Als je weer eens in NL bent moet je maar naar Amersfoort komen zodat je mij kan meeten Smullers kan bezoekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studententijdflashback.
[ afbeelding ]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest, in tegenstelling tot de FEBOquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studententijdflashback.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets bij een Smullers gehaald geloof ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest denk ik, in tegenstelling tot de FEBO
FEBO is mijn vader fan vanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik in m'n leven maar 1 keer geweest denk ik, in tegenstelling tot de FEBO
Ik doorkruis Amersfoort misschien in septemberquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je weer eens in NL bent moet je maar naar Amersfoort komen zodat je mij kan meeten Smullers kan bezoeken
Vroeger kwam ik er wel zo nu en dan, o.a. in de lunchpauze enzo. Nu al heel lang niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FEBO is mijn vader fan van
Ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik er wel zo nu en dan, o.a. in de lunchpauze enzo. Nu al heel lang niet meer eigenlijk.
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doorkruis Amersfoort misschien in september
Koekiequote:
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoor
Die mogelijkheid is er! Maar ik weet nog niet of ik via Amersfoort reis met de trein, of dat ik meerij met m'n zus.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorkruis, ofterwijl, je stopt er niet?
Ah, oke.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er! Maar ik weet nog niet of ik via Amersfoort reis met de trein, of dat ik meerij met m'n zus.
Ja sorry dat ik de laatste keer dat ik in NL was vanwege de begrafenis van m'n pa er niet zoveel zin in had hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij vermijdt mij ook stelselmatig als hij in NL is hoor
Keer daarvoor bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik de laatste keer dat ik in NL was vanwege de begrafenis van m'n pa er niet zoveel zin in had hoor
Dat ga ik eens bekijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke.
Maar heb je zo'n drukke planning dat we niet iets kunnen plannen anders?
Ohquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Keer daarvoor bedoelde ik eigenlijk
woah een koekie hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |