Uit de vorige eeuw?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:02 schreef Koen66 het volgende:
of ik reageerde wel op een erg oud berichtje
Heb daar nu nog niet zo'n last van, vond het gisterenavond wel echt kut toen het nog bijna 30 graden was en de luchtvochtigheid naar de 80% gingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel hoge luchtvochtigheid.
in die landen kan je niet op dergelijke posities komen zonder corrupt te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:
Er is geen enkele aanwijzing dat Zelensky corrupt zou zijn.
quote:Je pakket is weer vertraagd
Gelukkig dit weekend weer teringtyfusheet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag geen broeierige bakdag maar gewoon lekkere grijze bende
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig dit weekend weer teringtyfusheet.
Gelukkig maar, anders zouden we het straks nog gaan missenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Straks in december 30+quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zouden we het straks nog gaan missen
Ik las 'geile bolletje'quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil voor de woensdag straks ook dat gele bolletje zien. Zou ik erg waarderen.
Kan ookquote:
Met de Super El Nino gaat het iig geen koele winter worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks in december 30+
Ik las Super Nintendoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de Super El Nino gaat het iig geen koele winter worden.
Lekker in korte broek bij de gourmet barbecue aanschuivenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks in december 30+
Is wel beter.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Super Nintendo
Bazenconsolequote:
Ja, gisteravond was het erger. Maar nu ook al 70%.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar nu nog niet zo'n last van, vond het gisterenavond wel echt kut toen het nog bijna 30 graden was en de luchtvochtigheid naar de 80% gingHad ook voor het eerst sinds de hittegolf in juni weer de ventilator aangezet omdat ik me helemaal de pleuris zweette tijdens het stilzitten
zal je net zienquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Begint er wel redelijk op te lijken dat woensdag de slechtste dag van de week gaat zijn
Het is een complot.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Begint er wel redelijk op te lijken dat woensdag de slechtste dag van de week gaat zijn
Geil holletje.quote:
Dan wordt het toch de hoogste berg beklimmenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |