Lordquote:
Wauwquote:
ik verwachtte dat ie door een tijger gegrepen zou worden oidquote:
Ik zag eerst alleen de bovenkant van de video zonder het hert en begon al bijna duizelig te wordenquote:
Ik denk dat de katten hier in de buurt weinig indruk hadden gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwachtte dat ie door een tijger gegrepen zou worden oid
Alsof dat met mooi weer nog niet lastig genoeg isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt het toch de hoogste berg beklimmen
Ik heb haar boek gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips dit vind jij ook wel interessant denk ik. Deze vrouw kan ook goed vertellen.
(Filmpje hier boven)
quote:Aantal fastfoodzaken in Nederland in twintig jaar bijna verdubbeld
Het aantal fastfoodzaken in Nederland is de afgelopen twintig jaar bijna verdubbeld. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) zijn er op dit moment ruim 19.000 fastfoodzaken. In 2007 waren dat er 10.000.
https://nos.nl/artikel/26(...)aar-bijna-verdubbeld
Je verwacht het nietquote:De meeste fastfoodzaken staan op plekken waar ook de meeste mensen wonen
Hequote:De stijging heeft te maken met een veranderd uitgavepatroon van Nederlanders. "We hebben meer geld te besteden en gaan daardoor vaker uit eten, of halen een broodje of een ijsje", stelt CBS-hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen.
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.quote:
Dan is het met bewolking misschien wel makkelijker omdat je dan niet constant in de brandende zon hoeft te lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof dat met mooi weer nog niet lastig genoeg is
Dan moeten ze daar ook maar de koopzegels halveren, kunnen ze meer kortingsacties doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Ben er doorheen jongens. Ze namen mij apart. Sprakwn niet met mij maar maakte een paar belletjes. Na 10 min ofzo mocht ik door
McCry.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Ben er doorheen jongens. Ze namen mij apart. Sprakwn niet met mij maar maakte een paar belletjes. Na 10 min ofzo mocht ik door
We hebben het over IJslandquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het met bewolking misschien wel makkelijker omdat je dan niet constant in de brandende zon hoeft te lopen
Fatbike central daar altijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk.quote:
En jij bent nog jonger dan mijquote:
Die berg was een kilometer hoog toch? Dan voel je die zon echt wel branden, zelfs bij 15 gradenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het over IJsland
Maar huidige weermodel zou betekenen dat ik zo ver mogelijk noord moet gaan kijken, dat is 650m hoogte met een pendelbus.
Of gewoon moe van m'n wilde safari tocht vanochtend, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jij bent nog jonger dan mij
Je hebt wel een lekkere snack verdiend terwijl je op je vliegtuig wacht nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |