Lordquote:
Wauwquote:
ik verwachtte dat ie door een tijger gegrepen zou worden oidquote:
Ik zag eerst alleen de bovenkant van de video zonder het hert en begon al bijna duizelig te wordenquote:
Ik denk dat de katten hier in de buurt weinig indruk hadden gemaaktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwachtte dat ie door een tijger gegrepen zou worden oid
Alsof dat met mooi weer nog niet lastig genoeg isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt het toch de hoogste berg beklimmen
Ik heb haar boek gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips dit vind jij ook wel interessant denk ik. Deze vrouw kan ook goed vertellen.
(Filmpje hier boven)
quote:Aantal fastfoodzaken in Nederland in twintig jaar bijna verdubbeld
Het aantal fastfoodzaken in Nederland is de afgelopen twintig jaar bijna verdubbeld. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) zijn er op dit moment ruim 19.000 fastfoodzaken. In 2007 waren dat er 10.000.
https://nos.nl/artikel/26(...)aar-bijna-verdubbeld
Je verwacht het nietquote:De meeste fastfoodzaken staan op plekken waar ook de meeste mensen wonen
Hequote:De stijging heeft te maken met een veranderd uitgavepatroon van Nederlanders. "We hebben meer geld te besteden en gaan daardoor vaker uit eten, of halen een broodje of een ijsje", stelt CBS-hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen.
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.quote:
Dan is het met bewolking misschien wel makkelijker omdat je dan niet constant in de brandende zon hoeft te lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof dat met mooi weer nog niet lastig genoeg is
Dan moeten ze daar ook maar de koopzegels halveren, kunnen ze meer kortingsacties doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Ben er doorheen jongens. Ze namen mij apart. Sprakwn niet met mij maar maakte een paar belletjes. Na 10 min ofzo mocht ik door
McCry.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de Mac is het huilie huilie want mensen hebben minder te besteden en komen ook minder op de kortingsacties af.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Ben er doorheen jongens. Ze namen mij apart. Sprakwn niet met mij maar maakte een paar belletjes. Na 10 min ofzo mocht ik door
We hebben het over IJslandquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het met bewolking misschien wel makkelijker omdat je dan niet constant in de brandende zon hoeft te lopen
Fatbike central daar altijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk.quote:
En jij bent nog jonger dan mijquote:
Die berg was een kilometer hoog toch? Dan voel je die zon echt wel branden, zelfs bij 15 gradenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben het over IJsland
Maar huidige weermodel zou betekenen dat ik zo ver mogelijk noord moet gaan kijken, dat is 650m hoogte met een pendelbus.
Of gewoon moe van m'n wilde safari tocht vanochtend, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jij bent nog jonger dan mij
Je hebt wel een lekkere snack verdiend terwijl je op je vliegtuig wacht nuquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Of gewoon moe van m'n wilde safari tocht vanochtend, dat kan natuurlijk ook
ik was ooit in een Youtube hoekje beland waardoor ik continue van die filmpjes kreeg van jacht en slachtpartijenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat de katten hier in de buurt weinig indruk hadden gemaakt
Het zal geen 15 graden meer zijn op hoogtequote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die berg was een kilometer hoog toch? Dan voel je die zon echt wel branden, zelfs bij 15 graden
Die mensen moeten ook levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was ooit in een Youtube hoekje beland waardoor ik continue van die filmpjes kreeg van jacht en slachtpartijen
in dit geval waren het jagende tijgers enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook leven
Dat vind ik altijd wel interessant. Net als leeuwen die jagen op zwijnen in Afrikaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in dit geval waren het jagende tijgers enzo
Geen reisgenote?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Mijn reisgenoot woont in Parijs en die is gezien de weersverwachting echt dolblij dat ie deze week in IJsland zit. Gaat daar weer richting de hoge dertigers
*ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jij bent nog jonger dan mij
quote:
quote:
quote:
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekkere snack verdiend terwijl je op je vliegtuig wacht nu
Geen Smullers!? Savages.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzo
Ik wist niet eens dat dat nog bestondquote:
Ja op stations in nl heb je die nogquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat nog bestond
Mja, gewoon genoegen nemen met wat er wel is dan maarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzo
Zelf maken?quote:
Zal wel weer in dat spelletje zijn waarin ze sushi laat verbranden tot het er uit ziet als stamppotquote:
Studententijdflashback.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op stations in nl heb je die nog
Als je weer eens in NL bent moet je maar naar Amersfoort komen zodat je mij kan meeten Smullers kan bezoekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studententijdflashback.
[ afbeelding ]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest, in tegenstelling tot de FEBOquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studententijdflashback.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets bij een Smullers gehaald geloof ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest denk ik, in tegenstelling tot de FEBO
FEBO is mijn vader fan vanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest denk ik, in tegenstelling tot de FEBO
Ik doorkruis Amersfoort misschien in septemberquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je weer eens in NL bent moet je maar naar Amersfoort komen zodat je mij kan meeten Smullers kan bezoeken
Vroeger kwam ik er wel zo nu en dan, o.a. in de lunchpauze enzo. Nu al heel lang niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FEBO is mijn vader fan van
Ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik er wel zo nu en dan, o.a. in de lunchpauze enzo. Nu al heel lang niet meer eigenlijk.
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doorkruis Amersfoort misschien in september
Koekiequote:
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoor
Die mogelijkheid is er! Maar ik weet nog niet of ik via Amersfoort reis met de trein, of dat ik meerij met m'n zus.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?
Ah, oke.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er! Maar ik weet nog niet of ik via Amersfoort reis met de trein, of dat ik meerij met m'n zus.
Ja sorry dat ik de laatste keer dat ik in NL was vanwege de begrafenis van m'n pa er niet zoveel zin in had hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoor
Keer daarvoor bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik de laatste keer dat ik in NL was vanwege de begrafenis van m'n pa er niet zoveel zin in had hoor
Dat ga ik eens bekijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke.
Maar heb je zo'n drukke planning dat we niet iets kunnen plannen anders?
Ohquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Keer daarvoor bedoelde ik eigenlijk
woah een koekie hier.quote:
quote:
Ik heb hier nul bezwaar tegenquote:
ja. waarom zou ik daar bezwaar tegen hebben dat jij overal bentquote:
Extreme Ernie en Badass Bert tegen Tommy Terreur en Pedro Pino.quote:
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. waarom zou ik daar bezwaar tegen hebben dat jij overal bent
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftig
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vinden
oke dat eerste is misschien wat invasief, vooral omdat mijn wc niet zo groot is en m'n knieen bijna tegen de muur aan zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftig
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vinden
plausibel plausibelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.
Hoi allerbeste vriendje, groetjes terug vanuit kantoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:29 schreef Haags het volgende:
Lieve vriendjes, en @:dud0r
Even een groet vanaf Mallorca
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Dag jongens 👋. Ik ga naar Singapore want ik mocht het land uit en daar ga ik heel veel eten
Oooh noh. Dat geeft me niet echt een speciaal gevoelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Dag jongens 👋. Ik ga naar Singapore want ik mocht het land uit en daar ga ik heel veel eten
Ja, in m’n buikquote:
Het toekijken en aanwijzingen geven wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oooh noh. Dat geeft me niet echt een speciaal gevoel
Ja, in m’n buikquote:
koek!quote:
Goede reis! Heb je daar wat geboekt of ken je daar mensen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |