SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle 80 screenshotswelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Extended look is 20+ minuten aan gameplay/cutscenes/characters etcquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:21 schreef vosss het volgende:
Extended look is geen trailer!! Ik wil een trailer!!
Dat vind ik dus echt het minst boeiende aan GTAquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:54 schreef rival het volgende:
Misschien krijgen we dan eindelijk wat nieuws over online
en dat heb ik met single playerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt het minst boeiende aan GTA
Mogen ze wat mij betreft ook weglaten, maar snap dat ze het er in houden, goede cashcowquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt het minst boeiende aan GTA
Waarom? "GTA VI is a single player game"quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:54 schreef rival het volgende:
Denk je serieus dat er geen nieuwe wereld/map oid komt dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom? "GTA VI is a single player game"
Staat op hun site
Ja, hoe het weer een grote bende word. Tijdslimitien en slome interacties waardoor je het op een gegeven moment zat word en maar een shark card koopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:54 schreef rival het volgende:
Op Netflix (only)quote:
Natuurlijk wel. Nadat de SP voldoende aandacht heeft gekregen. Denk dat online pas volgend jaar aandacht krijgt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er geen nieuwe wereld/map oid komt dan?
Die had je allang moeten kopen voor alle prijsstijgingen....quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:18 schreef manny het volgende:
godsamme wat is die playstation console duur.
dat dit kan in dit land.
Wat is er raar aan? GTA is een event en Netflix wil dit soort events graag hosten. Maar ook Jake Paul en andere grote events.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |