Ja? Er is genoeg om kritisch over te zijn. Maar er is meer dan genoeg om positief over te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ben jij weleens kritisch op Rockstar geweest?
Ja joh vooral RDR2 blijven negeren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat Rockstar de afgelopen 13 jaar vrijwel exclusief bezig geweest is om hun speeltuin voor hyperactieve basisschoolkinderen, genaamd GTA Online, verder uit te bouwen.
Wtf? Vrijwel iedere game draait tegenwoordig op Unreal Engine 5?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh vooral RDR2 blijven negeren.
Man wat een gejank elke keer om dat online man. Er zijn toch zat andere games te spelen. Ik heb het nauwelijks aangeraakt en het boeit me ook 0,0 GTA Online.
Ondertussen hebben ze gewoon 5/6 jaar met alle studios gewerkt aan RDR2, en nu zijn ze al 5/6 jaar bezig aan GTA VI.
Ja Online heeft ze geld en tijd gegeven om het rustig aan te doen. Niks mis mee.
GTA VI gaat gewoon een overcomplete single player game worden, zoals we van Rockstar gewend zijn. En natuurlijk gaan ze GTA 6 online maken, en misschien als dat leuker is dan wat het nu is dan ga ik het ook wel spelen.
We zitten simpelweg niet meer in het PS2 tijdperk waar het prima was om een engine voor elke game te hergebruiken en de games kleiner waren (ook al voelde dat niet zo) in omvang. Ook bedrijven zoals EA die in die tijden gewoon elke maand wel met een titel kwamen, die brengen ook nog maar enkele titels uit per jaar. En die zijn dan ook al jaren in ontwikkeling.
quote:Take-Two CEO Strauss Zelnick tells GamesIndustry.biz that the forthcoming Netflix gameplay premiere of GTA 6, which will air on August 27th, is merely "one of the hors d'oeuvres," for the game's marketing campaign.
"There's appetizers, main course and dessert to follow," he says, in a call following the release of the company's results for Q1 2027 and subsequent Q&A with analysts.
Ja. @Cocoquote:Op maandag 10 augustus 2026 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
Wat klinkt langer: 100 dagen, 14 weken of 3 maanden
Geen vertraging. Dat klinkt het best.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
Voor mijzelf (van kort naar lang)... 14 weken, 3 maanden, 100 dagen
[ afbeelding ]
We zijn dichter bij de release van GTA 6 dan van GTA 5quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
Voor mijzelf (van kort naar lang)... 14 weken, 3 maanden, 100 dagen
[ afbeelding ]
Is een desert na de main course niet hetzelfde als mosterd na de maaltijd?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
Take-Two CEO Strauss Zelnick tells GamesIndustry.biz that the forthcoming Netflix gameplay premiere of GTA 6, which will air on August 27th, is merely "one of the hors d'oeuvres," for the game's marketing campaign.
"There's appetizers, main course and dessert to follow," he says, in a call following the release of the company's results for Q1 2027 and subsequent Q&A with analysts.
[afbeelding ]
Ik vraag me juist af wat het hoofdgerecht is als de Netflix special in zijn woorden.één van de amuses isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Is een desert na de main course niet hetzelfde als mosterd na de maaltijd?
Ik bedoel ik zit niet meer op een trailer te wachten als we het hoofdgerecht al aan het opeten zijn toch?
Dán is het dessert DLC lijkt mequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:21 schreef vosss het volgende:
Het hoofdgerecht is toch gewoon GTA VI neem ik aan?
Dit zal gameplay zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Is een desert na de main course niet hetzelfde als mosterd na de maaltijd?
Ik bedoel ik zit niet meer op een trailer te wachten als we het hoofdgerecht al aan het opeten zijn toch?
Hij heeft het over de marketing, hij vergelijkt het al de hele tijd met eten eerder in het jaar had die het over rode steakquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:21 schreef vosss het volgende:
Het hoofdgerecht is toch gewoon GTA VI neem ik aan?
Ok 1-0 voor jou!quote:
Of Chrome gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
Footage van oudere build gelekt?
https://streamable.com/0wdrc5
Post het niet direct hier want Rockstar is het wel aan het DMCA'en enzo, dus het zal toch wel iets echts zijn. Is HDR footage trouwens als je die op je mobiel kijkt heeft het kleur
Suck a dick!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
En nog meer gameplay
https://streamable.com/xeczw7
Ik wil het kijken maar ook weer niet
Zo spannend is het niet. Bewegingen zien er ook log uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
En nog meer gameplay
https://streamable.com/xeczw7
Ik wil het kijken maar ook weer niet
Ziet eruit als iets snellere movement dan rdr2quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet. Bewegingen zien er ook log uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Zipportal op 19-08-2026 11:41:31 ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:42 schreef Zipportal het volgende:
En de mogelijke map:Ziet er niet zo groot uit, zal dat waarschijnlijk wel zijn. Neem aan een aantal keer GTA 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat komt ook omdat je op je paard over zandpaden loopt. Als je daar met een dikke auto over de snelweg zou kunnen rijden voelt de map ook kleiner aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Liever iets kleiner maar een map die niet saai is wel. Map als rdr2 zou top zijn dat was heerlijk doorheen rijden.
Ja zeker waar, maakt het een heel ander iets om een map voor te ontwerpen als je auto's en zelfs vliegtuigen hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat je op je paard over zandpaden loopt. Als je daar met een dikke auto over de snelweg zou kunnen rijden voelt de map ook kleiner aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom lijkt de kaart ook zo klein, zeker bij dat vliegveld ten westen van Vice City.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:55 schreef Marsenal het volgende:
Die landingsbanen lijken me een beetje gek lang, maar misschien vergis ik me.
gezien fuel etc denk ik dat de vliegtuigen ook ongeveer zo groot zullen zijn als echte vliegtuigen en dat de landingsbanen daarom zo lang zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:55 schreef Marsenal het volgende:
Die landingsbanen lijken me een beetje gek lang, maar misschien vergis ik me.
Maar dit is een uitgezoomde versiequote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom lijkt de kaart ook zo klein, zeker bij dat vliegveld ten westen van Vice City.
"We will not play the waiting game!"quote:
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:40 schreef Divje het volgende:
Alleen snelwegen en andere grote wegen zijn te zien op die uitgezoomde map.
Dit spel is huuuuge, markeer mijn woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |