Of Chrome gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Footage van oudere build gelekt?
https://streamable.com/0wdrc5
Post het niet direct hier want Rockstar is het wel aan het DMCA'en enzo, dus het zal toch wel iets echts zijn. Is HDR footage trouwens als je die op je mobiel kijkt heeft het kleur
Suck a dick!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
En nog meer gameplay
https://streamable.com/xeczw7
Ik wil het kijken maar ook weer niet
Zo spannend is het niet. Bewegingen zien er ook log uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
En nog meer gameplay
https://streamable.com/xeczw7
Ik wil het kijken maar ook weer niet
Ziet eruit als iets snellere movement dan rdr2quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet. Bewegingen zien er ook log uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Zipportal op 19-08-2026 11:41:31 ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:42 schreef Zipportal het volgende:
En de mogelijke map:Ziet er niet zo groot uit, zal dat waarschijnlijk wel zijn. Neem aan een aantal keer GTA 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat komt ook omdat je op je paard over zandpaden loopt. Als je daar met een dikke auto over de snelweg zou kunnen rijden voelt de map ook kleiner aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Liever iets kleiner maar een map die niet saai is wel. Map als rdr2 zou top zijn dat was heerlijk doorheen rijden.
Ja zeker waar, maakt het een heel ander iets om een map voor te ontwerpen als je auto's en zelfs vliegtuigen hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat je op je paard over zandpaden loopt. Als je daar met een dikke auto over de snelweg zou kunnen rijden voelt de map ook kleiner aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom lijkt de kaart ook zo klein, zeker bij dat vliegveld ten westen van Vice City.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:55 schreef Marsenal het volgende:
Die landingsbanen lijken me een beetje gek lang, maar misschien vergis ik me.
gezien fuel etc denk ik dat de vliegtuigen ook ongeveer zo groot zullen zijn als echte vliegtuigen en dat de landingsbanen daarom zo lang zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:55 schreef Marsenal het volgende:
Die landingsbanen lijken me een beetje gek lang, maar misschien vergis ik me.
Maar dit is een uitgezoomde versiequote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom lijkt de kaart ook zo klein, zeker bij dat vliegveld ten westen van Vice City.
"We will not play the waiting game!"quote:
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:40 schreef Divje het volgende:
Alleen snelwegen en andere grote wegen zijn te zien op die uitgezoomde map.
Dit spel is huuuuge, markeer mijn woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |