Die drone op dat strand was was wel weinig militair en logistiek qua doel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Rusland jaagt actief op burgers, Oekraïne valt alleen militaire en logistieke doelen aan.
Ja en het onvoorspelbare elke keer. En de onwetendheid. Niemand heeft ons verteld dat we zelf die travel ban moet oplossen. Elk keer was het juist je kan reizen. Geen probleemquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Er is veel onzeker en er hangt ook nogal wat vanafJe leven is niet voorbij bij een slechte uitkomst, maar je weet ook simpelweg niet wat je nou eigenlijk te wachten staat. Die onzekerheid maakt de meeste mensen bang
Dus; heel logisch dat je je zo voelt. Veroordeel jezelf er niet op. Ga mee met wat er vandaag gebeurt en als het spannend wordt; focus op je ademhalingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en het onvoorspelbare elke keer. En de onwetendheid. Niemand heeft ons verteld dat we zelf die travel ban moet oplossen. Elk keer was het juist je kan reizen. Geen probleem
Dankje. Misschien valt het mee. En kan de advocaat bellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus; heel logisch dat je je zo voelt. Veroordeel jezelf er niet op. Ga mee met wat er vandaag gebeurt en als het spannend wordt; focus op je ademhaling![]()
Ik ga voor je duimen in ieder geval!
Gezien hoe gestresst je bent (begrijpelijk!), denk ik dat het alleen maar mee kan vallenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje. Misschien valt het mee. En kan de advocaat bellen.
Dat kun je over meer zeggenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er is er maar 1 die begonnen is
Als Rusland de oorlog niet begonnen was, was er nu weinig aan de hand.quote:
En dan te bedenken dat ze eigenlijk in 2014 al begonnen waren door de Krim te annexeren. Maar daar viel niemand over.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Rusland de oorlog niet begonnen was, was er nu weinig aan de hand.
Ja, ook zoiets.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze eigenlijk in 2014 al begonnen waren door de Krim te annexeren. Maar daar viel niemand over.
Bijna ruzie met Nederland toen omdat in Amsterdam een expositie over de krim was en ze de voorwerpen opeisden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze eigenlijk in 2014 al begonnen waren door de Krim te annexeren. Maar daar viel niemand over.
Ja toen maar gewoon een vliegtuigje uit de lucht geknald yoloquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna ruzie met Nederland toen omdat in Amsterdam een expositie over de krim was en ze de voorwerpen opeisden.
Dat ook nogquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen maar gewoon een vliegtuigje uit de lucht geknald yolo
Goed na gaan denken wat je straks allemaal in Singapore gaat etenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en het onvoorspelbare elke keer. En de onwetendheid. Niemand heeft ons verteld dat we zelf die travel ban moet oplossen. Elk keer was het juist je kan reizen. Geen probleem
Putin is een vuige machtswellusteling, wannabe Tsaar en oorlogsmisdadiger. Zelensky is een corrupte handpop van het westen, usefull idiot om een proxy oorlog uit te vechten.quote:
Er is geen enkele aanwijzing dat Trump een idioot zou zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:
Er is geen enkele aanwijzing dat Zelensky corrupt zou zijn.
Wel hoge luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag geen broeierige bakdag maar gewoon lekkere grijze bende
Nou....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanwijzing dat Trump een idioot zou zijn.
Uit de vorige eeuw?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:02 schreef Koen66 het volgende:
of ik reageerde wel op een erg oud berichtje
Heb daar nu nog niet zo'n last van, vond het gisterenavond wel echt kut toen het nog bijna 30 graden was en de luchtvochtigheid naar de 80% gingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel hoge luchtvochtigheid.
in die landen kan je niet op dergelijke posities komen zonder corrupt te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:
Er is geen enkele aanwijzing dat Zelensky corrupt zou zijn.
quote:Je pakket is weer vertraagd
Gelukkig dit weekend weer teringtyfusheet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag geen broeierige bakdag maar gewoon lekkere grijze bende
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig dit weekend weer teringtyfusheet.
Gelukkig maar, anders zouden we het straks nog gaan missenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Straks in december 30+quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zouden we het straks nog gaan missen
Ik las 'geile bolletje'quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil voor de woensdag straks ook dat gele bolletje zien. Zou ik erg waarderen.
Kan ookquote:
Met de Super El Nino gaat het iig geen koele winter worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks in december 30+
Ik las Super Nintendoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de Super El Nino gaat het iig geen koele winter worden.
Lekker in korte broek bij de gourmet barbecue aanschuivenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks in december 30+
Is wel beter.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Super Nintendo
Bazenconsolequote:
Ja, gisteravond was het erger. Maar nu ook al 70%.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar nu nog niet zo'n last van, vond het gisterenavond wel echt kut toen het nog bijna 30 graden was en de luchtvochtigheid naar de 80% gingHad ook voor het eerst sinds de hittegolf in juni weer de ventilator aangezet omdat ik me helemaal de pleuris zweette tijdens het stilzitten
zal je net zienquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Begint er wel redelijk op te lijken dat woensdag de slechtste dag van de week gaat zijn
Het is een complot.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Begint er wel redelijk op te lijken dat woensdag de slechtste dag van de week gaat zijn
Geil holletje.quote:
Dan wordt het toch de hoogste berg beklimmenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |