15 minuten aan gameplay van allemaal losse clipjes van meestal een minuut op verschillende plekken op de map, ook eentje in een vliegtuig over de stad. En de map is gelekt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:15 schreef Rnie het volgende:
Ik was een weekje out of the loop. Hoeveel is er gelekt? Is echt het einde gelekt?
Internet was er een tijdje geleden uit dat het Dylan Rourke moet zijn en Manni L. Perez voor Lucia.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
Denk trouwens dat deze acteur Jason is van Midnight Club LA
Bekijk deze YouTube-video
Ben dit nu aan het spelen via emu en ik hoorde zijn stem en dacht wtf Jason????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Divje op 22-08-2026 13:45:03 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:36 schreef Divje het volgende:
Nieuwe gameplay leak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben denk ik veel gekeken naar gta 5 rpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe gameplay leak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk gehoopt dat je al die dingetjes kon kopen in die winkeltjes. Met natuurlijk een beperkte bag size voor zooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had R* niet een keer die FiveM dev gekocht ofzo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik veel gekeken naar gta 5 rp
Het zou wel nice zijn als ze dat systeem uit RDR2 als inspiratie gebruiken voor zoiets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat je al die dingetjes kon kopen in die winkeltjes. Met natuurlijk een beperkte bag size voor zooi.
@Momoquote:In the first gas station there were glazed donuts for $3 on the cashier desk.
Then when Jason went into the second gas station, he walked past a slushie machine which gave him a prompt to use it (they added consumable slushies into the game, what other game is doing this). Another item in the same gas station was cigarettes which had a focus symbol next to their name, meaning if you destroy Jason’s lungs you’re likely to get an increase in focus.
He could also take beer from the fridges but I'm pretty sure we all know that from one of the trailers.
Ik vond dat uit RDR2 wel echt leuk dat je al die spulletjes kon kopen. En het zou ook logisch zijn om verschillende lichaamtypen terug te brengen uit GTA SA, je kan naar de gym gaan om heel fit te worden, ook heel dun en zonder kracht als je weinig eet, maar ook dik als je teveel eet. En dat je dan geen stamina hebt.quote:
Natuurlijk, mensen zijn dom en snappen niet dat het een oude build isquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wel leuk om die filmpjes te kijken. Maar hij speelt alleen met Jason en ik heb nog geen missies gezien.
Volgens mij trekt hij er wel het maximale uit als mensen hem daadwerkelijk betalen. Want met alleen wat rondrijden kun je natuurlijk al veel clips van 2 minuten maken.
Hij teased nu de stripclub aan het einde van de laatste leak. Genoeg idioten die daar crypto voor inzetten om daar meer van te zien.
Zou R* hier echt wakker van liggen als het een build is met beperkte opties? Lijkt me eerder reclame voor 27 augustus.
Want dat hep op Feesboek gestaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
Deze leaks zijn echt nep, lijkt me soort van AI shit met oude GTA 5 entgine.
Daarom reageert Rockstar zo spastisch op alleen deze beelden? Terwijl er zoveel AI creaties online staan waar ze niks mee doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
Weer ai filmpjes zitten kijken jongen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:49 schreef raptorix het volgende:
quote:Rockstar is renowned for being tight-lipped about its projects, and Vermeij says this has long been the company's culture.
"We always wanted to keep things a secret," he says, "it makes launch day so much more fun.
"People would just go home with their disc and they were just excited about the game that they knew very little about."
quote:Yin-Poole says while people will likely understand this isn't the way Rockstar had intended GTA6 to be revealed and doesn't show the game in the best light, he believes most will "reserve judgement" about it until they have seen official footage in action, or played it for themselves.
Ultimately, he believes there's little chance the leaks will "derail the potential success of the game".
"GTA 6 will be an unprecedented moment in pop culture history," he says. "So ultimately, this will become a footnote in the history of GTA 6's development."
Vermeij, who has not watched any of the latest leaks, agrees.
"I think it will have no impact at all whatsoever," he says. "People will have forgotten about it by the time the game comes out."
Nieuwe gameplay leak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij op need for speed qua graphics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mooi."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Het is ook iets speciaalsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen verwachten iets speciaal.
Dit is een jaar oude build en filmpjes van 720p en een enorm lage bitratequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij op need for speed qua graphics.
Niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De video heeft aan het einde een nieuwe cutscene. Een duidelijk andere dan de 1e cutscene die is gelekt.
Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat deze persoon meer toegang heeft dan vooraf gedacht. Cutscenes komen vaak vanuit missies, dacht ik. Als hij/zij daar toegang toe heeft wordt het problematischer voor Rockstar.
Het was een cutscene waarin Jason begint met "I have to take a leak". Daarna staat hij naast een man te plassen. Diegene die lekt is dus ook in staat om random cutscenes te kiezen waarin hij de maat neemt met de ontwikkelaar.
Kijken wat er nog meer komt, want ik heb nog niks van Lucia gezien. Dat is mogelijk een beperking, of de leaker gaat dat de komende dagen nog uitrollen."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
Idd.. En dit krijg je met AI niet zo precies.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom reageert Rockstar zo spastisch op alleen deze beelden? Terwijl er zoveel AI creaties online staan waar ze niks mee doen?
En veel van die AI creaties kun je het toch wel zien door inconsitentie, een biljartbal die in twee biljartballen veranderd, zes vingers, layout die niet klopt, spelfouten, robotstemmen etc. Vaak zijn die ook direct gebaseerd op bestaande beelden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd.. En dit krijg je met AI niet zo precies.
Je ziet de tussenmenu's, opties tijdens spelen, RDR2-zaken die er in zijn verwerkt. In de laatste cutscene van stripclub leak, draagt Jason hetzelfde shirt als in de officiele Trailer 2 wanneer hij Lucia uit de gevangenis haalt. Knap als je dat met AI zo strak nabootst.
Dat kan. Maar ook de surrounding voelt niet 'echt' aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is een jaar oude build en filmpjes van 720p en een enorm lage bitrate
Nope, dat is niet waar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:22 schreef StateOfMind het volgende:
"Er komt geen disc versie, om leaks te voorkomen"
Didn't age well
Die knakker dreigt de hele game vrij te geven, als hem iets overkomt/opgepakt wordt
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er is een nieuwe leak. Dit keer in een stripclub. Daar pakt de speler een verrekijker om in te zoomen op billen van een stripper. Wel humor.
Krijg wel steeds meer het idee dat die 'leaks' gewoon bewust vanuit Rockstar zijn om ophef te creëren voor de Netflix trailer de 27eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De video heeft aan het einde een nieuwe cutscene. Een duidelijk andere dan de 1e cutscene die is gelekt.
Ik begin wel steeds meer het idee te krijgen dat deze persoon meer toegang heeft dan vooraf gedacht. Cutscenes komen vaak vanuit missies, dacht ik. Als hij/zij daar toegang toe heeft wordt het problematischer voor Rockstar.
Het was een cutscene waarin Jason begint met "I have to take a leak". Daarna staat hij naast een man te plassen. Diegene die lekt is dus ook in staat om random cutscenes te kiezen waarin hij de maat neemt met de ontwikkelaar.
Kijken wat er nog meer komt, want ik heb nog niks van Lucia gezien. Dat is mogelijk een beperking, of de leaker gaat dat de komende dagen nog uitrollen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ongetwijfeld daarom laten ze middelmatige gameplay zien van een oude build gespeeld door een monkey met een memecoin cryptoscam geadverteerd, terwijl ze Discord en MS dagvaarden voor informatie, terwijl ze een deal met Netflix hebben staan om gameplay te laten zien aanstaande donderdagquote:Op zondag 23 augustus 2026 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg wel steeds meer het idee dat die 'leaks' gewoon bewust vanuit Rockstar zijn om ophef te creëren voor de Netflix trailer de 27e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |