om te gamen. Tuurlijk wilden ze er geld mee verdienen maar primair was trots zijn op het eigen product en zelf iets maken wat ze zelf heel vet vonden het belangrijkste.
Kijk hoe de huidige gameindustrie hiermee in schril contrast staat. Bedrijven die alle metrics, algoritmes en wat al niet meer toepassen om een zo karig mogelijke experience te bieden, net genoeg zodat iedereen het koopt en geïnteresseerd te houden om ook die DLC’s en cosmetics te kopen. Zoveel mogelijk van jouw geld moet verdwijnen in hun zakken. En als het niet jouw geld is dan is het het geld van whales.
De focus van passie naar geld is gewoon in elke industrie een enorm ranzige gewaarwording en Rockstar is hierin niet anders. GTA:O is de doodsteek van singleplayer gebleken zoals ik het graag had willen zien. Uitgebreid, alles unlockable en het vooruitzicht op (betaalbare) DLC’s zoals TBOGT bijv.
TL;DR old men yelling at skies.
Want? Andere mensen nemen ook vrij voor hun hobbies toch? Altijd zo kinderachtig om dat dan sneu te vindenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Verlof aan vragen om een spelletje te spelen... dat is sneu.
ja man. Ben echt heel boos! En aan het voetstampen! Omdat ik zeg waarom ik het niet zo top idee vindquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je zou maar inhoudelijke reageren
Jij bent aan het voetstampen hier, boehoe een trailer die ik pas zes uur later kan zien
Nogmaals, je stelt je echt enorm aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja man. Ben echt heel boos! En aan het voetstampen! Omdat ik zeg waarom ik het niet zo top idee vindEcht gooi je zelf weg
Dit is wel een hele onnozele take. Jij denkt serieus dat als GTA Online niet bestond, we tussen 2013 en 2026 alleen RDR2 gekregen hadden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GTA:O is helemaal niet de doodsteek voor Singleplayer, anders hadden we RDR2 en GTAVI toch niet gekregen?
Of niet constant alles wat rond GTA opzoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:47 schreef Drankster het volgende:
Ben blij als de game uit is. Eindelijk klaar met dat gezeik.
Ik ben een gamer. Al mijn algoritmes gaan nu helemaal los op GTA VI. Zelfs als ik het niet op zoek kom je het nog tegen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Of niet constant alles wat rond GTA opzoeken.
Daar valt over te discussiëren maar ik neem liever het woord van Dan Houser daarover.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is wel een hele onnozele take. Jij denkt serieus dat als GTA Online niet bestond, we tussen 2013 en 2026 alleen RDR2 gekregen hadden?
Dan Houser zegt helemaal niks in deze clip wat jouw standpunt ondersteund. Hij loopt alleen maar te ratelen over hoe geweldig single player games zijn. Nergens doet hij uit de doeken waarom ze er in dertien jaar tijd slechts eentje op de markt gebracht hebben. Dat kunnen we zelf namelijk wel raden: GTA Online.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar valt over te discussiëren maar ik neem liever het woord van Dan Houser daarover.
Bekijk deze YouTube-video
Daarnaast duren de games van Rockstar gewoon 6/7 jaar om te maken, dus grote kans van wel. Dan hadden we GTA VI misschien iets eerder gekregen.
Maar boeiend, ik vind het helemaal niet erg. Kwaliteit > kwantiteit.
Ja dus? Dat is jouw mening. Dit is gewoon appels met peren bro.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het verhaal van Yakuza 0 zit beter in elkaar dan dat van welke Rockstar game dan ook.
Ben jij weleens kritisch op Rockstar geweest?quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is jouw mening. Dit is gewoon appels met peren bro.
Ja? Er is genoeg om kritisch over te zijn. Maar er is meer dan genoeg om positief over te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ben jij weleens kritisch op Rockstar geweest?
Ja joh vooral RDR2 blijven negeren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat Rockstar de afgelopen 13 jaar vrijwel exclusief bezig geweest is om hun speeltuin voor hyperactieve basisschoolkinderen, genaamd GTA Online, verder uit te bouwen.
Wtf? Vrijwel iedere game draait tegenwoordig op Unreal Engine 5?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh vooral RDR2 blijven negeren.
Man wat een gejank elke keer om dat online man. Er zijn toch zat andere games te spelen. Ik heb het nauwelijks aangeraakt en het boeit me ook 0,0 GTA Online.
Ondertussen hebben ze gewoon 5/6 jaar met alle studios gewerkt aan RDR2, en nu zijn ze al 5/6 jaar bezig aan GTA VI.
Ja Online heeft ze geld en tijd gegeven om het rustig aan te doen. Niks mis mee.
GTA VI gaat gewoon een overcomplete single player game worden, zoals we van Rockstar gewend zijn. En natuurlijk gaan ze GTA 6 online maken, en misschien als dat leuker is dan wat het nu is dan ga ik het ook wel spelen.
We zitten simpelweg niet meer in het PS2 tijdperk waar het prima was om een engine voor elke game te hergebruiken en de games kleiner waren (ook al voelde dat niet zo) in omvang. Ook bedrijven zoals EA die in die tijden gewoon elke maand wel met een titel kwamen, die brengen ook nog maar enkele titels uit per jaar. En die zijn dan ook al jaren in ontwikkeling.
quote:Take-Two CEO Strauss Zelnick tells GamesIndustry.biz that the forthcoming Netflix gameplay premiere of GTA 6, which will air on August 27th, is merely "one of the hors d'oeuvres," for the game's marketing campaign.
"There's appetizers, main course and dessert to follow," he says, in a call following the release of the company's results for Q1 2027 and subsequent Q&A with analysts.
Ja. @Cocoquote:Op maandag 10 augustus 2026 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
Wat klinkt langer: 100 dagen, 14 weken of 3 maanden
Geen vertraging. Dat klinkt het best.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
Voor mijzelf (van kort naar lang)... 14 weken, 3 maanden, 100 dagen
[ afbeelding ]
We zijn dichter bij de release van GTA 6 dan van GTA 5quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
Voor mijzelf (van kort naar lang)... 14 weken, 3 maanden, 100 dagen
[ afbeelding ]
Is een desert na de main course niet hetzelfde als mosterd na de maaltijd?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
Take-Two CEO Strauss Zelnick tells GamesIndustry.biz that the forthcoming Netflix gameplay premiere of GTA 6, which will air on August 27th, is merely "one of the hors d'oeuvres," for the game's marketing campaign.
"There's appetizers, main course and dessert to follow," he says, in a call following the release of the company's results for Q1 2027 and subsequent Q&A with analysts.
[afbeelding ]
Ik vraag me juist af wat het hoofdgerecht is als de Netflix special in zijn woorden.één van de amuses isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Is een desert na de main course niet hetzelfde als mosterd na de maaltijd?
Ik bedoel ik zit niet meer op een trailer te wachten als we het hoofdgerecht al aan het opeten zijn toch?
Dán is het dessert DLC lijkt mequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:21 schreef vosss het volgende:
Het hoofdgerecht is toch gewoon GTA VI neem ik aan?
Dit zal gameplay zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Is een desert na de main course niet hetzelfde als mosterd na de maaltijd?
Ik bedoel ik zit niet meer op een trailer te wachten als we het hoofdgerecht al aan het opeten zijn toch?
Hij heeft het over de marketing, hij vergelijkt het al de hele tijd met eten eerder in het jaar had die het over rode steakquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:21 schreef vosss het volgende:
Het hoofdgerecht is toch gewoon GTA VI neem ik aan?
Ok 1-0 voor jou!quote:
Of Chrome gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Footage van oudere build gelekt?
https://streamable.com/0wdrc5
Post het niet direct hier want Rockstar is het wel aan het DMCA'en enzo, dus het zal toch wel iets echts zijn. Is HDR footage trouwens als je die op je mobiel kijkt heeft het kleur
Suck a dick!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
En nog meer gameplay
https://streamable.com/xeczw7
Ik wil het kijken maar ook weer niet
Zo spannend is het niet. Bewegingen zien er ook log uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
En nog meer gameplay
https://streamable.com/xeczw7
Ik wil het kijken maar ook weer niet
Ziet eruit als iets snellere movement dan rdr2quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet. Bewegingen zien er ook log uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Zipportal op 19-08-2026 11:41:31 ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:42 schreef Zipportal het volgende:
En de mogelijke map:Ziet er niet zo groot uit, zal dat waarschijnlijk wel zijn. Neem aan een aantal keer GTA 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat komt ook omdat je op je paard over zandpaden loopt. Als je daar met een dikke auto over de snelweg zou kunnen rijden voelt de map ook kleiner aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Liever iets kleiner maar een map die niet saai is wel. Map als rdr2 zou top zijn dat was heerlijk doorheen rijden.
Ja zeker waar, maakt het een heel ander iets om een map voor te ontwerpen als je auto's en zelfs vliegtuigen hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat je op je paard over zandpaden loopt. Als je daar met een dikke auto over de snelweg zou kunnen rijden voelt de map ook kleiner aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom lijkt de kaart ook zo klein, zeker bij dat vliegveld ten westen van Vice City.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:55 schreef Marsenal het volgende:
Die landingsbanen lijken me een beetje gek lang, maar misschien vergis ik me.
gezien fuel etc denk ik dat de vliegtuigen ook ongeveer zo groot zullen zijn als echte vliegtuigen en dat de landingsbanen daarom zo lang zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:55 schreef Marsenal het volgende:
Die landingsbanen lijken me een beetje gek lang, maar misschien vergis ik me.
Maar dit is een uitgezoomde versiequote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom lijkt de kaart ook zo klein, zeker bij dat vliegveld ten westen van Vice City.
"We will not play the waiting game!"quote:
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:40 schreef Divje het volgende:
Alleen snelwegen en andere grote wegen zijn te zien op die uitgezoomde map.
Dit spel is huuuuge, markeer mijn woorden
NatetheHate zei dat de beelden minstens 1 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:43 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Beelden schijnen uit 2023 te komen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:47 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
anyway, nu wil ik deze game nog meer spelen dan gisteren
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:43 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Beelden schijnen uit 2023 te komen.
Natuurlijk heeft Rockstar hier niets mee te maken, ze hebben immers een deal met Netflix voor de reveal. Niet via 720p filmpjes van een jaar oude build..quote:Op woensdag 19 augustus 2026 17:03 schreef Momo het volgende:
Zouden ze bij Rockstar ondertussen nerveus worden van die leaker?
Of het is gewoon een plan om gratis meer aandacht te krijgen
Alles lijkt van het begin van het spel te zijn, nog geen Lucia gespotquote:Op woensdag 19 augustus 2026 17:25 schreef Zipportal het volgende:
Benieuwd of hij nog wat beelden heeft van Lucia?
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alles lijkt van het begin van het spel te zijn, nog geen Lucia gespot
Misschien maar beter ook. Laat maar niet TEVEEL zien.
Sommige belde de politie, andere probeerde wel naar jason te komen om aan te vallen maar jason killt ze heel snelquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:23 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Net de laatste leak gezien waarin er een aantal zwervers neergestoken worden. Hoop wel dat de intelligentie van de NPCs is verbeterd inmiddels. Laten we gewoon NIET wegrennen als er iemand met een mes op ons begint in te steken.
Fight, flight, or freeze toch.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:23 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Net de laatste leak gezien waarin er een aantal zwervers neergestoken worden. Hoop wel dat de intelligentie van de NPCs is verbeterd inmiddels. Laten we gewoon NIET wegrennen als er iemand met een mes op ons begint in te steken.
Dat is AIquote:Op donderdag 20 augustus 2026 07:33 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Was deze al bekend?
[ x ]
Zie nu idd de minimap en geld bijv wat er verdacht veel op Vice City uit ziet.quote:
Roep je dat maar of heb he ook een fatsoenlijke bron voor deze claim.quote:
Even goed kijken naar de details in het filmpje en dit gaat ook al maanden rondquote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Roep je dat maar of heb he ook een fatsoenlijke bron voor deze claim.
Ik vind het er echt uit zien.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:44 schreef rickyszz het volgende:
Alle nieuwe (verwachte) gameplay mechanics even opgesomd:Ja hopelijk zoals san andres dat je ook kan trainen en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag het bij het basketballen inderdaad, een soort exp.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Volgens mij is de kans aanwezig dat je niet veel meer van hem gaat horen, persoonlijk althans, misschien een advocaat. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zijn identiteit zo goed als bekend is geworden en snel een bezoekje van de politie kan verwachten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:59 schreef FlippingCoin het volgende:
De leaker claimt ook het einde van het spel te hebben, dus als je geen spoilers wil misschien goed om niet maar lukraak op die filmpjes te klikken.
Ai die zit dan waarschijnlijk goed in de penarie.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans aanwezig dat je niet veel meer van hem gaat horen, persoonlijk althans, misschien een advocaat. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zijn identiteit zo goed als bekend is geworden en snel een bezoekje van de politie kan verwachten.
Dat ja, het ziet er uit als RDR2 in een modern jasje, maar dat was ook een geweldig spel, dus vermoed dat dit ook gewoon leuk spelen is ondanks dat het weinig 'vernieuwend' zal zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:33 schreef Droopie het volgende:
Ik denk dat het hartstikke leuk wordt.. zolang mensen niet 110% fun maar gewoon 90% dingen van de dingen leuk vinden.
Zal altijd een groep blijven die zeggen, ja maar powerwash simulator of nba26k is realistischer.
Wordt gewoon leuk, en sommige zaken die nu underrated lijken, zijn straks helemaal top of andersom.
En heeel veel weten we nog niet.
Ik zou al heel blij zijn 😅 als ik dieren mag verzamelen of foto's kan maken van stadsdieren.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ja, het ziet er uit als RDR2 in een modern jasje, maar dat was ook een geweldig spel, dus vermoed dat dit ook gewoon leuk spelen is ondanks dat het weinig 'vernieuwend' zal zijn
Dit is niet waar. Fake news.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:59 schreef FlippingCoin het volgende:
De leaker claimt ook het einde van het spel te hebben, dus als je geen spoilers wil misschien goed om niet maar lukraak op die filmpjes te klikken.
Supergeile pornoplaat.quote:
hm dus dat rijmpje op x is niet echt van de leaker?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Fake news.
De leaker zit niet op Twitter of Discord of andere socials. Dus alles wat je ergens ziet of leest is niet waar.
Hij zit in het begin van het spel.
Heeft zojuist een plane video gepost. Snel doorheen geskipt ga het niet aandachtig zitten kijken dit zijn wel dingen die ik zelf wil ervaren.
Maar aan het einde van de video schiet hij de naam LEEK in kogels op een gebouw.
Dat betekend dus dat hij niet alleen random clips heeft maar het kan spelen
Correct.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm dus dat rijmpje op x is niet echt van de leaker?
ja bij rockstar kan je er iig vanuit gaan dat ze niet te veel laten zienquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Correct.
Plane video is uit btw op zn site. Hij heeft een leaked build
SMH hoe gebeurd dit nou weer joh
Ik heb de leaks wel met enig plezier gekeken maar ik heb nu wel zoiets van oke genoeg gezien, bring on die extended look en het spel op nov 19.
Ik hoef niet nu al het hele spel te zien.
Dat hoeft toch ook niet? We hebben volgende week een extended look van 20+ minuten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja bij rockstar kan je er iig vanuit gaan dat ze niet te veel laten zien
Al die perfecte pelts voor de trapper verzamelen en rondjagen, pluimen en bloemen verzamelen voor die mafkees buiten st Denis of voor die gekke taxidermist dieren zoeken. Heb volgens mij een maand of 4-5 geen enkele missie gedaan...En dan heb je die challenges nog.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou al heel blij zijn 😅 als ik dieren mag verzamelen of foto's kan maken van stadsdieren.
T zijn de kleine dingen waar je dol op kan raken.. Geef mij een hengel in RDR2 en ik kwam pas 2 maanden later in St. Denis.
Dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Correct.
Plane video is uit btw op zn site. Hij heeft een leaked build
SMH hoe gebeurd dit nou weer joh
Ik heb de leaks wel met enig plezier gekeken maar ik heb nu wel zoiets van oke genoeg gezien, bring on die extended look en het spel op nov 19.
Ik hoef niet nu al het hele spel te zien.
Hopen dat die ook weer goud zijn natuurlijk. Vooral de reclame'squote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:59 schreef Zipportal het volgende:
In de nieuwe leak komen radiozenders ook voorbij.
ja daar doel ik logischerwijs dan ook opquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? We hebben volgende week een extended look van 20+ minuten.
En van een polished build niet iets van vorig jaar. Gewoon hetgene wat we op 19 november zelf kunnen gaan spelen.
Gofferdomme...quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hopen dat die ook weer goud zijn natuurlijk. Vooral de reclame's
Ik vind dat je als producent het recht hebt om het product te laten zien wanneer jij acht dat het klaar is om te laten zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Beetje context van het verhaal, wat beelden en map is leuk genoeg. Trailers daarbij.
Rest exploren we zelf wel als we het hebben
Maar juist omdat R* daar zo lang mee wacht, krijg je dit gekloot. De community wordt ongeduldig.
Women, don't know nothing bout love.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil.heel graag Fernando Martinez terug
A real man leaves his mark like a stallionquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Women, don't know nothing bout love.![]()
Rare herinnering: ik was 20 ofzo en als ik ergens reserveerde voor bowlen of restaurant ofzo dan deed ik het altijd onder de naam Fernando Martinez als grap ofzo.Maatje was enorm VC fan en vond het altijd grappig maar meisjes begrepen er geen kut van
Eens he, alleen R* wacht heel erg lang, stelt het 30x uit, doet zwaar geheimzinnig, pompt zaken op voor shit.. ofwel daagt uit en laat daarna de community een beetje zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je als producent het recht hebt om het product te laten zien wanneer jij acht dat het klaar is om te laten zien.
Natuurlijk zou het leuk zijn om al eerder gameplay te zien maar als het spel er dan niet zo goed uit ziet als wanneer het uitkomt wat is dan het voordeel om dat te laten zien.
Cdpr liet Cyberpunk 2077 jaren zien voordat het uitkwam, en het leek uiteindelijk niets op wat ze lieten zien (in slechtere zin).
Fable lieten ze laatst zien en gvd wat zag dat er sneu uit.
Laat het gewoon zien wanneer het bijna klaar is.
Sommige mensen doen echt alsof het HOORT dat ze al eerder gameplay te zien krijgen. Alsof ze dat van Rockstar zouden moeten krijgen want ze willen het.
Ben het met je eens hoor. Ik wijs alleen naar de ontstane situatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ze mogen zolang wachten als ze willen wat mij betreft, ze zijn niemand niets verplicht ook niet om gameplay te laten zien en niemand is verplicht om het te kopen *shrug*
Bij GTA IV was er helemaal geen prerelease gameplay. Dat was genieten toen je de game ging spelen.
Sowiesoquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:07 schreef rickyszz het volgende:
Moet Rockstar maar die game op schijfjes gaan verkopen!!
Ik ben geen aandelen guy, maar volgens mij zijn dit soort dingen sowieso vrij liquide in dat het allemaal de ene dag schommelt.quote:
Maar de afgelopen 5 dagen wel behoorlijk naar beneden dus die leaks hadden zeker wel effect. Maar ja, kijk je naar de afgelopen maand of zelfs 6 maanden is er een dikke dikke plus. Denk niet dat Rockstar zich zorgen hoeft te maken in elk geval, lol.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben geen aandelen guy, maar volgens mij zijn dit soort dingen sowieso vrij liquide in dat het allemaal de ene dag schommelt.
De aandelen zijn nu weer in de plus namelijk...
[ afbeelding ]
Pardon??quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Fable lieten ze laatst zien en gvd wat zag dat er sneu uit.
Ze praten alsof ze de hele mond vol met lijm hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon??
Dat ziet er toch niet sneu uit?
Het ziet er gewoon uit als Fable. Dat is nooit extreem realistisch geweest maar altijd een beetje expres cartoony / tekenfilmachtig. Ze proberen niet de werkelijkheid te benaderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon??
Zeker wel. Geen humor, slechte tergende combat, tergende voice acting. Een soort Hogwarts Legacy.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon??
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
Sam Houser heeft Cyberleeks te pakken denk ik
[ afbeelding ]
De radiostations lijken weer meesterlijk te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw filmpje..hypercar
Zodra hij gaat rijden geen wandelaars op straat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen de eerste 10 seconden gekeken
20 npcs op straat minimaal en dit is nacht
*shrug* het is een versie van vorig jaar dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zodra hij gaat rijden geen wandelaars op straat.
maAr dE gAmE iS aL jaReN IN onTwiKKelinG.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
*shrug* het is een versie van vorig jaar dus
En dat allemaal in glorious 30fpsquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
Stel je voor dit in 4k met alle effecten aan volumetric lightning, RT light bounces en al die shizzle
RDR2 ben ik de laatste tijd aan het spelen zit nu in de epilogue en gvd wat ziet die game er toch nog mooi uit. Er is echt niks wat in de buurt komt.
GTA 6 wordt sick!!!
De pro ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:56 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat allemaal in glorious 30fps![]()
Ben echt benieuwd naar de performance op de PS5 Pro. Base PS5 zal niet verder gaan dan 30fps denk ik zo..
40fps met VRR is goed genoeg welquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De pro ook niet.
Nouja 40fps misschien
Hetzelfde hier....quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:35 schreef Divje het volgende:
Ik wou leaks en alles vermijden maar nu ik ze gezien heb ben ik HYPED.
Gimme moaaarrrrr
Gewoon naar die cyberprei zoeken op YTquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb geen zin om de filmpjes te zoeken
compilatie-genotquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb geen zin om de filmpjes te zoeken
They got emquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:16 schreef Momo het volgende:
Cyberleek heeft ondertussen ook 6 sterren in het echte leven
De hoofdeis van Cyberleekquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:07 schreef rickyszz het volgende:
Moet Rockstar maar die game op schijfjes gaan verkopen!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De hoofdeis van Cyberleek![]()
![]()
Fake btw Leslie Benzies werkt daar niet meer zijn gewoon de GTA V creditsquote:
15 minuten aan gameplay van allemaal losse clipjes van meestal een minuut op verschillende plekken op de map, ook eentje in een vliegtuig over de stad. En de map is gelekt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:15 schreef Rnie het volgende:
Ik was een weekje out of the loop. Hoeveel is er gelekt? Is echt het einde gelekt?
Internet was er een tijdje geleden uit dat het Dylan Rourke moet zijn en Manni L. Perez voor Lucia.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
Denk trouwens dat deze acteur Jason is van Midnight Club LA
Ben dit nu aan het spelen via emu en ik hoorde zijn stem en dacht wtf Jason????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Divje op 22-08-2026 13:45:03 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:36 schreef Divje het volgende:
Nieuwe gameplay leak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben denk ik veel gekeken naar gta 5 rpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe gameplay leak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk gehoopt dat je al die dingetjes kon kopen in die winkeltjes. Met natuurlijk een beperkte bag size voor zooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had R* niet een keer die FiveM dev gekocht ofzo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik veel gekeken naar gta 5 rp
Het zou wel nice zijn als ze dat systeem uit RDR2 als inspiratie gebruiken voor zoiets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je al die dingetjes kon kopen in die winkeltjes. Met natuurlijk een beperkte bag size voor zooi.
@Momoquote:In the first gas station there were glazed donuts for $3 on the cashier desk.
Then when Jason went into the second gas station, he walked past a slushie machine which gave him a prompt to use it (they added consumable slushies into the game, what other game is doing this). Another item in the same gas station was cigarettes which had a focus symbol next to their name, meaning if you destroy Jason’s lungs you’re likely to get an increase in focus.
He could also take beer from the fridges but I'm pretty sure we all know that from one of the trailers.
Ik vond dat uit RDR2 wel echt leuk dat je al die spulletjes kon kopen. En het zou ook logisch zijn om verschillende lichaamtypen terug te brengen uit GTA SA, je kan naar de gym gaan om heel fit te worden, ook heel dun en zonder kracht als je weinig eet, maar ook dik als je teveel eet. En dat je dan geen stamina hebt.quote:
Natuurlijk, mensen zijn dom en snappen niet dat het een oude build isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wel leuk om die filmpjes te kijken. Maar hij speelt alleen met Jason en ik heb nog geen missies gezien.
Volgens mij trekt hij er wel het maximale uit als mensen hem daadwerkelijk betalen. Want met alleen wat rondrijden kun je natuurlijk al veel clips van 2 minuten maken.
Hij teased nu de stripclub aan het einde van de laatste leak. Genoeg idioten die daar crypto voor inzetten om daar meer van te zien.
Zou R* hier echt wakker van liggen als het een build is met beperkte opties? Lijkt me eerder reclame voor 27 augustus.
Want dat hep op Feesboek gestaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
Deze leaks zijn echt nep, lijkt me soort van AI shit met oude GTA 5 entgine.
Daarom reageert Rockstar zo spastisch op alleen deze beelden? Terwijl er zoveel AI creaties online staan waar ze niks mee doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
Weer ai filmpjes zitten kijken jongen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
quote:Rockstar is renowned for being tight-lipped about its projects, and Vermeij says this has long been the company's culture.
"We always wanted to keep things a secret," he says, "it makes launch day so much more fun.
"People would just go home with their disc and they were just excited about the game that they knew very little about."
quote:Yin-Poole says while people will likely understand this isn't the way Rockstar had intended GTA6 to be revealed and doesn't show the game in the best light, he believes most will "reserve judgement" about it until they have seen official footage in action, or played it for themselves.
Ultimately, he believes there's little chance the leaks will "derail the potential success of the game".
"GTA 6 will be an unprecedented moment in pop culture history," he says. "So ultimately, this will become a footnote in the history of GTA 6's development."
Vermeij, who has not watched any of the latest leaks, agrees.
"I think it will have no impact at all whatsoever," he says. "People will have forgotten about it by the time the game comes out."
Nieuwe gameplay leak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij op need for speed qua graphics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mooi."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Het is ook iets speciaalsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen verwachten iets speciaal.
Dit is een jaar oude build en filmpjes van 720p en een enorm lage bitratequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij op need for speed qua graphics.
Niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De video heeft aan het einde een nieuwe cutscene. Een duidelijk andere dan de 1e cutscene die is gelekt.
Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat deze persoon meer toegang heeft dan vooraf gedacht. Cutscenes komen vaak vanuit missies, dacht ik. Als hij/zij daar toegang toe heeft wordt het problematischer voor Rockstar.
Het was een cutscene waarin Jason begint met "I have to take a leak". Daarna staat hij naast een man te plassen. Diegene die lekt is dus ook in staat om random cutscenes te kiezen waarin hij de maat neemt met de ontwikkelaar.
Kijken wat er nog meer komt, want ik heb nog niks van Lucia gezien. Dat is mogelijk een beperking, of de leaker gaat dat de komende dagen nog uitrollen."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
Idd.. En dit krijg je met AI niet zo precies.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom reageert Rockstar zo spastisch op alleen deze beelden? Terwijl er zoveel AI creaties online staan waar ze niks mee doen?
En veel van die AI creaties kun je het toch wel zien door inconsitentie, een biljartbal die in twee biljartballen veranderd, zes vingers, layout die niet klopt, spelfouten, robotstemmen etc. Vaak zijn die ook direct gebaseerd op bestaande beelden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd.. En dit krijg je met AI niet zo precies.
Je ziet de tussenmenu's, opties tijdens spelen, RDR2-zaken die er in zijn verwerkt. In de laatste cutscene van stripclub leak, draagt Jason hetzelfde shirt als in de officiele Trailer 2 wanneer hij Lucia uit de gevangenis haalt. Knap als je dat met AI zo strak nabootst.
Dat kan. Maar ook de surrounding voelt niet 'echt' aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is een jaar oude build en filmpjes van 720p en een enorm lage bitrate
Nope, dat is niet waar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:22 schreef StateOfMind het volgende:
"Er komt geen disc versie, om leaks te voorkomen"
Didn't age well
Die knakker dreigt de hele game vrij te geven, als hem iets overkomt/opgepakt wordt
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er is een nieuwe leak. Dit keer in een stripclub. Daar pakt de speler een verrekijker om in te zoomen op billen van een stripper. Wel humor.
Krijg wel steeds meer het idee dat die 'leaks' gewoon bewust vanuit Rockstar zijn om ophef te creëren voor de Netflix trailer de 27eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De video heeft aan het einde een nieuwe cutscene. Een duidelijk andere dan de 1e cutscene die is gelekt.
Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat deze persoon meer toegang heeft dan vooraf gedacht. Cutscenes komen vaak vanuit missies, dacht ik. Als hij/zij daar toegang toe heeft wordt het problematischer voor Rockstar.
Het was een cutscene waarin Jason begint met "I have to take a leak". Daarna staat hij naast een man te plassen. Diegene die lekt is dus ook in staat om random cutscenes te kiezen waarin hij de maat neemt met de ontwikkelaar.
Kijken wat er nog meer komt, want ik heb nog niks van Lucia gezien. Dat is mogelijk een beperking, of de leaker gaat dat de komende dagen nog uitrollen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ongetwijfeld daarom laten ze middelmatige gameplay zien van een oude build gespeeld door een monkey met een memecoin cryptoscam geadverteerd, terwijl ze Discord en MS dagvaarden voor informatie, terwijl ze een deal met Netflix hebben staan om gameplay te laten zien aanstaande donderdagquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg wel steeds meer het idee dat die 'leaks' gewoon bewust vanuit Rockstar zijn om ophef te creëren voor de Netflix trailer de 27e
Nou ja, in ieder geval vind ik de engine behoorlijk matig, en wijkt zeer zeker af van de officieele trailers, kijk alleen maar naar skin detail, dit is idd wat je zegt een RDR2 upgrade, en zeker niet revolutionair.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Weer ai filmpjes zitten kijken jongen?
Het ziet er duidelijk uit als een verbeterde RDR2 engine met een hoop gameplay verbeteringen.
Er zijn ook juist veel mensen die fake leaks maken nu met mods of AI, deze is niet echt neequote:Op zondag 23 augustus 2026 05:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval vind ik de engine behoorlijk matig, en wijkt zeer zeker af van de officieele trailers, kijk alleen maar naar skin detail, dit is idd wat je zegt een RDR2 upgrade, en zeker niet revolutionair.
Edit: Ik reageerde op een Tweet naar een fake Leak, deze: https://x.com/BlazeyzGaming/status/2090235782002827659
Je ziet ook mega in het loopje waar je switched tussen rennen en wandelen.
Het zijn allemaal vrij generieke beelden die niet echt iets van het verhaal laten zien en er voor zorgen dat heel het internet het weer over de game heeft en uitkijkt naar de Netflix special. En natuurlijk dagvaardigt Rockstar dat, moet wel een beetje echt lijkenquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld daarom laten ze middelmatige gameplay zien van een oude build gespeeld door een monkey met een memecoin cryptoscam geadverteerd, terwijl ze Discord en MS dagvaarden voor informatie, terwijl ze een deal met Netflix hebben staan om gameplay te laten zien aanstaande donderdag
Dit is complotdenken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrij generieke beelden die niet echt iets van het verhaal laten zien en er voor zorgen dat heel het internet het weer over de game heeft en uitkijkt naar de Netflix special. En natuurlijk dagvaardigt Rockstar dat, moet wel een beetje echt lijkenMaar zou me niks verbazen als deze 'leaks' voor een hoop meer kijken voor de special komende week zorgen, mede mogelijk gemaakt door deze praktisch gratis reclame.
Gewoon onnodig speculerenquote:
Dat is niet fake hoor, dit is gewoon van de leaks.quote:Op zondag 23 augustus 2026 05:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval vind ik de engine behoorlijk matig, en wijkt zeer zeker af van de officieele trailers, kijk alleen maar naar skin detail, dit is idd wat je zegt een RDR2 upgrade, en zeker niet revolutionair.
Edit: Ik reageerde op een Tweet naar een fake Leak, deze: https://x.com/BlazeyzGaming/status/2090235782002827659
Je ziet ook mega in het loopje waar je switched tussen rennen en wandelen.
Het lijkt niets eens op een andere engine dan GTA 6, zelfs als het een oude build is, daarnaast werkt het bouwen van zo een engine niet zo, juist je physics begin je mee, en pas later ga je de details van de physics uitwerken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is niet fake hoor, dit is gewoon van de leaks.
Nogmaals het is een oude build dus er zitten nog fouten in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |