Ik vind dat je als producent het recht hebt om het product te laten zien wanneer jij acht dat het klaar is om te laten zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Beetje context van het verhaal, wat beelden en map is leuk genoeg. Trailers daarbij.
Rest exploren we zelf wel als we het hebben
Maar juist omdat R* daar zo lang mee wacht, krijg je dit gekloot. De community wordt ongeduldig.
Women, don't know nothing bout love.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil.heel graag Fernando Martinez terug
A real man leaves his mark like a stallionquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Women, don't know nothing bout love.![]()
Rare herinnering: ik was 20 ofzo en als ik ergens reserveerde voor bowlen of restaurant ofzo dan deed ik het altijd onder de naam Fernando Martinez als grap ofzo.Maatje was enorm VC fan en vond het altijd grappig maar meisjes begrepen er geen kut van
Eens he, alleen R* wacht heel erg lang, stelt het 30x uit, doet zwaar geheimzinnig, pompt zaken op voor shit.. ofwel daagt uit en laat daarna de community een beetje zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je als producent het recht hebt om het product te laten zien wanneer jij acht dat het klaar is om te laten zien.
Natuurlijk zou het leuk zijn om al eerder gameplay te zien maar als het spel er dan niet zo goed uit ziet als wanneer het uitkomt wat is dan het voordeel om dat te laten zien.
Cdpr liet Cyberpunk 2077 jaren zien voordat het uitkwam, en het leek uiteindelijk niets op wat ze lieten zien (in slechtere zin).
Fable lieten ze laatst zien en gvd wat zag dat er sneu uit.
Laat het gewoon zien wanneer het bijna klaar is.
Sommige mensen doen echt alsof het HOORT dat ze al eerder gameplay te zien krijgen. Alsof ze dat van Rockstar zouden moeten krijgen want ze willen het.
Ben het met je eens hoor. Ik wijs alleen naar de ontstane situatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ze mogen zolang wachten als ze willen wat mij betreft, ze zijn niemand niets verplicht ook niet om gameplay te laten zien en niemand is verplicht om het te kopen *shrug*
Bij GTA IV was er helemaal geen prerelease gameplay. Dat was genieten toen je de game ging spelen.
Sowiesoquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:07 schreef rickyszz het volgende:
Moet Rockstar maar die game op schijfjes gaan verkopen!!
Ik ben geen aandelen guy, maar volgens mij zijn dit soort dingen sowieso vrij liquide in dat het allemaal de ene dag schommelt.quote:
Maar de afgelopen 5 dagen wel behoorlijk naar beneden dus die leaks hadden zeker wel effect. Maar ja, kijk je naar de afgelopen maand of zelfs 6 maanden is er een dikke dikke plus. Denk niet dat Rockstar zich zorgen hoeft te maken in elk geval, lol.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben geen aandelen guy, maar volgens mij zijn dit soort dingen sowieso vrij liquide in dat het allemaal de ene dag schommelt.
De aandelen zijn nu weer in de plus namelijk...
[ afbeelding ]
Pardon??quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Fable lieten ze laatst zien en gvd wat zag dat er sneu uit.
Ze praten alsof ze de hele mond vol met lijm hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon??
Bekijk deze YouTube-video
Dat ziet er toch niet sneu uit?
Het ziet er gewoon uit als Fable. Dat is nooit extreem realistisch geweest maar altijd een beetje expres cartoony / tekenfilmachtig. Ze proberen niet de werkelijkheid te benaderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon??
Zeker wel. Geen humor, slechte tergende combat, tergende voice acting. Een soort Hogwarts Legacy.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon??
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
Sam Houser heeft Cyberleeks te pakken denk ik
[ afbeelding ]
De radiostations lijken weer meesterlijk te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw filmpje..hypercar
Zodra hij gaat rijden geen wandelaars op straat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen de eerste 10 seconden gekeken
20 npcs op straat minimaal en dit is nacht
*shrug* het is een versie van vorig jaar dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zodra hij gaat rijden geen wandelaars op straat.
maAr dE gAmE iS aL jaReN IN onTwiKKelinG.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
*shrug* het is een versie van vorig jaar dus
En dat allemaal in glorious 30fpsquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
Stel je voor dit in 4k met alle effecten aan volumetric lightning, RT light bounces en al die shizzle
RDR2 ben ik de laatste tijd aan het spelen zit nu in de epilogue en gvd wat ziet die game er toch nog mooi uit. Er is echt niks wat in de buurt komt.
GTA 6 wordt sick!!!
De pro ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:56 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat allemaal in glorious 30fps![]()
Ben echt benieuwd naar de performance op de PS5 Pro. Base PS5 zal niet verder gaan dan 30fps denk ik zo..
40fps met VRR is goed genoeg welquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De pro ook niet.
Nouja 40fps misschien
Hetzelfde hier....quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:35 schreef Divje het volgende:
Ik wou leaks en alles vermijden maar nu ik ze gezien heb ben ik HYPED.
Gimme moaaarrrrr
Gewoon naar die cyberprei zoeken op YTquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb geen zin om de filmpjes te zoeken
compilatie-genotquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb geen zin om de filmpjes te zoeken
They got emquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:16 schreef Momo het volgende:
Cyberleek heeft ondertussen ook 6 sterren in het echte leven
De hoofdeis van Cyberleekquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:07 schreef rickyszz het volgende:
Moet Rockstar maar die game op schijfjes gaan verkopen!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De hoofdeis van Cyberleek![]()
![]()
Fake btw Leslie Benzies werkt daar niet meer zijn gewoon de GTA V creditsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |