quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Of gewoon moe van m'n wilde safari tocht vanochtend, dat kan natuurlijk ook
ik was ooit in een Youtube hoekje beland waardoor ik continue van die filmpjes kreeg van jacht en slachtpartijenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat de katten hier in de buurt weinig indruk hadden gemaakt
Het zal geen 15 graden meer zijn op hoogtequote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die berg was een kilometer hoog toch? Dan voel je die zon echt wel branden, zelfs bij 15 graden
Die mensen moeten ook levenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was ooit in een Youtube hoekje beland waardoor ik continue van die filmpjes kreeg van jacht en slachtpartijen
in dit geval waren het jagende tijgers enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook leven
Dat vind ik altijd wel interessant. Net als leeuwen die jagen op zwijnen in Afrikaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in dit geval waren het jagende tijgers enzo
Geen reisgenote?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Mijn reisgenoot woont in Parijs en die is gezien de weersverwachting echt dolblij dat ie deze week in IJsland zit. Gaat daar weer richting de hoge dertigers
*ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En jij bent nog jonger dan mij
quote:
quote:
quote:
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekkere snack verdiend terwijl je op je vliegtuig wacht nu
Geen Smullers!? Savages.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzo
Ik wist niet eens dat dat nog bestondquote:
Ja op stations in nl heb je die nogquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat nog bestond
Mja, gewoon genoegen nemen met wat er wel is dan maarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aanbod is een beetje karig. Zie geen smullers ofzo
Zelf maken?quote:
Zal wel weer in dat spelletje zijn waarin ze sushi laat verbranden tot het er uit ziet als stamppotquote:
Studententijdflashback.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op stations in nl heb je die nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |