Ik heb hier nul bezwaar tegenquote:
ja. waarom zou ik daar bezwaar tegen hebben dat jij overal bentquote:
Extreme Ernie en Badass Bert tegen Tommy Terreur en Pedro Pino.quote:
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. waarom zou ik daar bezwaar tegen hebben dat jij overal bent
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftig
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vinden
oke dat eerste is misschien wat invasief, vooral omdat mijn wc niet zo groot is en m'n knieen bijna tegen de muur aan zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zit je op de wc lekker rustig te poepen, ben ik daar. Lig je in bed met lilak te vozen, ben ik daar ineens. Vind heftig
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dud0r kennende zou hij dat tweede niet eens zo erg vinden
plausibel plausibelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.
Hoi allerbeste vriendje, groetjes terug vanuit kantoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:29 schreef Haags het volgende:
Lieve vriendjes, en @:dud0r
Even een groet vanaf Mallorca
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Dag jongens 👋. Ik ga naar Singapore want ik mocht het land uit en daar ga ik heel veel eten
Oooh noh. Dat geeft me niet echt een speciaal gevoelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nodigt hij je er gewoon bij uit.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Dag jongens 👋. Ik ga naar Singapore want ik mocht het land uit en daar ga ik heel veel eten
Ja, in m’n buikquote:
Het toekijken en aanwijzingen geven wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oooh noh. Dat geeft me niet echt een speciaal gevoel
Ja, in m’n buikquote:
koek!quote:
Goede reis! Heb je daar wat geboekt of ken je daar mensen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |