SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik loop daar niet mee over straat he. En het werkt gewoon goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dan sterretjes erop
Iets simpels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef mschol het volgende:
weet nog steeds niet wat ik wil eten trouwens..
Dan mag het best wel weer een keer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:34 schreef mschol het volgende:
alweer 2 maanden geleden dat ik wat besteld heb
die kan ik op 2 manieren opvattenquote:
Ik bedoelde inderdaad alles bestellen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
die kan ik op 2 manieren opvatten
ja alles is okemoe enzo van werk, tijd voor een vakantie een keer
verder, okay alles bestellen
je kan ook kijken wat aanbod is en dan naar de site van de snackbar/zaak gaan om t daar te bestellenquote:
eerlijk gezegd vind ik dat echt gigantisch gedoe voor 1 of 2 euro kortingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je kan ook kijken wat aanbod is en dan naar de site van de snackbar/zaak gaan om t daar te bestellen
word morgen al een stuk minder warmquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen hier de hitte een beetje overleefd?
Ben blij dat het wat aan het afkoelen is.
Ik ben vooral mentaal erg moe, maar ik gok dat dat voor vrijwel iedereen wel zo is...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het doorstaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ben er aan toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
word morgen al een stuk minder warm
Zeker. Zou graag even mentale rust willen hebben voor een week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vooral mentaal erg moe, maar ik gok dat dat voor vrijwel iedereen wel zo is...
Is de nieuwe aanwinst gewoon thuis?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben er aan toe.
[..]
Zeker. Zou graag even mentale rust willen hebben voor een week.
Eindelijk verstandigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik geef op.
Kleine tas moet ik zo verschrikkelijk mee puzzelen om hem binnen de toegestane dimensies te houden dat ik er klaar mee ben. Gewoon el grote koffer en lekker alles meenemen wat ik wil.
ja overleefd, maar hoe? geen ideequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, de droogte is wel een probleem aan het worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het doorstaan.
De planten in de tuin bij mijn ouders minder.
Ja, gewoon thuis geboren en gezond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is de nieuwe aanwinst gewoon thuis?
Ik had het voor elkaar gekregen als ik de Transavia-dimensies had. Dan kon ik beide tassen volgooienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk verstandig![]()
Kijk eens hoe snel jouw kitten al groot wordt @:Nizno
Nu kun je gewoon zorgeloos alles meenemen zonder gekut. Kun je ook extra veel kleren meenemen zonder dat je hoeft te klooien met wassenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het voor elkaar gekregen als ik de Transavia-dimensies had. Dan kon ik beide tassen volgooien
Extra paar schoenen, mijn eigen tent, luchtbed, kleding dat ik op had gegeven en geen gekut op de laatste dag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kun je gewoon zorgeloos alles meenemen zonder gekut. Kun je ook extra veel kleren meenemen zonder dat je hoeft te klooien met wassen
Spullen in vakantieland kopen is ook nog een optiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kun je gewoon zorgeloos alles meenemen zonder gekut. Kun je ook extra veel kleren meenemen zonder dat je hoeft te klooien met wassen
Alleen maar win, win, winquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Extra paar schoenen, mijn eigen tent, luchtbed, kleding dat ik op had gegeven en geen gekut op de laatste dag.
Topshow.
En dan alles weer weggooien omdat je het niet mee terugkrijgt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Spullen in vakantieland kopen is ook nog een optie
Ja bijv, of je hoopt dat als je het teruggeeft dat je er wat voor krijgtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan alles weer weggooien omdat je het niet mee terugkrijgt?
Ik vind gewoon een grotere koffer meenemen een beter ideequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja bijv, of je hoopt dat als je het teruggeeft dat je er wat voor krijgt, of je neemt in totaal wel 1 grote tas mee die je maar voor een deel vult. Ik zou het zelf niet doen, maar tis een optie
staat niks bij over premium, dus dat zal hetzelfde princiepe volgen?quote:Klanten van Albert Heijn doen er straks twee keer zo lang over om hun spaarboekje met koopzegels vol te krijgen. Vanaf 7 september ontvangen ze een koopzegel per 2 euro aan boodschappen. Nu is dat nog per 1 euro.
Is vanmiddag al uitgebreid besprokenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
@:ltvdk jij spaart bij AH toch?
[..]
staat niks bij over premium, dus dat zal hetzelfde princiepe volgen?
toen was ik druk aan het werkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is vanmiddag al uitgebreid besproken
Komp dit door de inflasie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja heb ik me vanmiddag al druk om gemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Anders kunnen ze geen Efteling-kaartjes meer met korting verkopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komp dit door de inflasie?
Druk maken is niet goed met deze hittequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik me vanmiddag al druk om gemaaktVoor premium is het straks 1 zegel per 1 euro (ipv 2). Oftewel de helft minder zegels sparen
Vroeger was die in de winter nog dicht, kon je als bedrijf heel het park afhuren en kon je overal in zonder wachtrijen en onbeperkt vretenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wordt het daar dan ook eens niet zo tyfusdruk.
Misschien als ze het park genoeg aanbieden dat dit nu ook nog wel kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was die in de winter nog dicht, kon je als bedrijf heel het park afhuren en kon je overal in zonder wachtrijen en onbeperkt vreten
We worden beflikkerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komp dit door de inflasie?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeggen, het is wel relaxed als je je niet meer druk hoeft te maken om of alles gaat passen
Migratie enablersquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar. Had je kritiek op Israel?
Dat is al eeuwen zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Door de elite en de hooge heren in den haag
Die zijn lekker zomervakantie aan het vieren natuurlijk en Jetten zal vast weer met zijn vliegtuig naar Argentinië zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Door de elite en de hooge heren in den haag
Ja ik zei het ook niet om je te pestenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeggen, het is wel relaxed als je je niet meer druk hoeft te maken om of alles gaat passen
Dat sowieso. Alles. Altijd.quote:
Niet liegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zei het ook niet om je te pesten
Beetje van beiden misschienquote:
Die vond ik erg tegenvallenquote:
Ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik erg tegenvallenDie nieuwe Croky tortilla paprika is wel smakelijk
Vroeger (jaar of 15 terug) was het mijn favo smaak. Geen idee of hetgeen ze nu hebben er überhaupt op lijktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik erg tegenvallenDie nieuwe Croky tortilla paprika is wel smakelijk
Zit het er weer opquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedjestijd.![]()
Morgen weer naar huis.
Had @bitterbal niet meer een fascinatie voor de dood?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips dit vind jij ook wel interessant denk ik. Deze vrouw kan ook goed vertellen.
(Filmpje hier boven)
Men pest wie men liefheeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje van beiden misschienMaar vooral om hem te helpen
Bummerquote:
Dan nog wel een aantal dagen, voordat ik weer aan het werk moet.quote:
Ik wil ook ferkansiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog wel een aantal dagen, voordat ik weer aan het werk moet.
Ik moet ook nog een week of 7 werken voordat ik naar het noorden gaquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een week of 7 werken voordat ik naar het noorden ga
Ja daar ben ik wel fan van, eindelijk weer een smaakvolle paprika tortillachips want die Doritos smaakt nergens meer naarquote:
Daarom doet Nizzie ook altijd zo gemeen tegen hemquote:
Zie boven. September en oktoberquote:
De poeliewoepsies tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom doet Nizzie ook altijd zo gemeen tegen hem
Maar gelukkig is het al wel lekker afgekoeldquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even buiten gezeten voordat ik naar bed ging. Natuurlijk weer helemaal opgevroten door de muggen.
awwwwquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedjestijd.![]()
Morgen weer naar huis.
Gelukkig is het al bijna septemberquote:
Ja, echt enorm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het al wel lekker afgekoeld
Toch al een goede 12 graden koeler dan vanmiddagquote:
Jaquote:
Ja,het is nu een fijne maximum temperatuur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch al een goede 12 graden koeler dan vanmiddag
nee wel voor ledematenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had @:bitterbal niet meer een fascinatie voor de dood?
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wel voor ledematen
( maar das meer economisch )
Ga je straks je visa run doen of is die andere dag?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je je niet nog een keer omdraaien?
Ik werd vannacht ook constant wakker
nee is vandaag. please duim voor mijquote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je straks je visa run doen of is die andere dag?
Heel veel succes!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is vandaag. please duim voor mij
erg vroegquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
manmanmanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:39 schreef bitterbal het volgende:
kom dus op een account van een comedian in amerika en die heeft een fake hotline geopend waar mensen illegale kunnen melden die gedeporteerd moeten worden.
Belt er een vrouw omdat haar vermoedelijk illegale buren haar hond niet leuk vinden![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:30 schreef Karzai het volgende:
Dit lijkt mij toch zo doodeng he, die beelden van die marktkoopman in Cherso, Oekraine die wordt achtervolgd door een Russische drone en vlakbij hem ontploft, hij heeft het gelukkig wel overleefd![]()
[ afbeelding ]
Komt vast goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wtf. Deze jaagt gewoon op een burger.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:30 schreef Karzai het volgende:
Dit lijkt mij toch zo doodeng he, die beelden van die marktkoopman in Cherso, Oekraine die wordt achtervolgd door een Russische drone en vlakbij hem ontploft, hij heeft het gelukkig wel overleefd![]()
[ afbeelding ]
Is vast een geheim agent.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wtf. Deze jaagt gewoon op een burger.
Ja, ik denk dat ik gedeeltelijk dienst had.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je je niet nog een keer omdraaien?
Ik werd vannacht ook constant wakker
Zwarte marktkoopmanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is vast een geheim agent.
Hij is wel zwaargewondquote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus een Rus heeft deze man minutenlang op zitten jagen terwijl deze zijn werk wilde doen. En hoewel zwaargewond heeft hij het er levend vanaf gebracht. Als het niet gekker kan, zie je dit.quote:
Dit werkt niet meequote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:27 schreef mschol het volgende:
[..]
erg vroeg
[..]
[ afbeelding ]
[..]
manmanman![]()
Succes vandaag ik duim voor jequote:Op woensdag 5 augustus 2026 04:39 schreef bitterbal het volgende:
kom dus op een account van een comedian in amerika en die heeft een fake hotline geopend waar mensen illegale kunnen melden die gedeporteerd moeten worden.
Belt er een vrouw omdat haar vermoedelijk illegale buren haar hond niet leuk vinden![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Succes vandaag ballie. Komt goedquote:
Ja die zijn AI gestuurdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijven focussen op je ademhalingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik serieus misselijk. Hebben jullie tips hoe ik minder zenuwachtig word.
Beste door de neus toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijven focussen op je ademhaling
En deze man heeft laten zien dat hij alleen groente had aan de dronequote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus een Rus heeft deze man minutenlang op zitten jagen terwijl deze zijn werk wilde doen. En hoewel zwaargewond heeft hij het er levend vanaf gebracht. Als het niet gekker kan, zie je dit.
Neus in, mond uit. Maar het beste is niet sturen, gewoon voelen hoe je ademt. Als je het stuurt, dan 4 seconden in door neus, even vasthouden, 6 tot 8 seconden uit door mondquote:
Echt tof die technologische ontwikkelingenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:34 schreef drakin het volgende:
[..]
En deze man heeft laten zien dat hij alleen groente had aan de drone
Het erge is dat dit niet de eerste keer is in Cherson. Er hangen daar netten tegen drones in de binnenstad en ze hebben een app die waarschuwt voor drones.
Andersom heeft Oekraïne nog 7 badgasten in Rusland op deze manier gedood.
Nee. Je zou ademhaling oefeningen kunnen doen. Dat kan helpen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik serieus misselijk. Hebben jullie tips hoe ik minder zenuwachtig word.
Ik zie nu bal voor me die heel hard aan het blazen isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neus in, mond uit. Maar het beste is niet sturen, gewoon voelen hoe je ademt. Als je het stuurt, dan 4 seconden in door neus, even vasthouden, 6 tot 8 seconden uit door mond
En allebei met het vingertje wijzen dat de ander oorlogsmisdaden doetquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt tof die technologische ontwikkelingen![]()
/s
Haha, nee moet allemaal wel rustig natuurlijk, anders ga je juist hyperventilerenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Je zou ademhaling oefeningen kunnen doen. Dat kan helpen.
[..]
Ik zie nu bal voor me die heel hard aan het blazen is
Ja maar hij begonquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En allebei met het vingertje wijzen dat de ander oorlogsmisdaden doet
Nou, er is er maar 1 die begonnen isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En allebei met het vingertje wijzen dat de ander oorlogsmisdaden doet
Ik snap het wel. Er is veel onzeker en er hangt ook nogal wat vanafquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Weet ook niet zo goed waarom ik zo bang ben. Gevoel als ik naar slachthuis ga
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Weet ook niet zo goed waarom ik zo bang ben. Gevoel als ik naar slachthuis ga
Dus is het ok om je tot hetzelfde niveau te verlagen en het dan ook maar te doen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er is er maar 1 die begonnen is
Russen zijn smerige ratten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus is het ok om je tot hetzelfde niveau te verlagen en het dan ook maar te doen?
Rusland jaagt actief op burgers, Oekraïne valt alleen militaire en logistieke doelen aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Van beide kanten is het een oorlogsmisdaad als er burgerdoden vallen.
Ik denk alleen dat Rusland er veel meer op hun conto heeft dan Oekraïne.
Die drone op dat strand was was wel weinig militair en logistiek qua doel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Rusland jaagt actief op burgers, Oekraïne valt alleen militaire en logistieke doelen aan.
Ja en het onvoorspelbare elke keer. En de onwetendheid. Niemand heeft ons verteld dat we zelf die travel ban moet oplossen. Elk keer was het juist je kan reizen. Geen probleemquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Er is veel onzeker en er hangt ook nogal wat vanafJe leven is niet voorbij bij een slechte uitkomst, maar je weet ook simpelweg niet wat je nou eigenlijk te wachten staat. Die onzekerheid maakt de meeste mensen bang
Dus; heel logisch dat je je zo voelt. Veroordeel jezelf er niet op. Ga mee met wat er vandaag gebeurt en als het spannend wordt; focus op je ademhalingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en het onvoorspelbare elke keer. En de onwetendheid. Niemand heeft ons verteld dat we zelf die travel ban moet oplossen. Elk keer was het juist je kan reizen. Geen probleem
Dankje. Misschien valt het mee. En kan de advocaat bellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus; heel logisch dat je je zo voelt. Veroordeel jezelf er niet op. Ga mee met wat er vandaag gebeurt en als het spannend wordt; focus op je ademhaling![]()
Ik ga voor je duimen in ieder geval!
Gezien hoe gestresst je bent (begrijpelijk!), denk ik dat het alleen maar mee kan vallenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje. Misschien valt het mee. En kan de advocaat bellen.
Dat kun je over meer zeggenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er is er maar 1 die begonnen is
Als Rusland de oorlog niet begonnen was, was er nu weinig aan de hand.quote:
En dan te bedenken dat ze eigenlijk in 2014 al begonnen waren door de Krim te annexeren. Maar daar viel niemand over.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Rusland de oorlog niet begonnen was, was er nu weinig aan de hand.
Ja, ook zoiets.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze eigenlijk in 2014 al begonnen waren door de Krim te annexeren. Maar daar viel niemand over.
Bijna ruzie met Nederland toen omdat in Amsterdam een expositie over de krim was en ze de voorwerpen opeisden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze eigenlijk in 2014 al begonnen waren door de Krim te annexeren. Maar daar viel niemand over.
Ja toen maar gewoon een vliegtuigje uit de lucht geknald yoloquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna ruzie met Nederland toen omdat in Amsterdam een expositie over de krim was en ze de voorwerpen opeisden.
Dat ook nogquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen maar gewoon een vliegtuigje uit de lucht geknald yolo
Goed na gaan denken wat je straks allemaal in Singapore gaat etenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en het onvoorspelbare elke keer. En de onwetendheid. Niemand heeft ons verteld dat we zelf die travel ban moet oplossen. Elk keer was het juist je kan reizen. Geen probleem
Putin is een vuige machtswellusteling, wannabe Tsaar en oorlogsmisdadiger. Zelensky is een corrupte handpop van het westen, usefull idiot om een proxy oorlog uit te vechten.quote:
Er is geen enkele aanwijzing dat Trump een idioot zou zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:
Er is geen enkele aanwijzing dat Zelensky corrupt zou zijn.
Wel hoge luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag geen broeierige bakdag maar gewoon lekkere grijze bende
Nou....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanwijzing dat Trump een idioot zou zijn.
Uit de vorige eeuw?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:02 schreef Koen66 het volgende:
of ik reageerde wel op een erg oud berichtje
Heb daar nu nog niet zo'n last van, vond het gisterenavond wel echt kut toen het nog bijna 30 graden was en de luchtvochtigheid naar de 80% gingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel hoge luchtvochtigheid.
in die landen kan je niet op dergelijke posities komen zonder corrupt te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:
Er is geen enkele aanwijzing dat Zelensky corrupt zou zijn.
quote:Je pakket is weer vertraagd
Gelukkig dit weekend weer teringtyfusheet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag geen broeierige bakdag maar gewoon lekkere grijze bende
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig dit weekend weer teringtyfusheet.
Gelukkig maar, anders zouden we het straks nog gaan missenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Straks in december 30+quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zouden we het straks nog gaan missen
Ik las 'geile bolletje'quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil voor de woensdag straks ook dat gele bolletje zien. Zou ik erg waarderen.
Kan ookquote:
Met de Super El Nino gaat het iig geen koele winter worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks in december 30+
Ik las Super Nintendoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de Super El Nino gaat het iig geen koele winter worden.
Lekker in korte broek bij de gourmet barbecue aanschuivenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks in december 30+
Is wel beter.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Super Nintendo
Bazenconsolequote:
Ja, gisteravond was het erger. Maar nu ook al 70%.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar nu nog niet zo'n last van, vond het gisterenavond wel echt kut toen het nog bijna 30 graden was en de luchtvochtigheid naar de 80% gingHad ook voor het eerst sinds de hittegolf in juni weer de ventilator aangezet omdat ik me helemaal de pleuris zweette tijdens het stilzitten
zal je net zienquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Begint er wel redelijk op te lijken dat woensdag de slechtste dag van de week gaat zijn
Het is een complot.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Begint er wel redelijk op te lijken dat woensdag de slechtste dag van de week gaat zijn
Geil holletje.quote:
Dan wordt het toch de hoogste berg beklimmenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Lordquote:
Wauwquote:
ik verwachtte dat ie door een tijger gegrepen zou worden oidquote:
Ik zag eerst alleen de bovenkant van de video zonder het hert en begon al bijna duizelig te wordenquote:
Ik denk dat de katten hier in de buurt weinig indruk hadden gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwachtte dat ie door een tijger gegrepen zou worden oid
Alsof dat met mooi weer nog niet lastig genoeg isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt het toch de hoogste berg beklimmen
Ik heb haar boek gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips dit vind jij ook wel interessant denk ik. Deze vrouw kan ook goed vertellen.
(Filmpje hier boven)
quote:Aantal fastfoodzaken in Nederland in twintig jaar bijna verdubbeld
Het aantal fastfoodzaken in Nederland is de afgelopen twintig jaar bijna verdubbeld. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) zijn er op dit moment ruim 19.000 fastfoodzaken. In 2007 waren dat er 10.000.
https://nos.nl/artikel/26(...)aar-bijna-verdubbeld
Je verwacht het nietquote:De meeste fastfoodzaken staan op plekken waar ook de meeste mensen wonen
Hequote:De stijging heeft te maken met een veranderd uitgavepatroon van Nederlanders. "We hebben meer geld te besteden en gaan daardoor vaker uit eten, of halen een broodje of een ijsje", stelt CBS-hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen.
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.quote:
Dan is het met bewolking misschien wel makkelijker omdat je dan niet constant in de brandende zon hoeft te lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof dat met mooi weer nog niet lastig genoeg is
Dan moeten ze daar ook maar de koopzegels halveren, kunnen ze meer kortingsacties doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Ben er doorheen jongens. Ze namen mij apart. Sprakwn niet met mij maar maakte een paar belletjes. Na 10 min ofzo mocht ik door
McCry.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Ben er doorheen jongens. Ze namen mij apart. Sprakwn niet met mij maar maakte een paar belletjes. Na 10 min ofzo mocht ik door
We hebben het over IJslandquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het met bewolking misschien wel makkelijker omdat je dan niet constant in de brandende zon hoeft te lopen
Fatbike central daar altijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk.quote:
En jij bent nog jonger dan mijquote:
Die berg was een kilometer hoog toch? Dan voel je die zon echt wel branden, zelfs bij 15 gradenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het over IJsland
Maar huidige weermodel zou betekenen dat ik zo ver mogelijk noord moet gaan kijken, dat is 650m hoogte met een pendelbus.
Of gewoon moe van m'n wilde safari tocht vanochtend, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jij bent nog jonger dan mij
Je hebt wel een lekkere snack verdiend terwijl je op je vliegtuig wacht nuquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Of gewoon moe van m'n wilde safari tocht vanochtend, dat kan natuurlijk ook
ik was ooit in een Youtube hoekje beland waardoor ik continue van die filmpjes kreeg van jacht en slachtpartijenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat de katten hier in de buurt weinig indruk hadden gemaakt
Het zal geen 15 graden meer zijn op hoogtequote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die berg was een kilometer hoog toch? Dan voel je die zon echt wel branden, zelfs bij 15 graden
Die mensen moeten ook levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was ooit in een Youtube hoekje beland waardoor ik continue van die filmpjes kreeg van jacht en slachtpartijen
in dit geval waren het jagende tijgers enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook leven
Dat vind ik altijd wel interessant. Net als leeuwen die jagen op zwijnen in Afrikaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in dit geval waren het jagende tijgers enzo
Geen reisgenote?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Mijn reisgenoot woont in Parijs en die is gezien de weersverwachting echt dolblij dat ie deze week in IJsland zit. Gaat daar weer richting de hoge dertigers
*ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jij bent nog jonger dan mij
quote:
quote:
quote:
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekkere snack verdiend terwijl je op je vliegtuig wacht nu
Geen Smullers!? Savages.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzo
Ik wist niet eens dat dat nog bestondquote:
Ja op stations in nl heb je die nogquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat nog bestond
Mja, gewoon genoegen nemen met wat er wel is dan maarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzo
Zelf maken?quote:
Zal wel weer in dat spelletje zijn waarin ze sushi laat verbranden tot het er uit ziet als stamppotquote:
Studententijdflashback.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op stations in nl heb je die nog
Als je weer eens in NL bent moet je maar naar Amersfoort komen zodat je mij kan meeten Smullers kan bezoekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studententijdflashback.
[ afbeelding ]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest, in tegenstelling tot de FEBOquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studententijdflashback.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets bij een Smullers gehaald geloof ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest denk ik, in tegenstelling tot de FEBO
FEBO is mijn vader fan vanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest denk ik, in tegenstelling tot de FEBO
Ik doorkruis Amersfoort misschien in septemberquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je weer eens in NL bent moet je maar naar Amersfoort komen zodat je mij kan meeten Smullers kan bezoeken
Vroeger kwam ik er wel zo nu en dan, o.a. in de lunchpauze enzo. Nu al heel lang niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FEBO is mijn vader fan van
Ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik er wel zo nu en dan, o.a. in de lunchpauze enzo. Nu al heel lang niet meer eigenlijk.
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doorkruis Amersfoort misschien in september
Koekiequote:
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoor
Die mogelijkheid is er! Maar ik weet nog niet of ik via Amersfoort reis met de trein, of dat ik meerij met m'n zus.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?
Ah, oke.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er! Maar ik weet nog niet of ik via Amersfoort reis met de trein, of dat ik meerij met m'n zus.
Ja sorry dat ik de laatste keer dat ik in NL was vanwege de begrafenis van m'n pa er niet zoveel zin in had hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoor
Keer daarvoor bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik de laatste keer dat ik in NL was vanwege de begrafenis van m'n pa er niet zoveel zin in had hoor
Dat ga ik eens bekijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke.
Maar heb je zo'n drukke planning dat we niet iets kunnen plannen anders?
Ohquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Keer daarvoor bedoelde ik eigenlijk
woah een koekie hier.quote:
quote:
Ik heb hier nul bezwaar tegenquote:
ja. waarom zou ik daar bezwaar tegen hebben dat jij overal bentquote:
Extreme Ernie en Badass Bert tegen Tommy Terreur en Pedro Pino.quote:
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. waarom zou ik daar bezwaar tegen hebben dat jij overal bent
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftig
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vinden
oke dat eerste is misschien wat invasief, vooral omdat mijn wc niet zo groot is en m'n knieen bijna tegen de muur aan zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftig
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vinden
plausibel plausibelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.
Hoi allerbeste vriendje, groetjes terug vanuit kantoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:29 schreef Haags het volgende:
Lieve vriendjes, en @:dud0r
Even een groet vanaf Mallorca
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Dag jongens 👋. Ik ga naar Singapore want ik mocht het land uit en daar ga ik heel veel eten
Oooh noh. Dat geeft me niet echt een speciaal gevoelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Dag jongens 👋. Ik ga naar Singapore want ik mocht het land uit en daar ga ik heel veel eten
Ja, in m’n buikquote:
Het toekijken en aanwijzingen geven wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oooh noh. Dat geeft me niet echt een speciaal gevoel
Ja, in m’n buikquote:
koek!quote:
Goede reis! Heb je daar wat geboekt of ken je daar mensen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Wat een engnekquote:
Heb jij nooit austin powers gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |